K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2007, 23:55   #1
TNK
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-06 2007
Alder: 39
Indlæg: 17
Styrke: 17
TNK er ny på vejen
Min Historie

Hej alle her på K10

Først vil jeg lige sige, hold da op der faldt en stor sten fra mit hjerte da jeg fandt denne side og tilmeldte mig straks som bruger i håb om at jeg vil finde hjælp herinde i denne jungle!

Min historie startede maj 2005 hvor jeg desværre faldt af en hest og brækkede ryggen, efