K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2011, 11:45   #101
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Vibbe,
jeg er oprigtigt glad på dine vegne og udfaldet kunne ikke være anderles.
Og Vibbe, hvert gang der sker bare en lille mirakel for en, fødes man på ny, men jeg er overbevist om, at du ved det……
Tillykke med FTP.

Sidst redigeret af Karo; 23-06-2011 kl. 11:56.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:25   #102
FacingTrouble
Elsker at være her på K10
 
FacingTroubles avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Lokation: Sjælland
Indlæg: 68
Styrke: 14
FacingTrouble er ny på vejen
Yeeeesss... super tillykke.
Jeg er fuldstændig rørt over din fortælling, og i den grad glad på dine vegne.

Nu skal du ud forkæle og genfinde dig selv igen efter den hårde kamp. Du fortjener det. Og din søn fortjener at se dig glad igen.

Hvil ud, glæd dig og nyd den næste tids lettelse.
Når du er klar, så kom please tilbage på k10.
Jeg kan ikke undvære din humoristiske kommentarer jeg tror helt sikkert at jeg ikke er den eneste - hihi...

Endnu engang tillykke.
Jeg elsker happy endings.

Knus
Facing
FacingTrouble er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:28   #103
Bella67
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 97
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Bella67 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser

Uanset udfaldet så går jeg efter at uanstændigheden bliver overhalet af retfærdigheden
Kære Vibbe

Hvor er jeg glad på dine, din søns, alle vi mennesker der sidder fast i systemet, på K10 vegne.....du fik hvad du gik efter.

Et rigtig stort, velfortjent og <3 lig TILLYKKE med dit nye liv!!


Bella
Bella67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:38   #104
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
ET stort tillykke herfra søde Vibbe.

det har du virkelig fortjent, så nu kan du endelig slappe af og nyde livet, og bare konsentre dig om dine behandlinger.....

er så glad på dine vejne , har besvaret din pm søde Vibbe

mange lykke- fra Alana
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:53   #105
engager
Hvor skulle jeg ellers være
 
engagers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2011
Lokation: fyn
Alder: 58
Indlæg: 143
Styrke: 14
engager er ny på vejen
Stort tillykke og godt kæmpet, der må man så sige at retfærdigheden sker til sidst.

Og rigtig god ferie til dig og din søn
engager er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 13:09   #106
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
TUSIND TUSIND tak for alle de søde lykønskninger ! I er bare de bedste at dele det her med

Jeg er totalt rundt på gulvet - hjernen er gået stand-by - men én ting lover jeg jer : Jeg slipper jo ikke K10 bare fordi jeg nu er ftp´er ..... I skal da lige have de næste kapitler med : " Hvordan man slagter en tandlægekonsulent " - " hvordan rugbrød smager efter 6 år foruden " eller " hvordan man bider fra sig med helt nye tænder " .......... Ja der kommer nok en del nye underlige kapitler i mit liv ....

KNUZ og
fra en udmattet men glad Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 14:08   #107
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Nu sidder jeg også og tuder... men for engang skyld af glæde.

1000 Gange tillykke. Super når retfærdigheden vinder.

Tak fordi du tog kampen .

doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 15:18   #108
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Fuld fortjent ftp og kommende ferie...

Hvor er jeg glad på dine vegne at du mødte så medmenneskelige personer i pensionsnævnet....

Glæder mig til at følge din vej videre fra med nye og

Du om nogen fortjener mange

Knuz
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 15:41   #109
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vibbe Se meddelelser
tusind tak for al jeres opbakning - og karo : Elsker det billede

miraklet er sket ! Jeg er pr. 1.juli tilkendt ftp !!!!!

Dagen startede ellers med at den sidste måneds frygt for at tagrenden knak forsvandt med et brag !
En tagrende kan åbenbart kun holde ca. 4 uger når den er forsøgt repareret med gaffa-tape og et nød-kit beregnet til lydpotter ! - så ved i det ! Espresso-kandens gevind havde sat sig fast - så jeg måtte stå med en kop nescafé af ukendt oprindelse og inspicere om tagrenden da for pokker ikke havde taget naboens kat med i faldet så fugleungerne i haven kan vokse op i fred - men nej - så heldig er man alligevel ikke.

Bevæbnet med lyrica og nescafé i mavesækken og en rygsæk med diverse dokumenter, samlingen af både tænder og skinner - troppede "shaky lady" op i god tid hos pensionsnævnet.

Jeg synes selv jeg havde ret godt styr på hvad de 15 minutter skulle bruges til - og der var ingen tvivl om at der sad 7 berørte mennesker da jeg jeg takkede for min taletid.

Udenfor lokalet står en sofa - og der måtte jeg lige sætte mig ned og tage et par dybe indåndinger - og få hældt lidt vand på systemet da jeg godt kunne mærke varmen fra rampelyset kogte i kinderne. Døren går op indtil der hvor nævnet sad - en mand stikker hovedet ud og siger : Vi har ikke andre der har ønsket taletid i dag - så vi har besluttet at behandle din sag nu med det samme. Hvis du venter så kan du have et svar om senest en halv time"

det kan godt være lyrica giver rystelser og spasmer - men pludselig var det slet ikke det der kørte rundt indeni !

Der gik 17 minutter - så blev jeg inviteret indenfor !!!

" vi har besluttet at tilkende dig ftp pr. 1. Juli " var den første replik ! Damen der sagde havde en klump i halsen og tårer i øjnene !!!

Og så fortalt hun at de havde været meget berørte alle sammen over min historie - at de sjældent havde oplevet en så grotesk sagsbehandling eller for den sags skyld en kommunal nølen - trods det at jeg havde haft papir på min sygdom så længe. At de ikke før efter 6 år får kendskab til en sådan vanvittig sag havde også rystet dem - og at de godt kunne se hvorfor jeg havde kæmpet så frygtelig meget for at få tandlægekonsulenten til at tage stilling. De lovede at de ikke ville lade tandlægekonsulenten slippe for en uvildig undersøgelse - den interne kommunikation og den form den har - har i den grad chokeret dem - og de lovede mig at de ville tage fat i den del af sagen - for her var det sidste ord slet ikke sagt !

At jeg dukkede op uanset min tilstand ville de ønske at der var langt flere der gjorde - da det ikke er muligt at vurdere helheden / det menneskelige hensyn / se det hele menneske i en sag - der udelukkende er beskrevet med ord fra sagkyndige og eksperter - men at borgerens eget ord og tilstedeværelse i sidste ende var det allervigtigste !

Da samtalen er ved at slutte - og jeg takker for deres forståelse og villighed til bevilling - siger formanden for nævnet : " det er sjældent jeg tuder når jeg er på arbejde - men du får i den grad mit hjerte til at briste. Jeg synes du har stået så gruelig meget igennem - og hvis der er nogen der fortjener en hjælpende hånd så er det dælme dig - vi er alle her omkring bordet indstillet på at du skal have al den hjælp vi overhovedet kan skaffe dig. Jeg ringer i morgen til kommunens feriefond - for i år skal du og din søn på ferie - og det kommer kommunen f..... Til at betale. Jeg ringer til dig senest fredag middag - så har du en sommerferie som du og din søn mere end bare fortjener ! Og er der andet vi kan være behjælpelig med - så griber du bare telefonen og ringer til mig. "

for første gang i hele dette vanvidscirkus har jeg oplevet en flok engagerede og lyttende kommunale mennesker - der absolut ville mig det allerbedste - der har hjertet på rette sted og som har et menneskesyn og en fair tilgang til det at være sygdomsramt. Et bedre punktum kunne jeg ikke have ønsket mig !

Jeg er havnet et rigtig rart sted med mig selv i dag - trods alt !
Tusind tusind tak til alle jer herinde der dag og nat har været der for mig - i er mere end guld værd ! I burde få en personlig hilsen alle sammen - men det rækker kræfterne nok ikke til mere i dag !

Så webmaster : Du har skabt et helt unikt forum - og jeg er lykkelig for det kom op at køre igen !
Fortsat rigtig god dag derude ... Jeg tror jeg fortjener et hvil - den sidste bjergetape var hård .....

fyr den af i aften - ........
Til jer alle
kære vibbe du ønskes du kæmpe velfortjent tillykke med din meget lange og meget seje, men nu vundne kamp mod systemet ! Tillykke med sejren og hav et rigtig godt liv . Knuz pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 15:49   #110
giraffen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2009
Indlæg: 50
Styrke: 15
giraffen er ny på vejen
STORT TILLYKKE til dig

Hvor dejligt for dig
giraffen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension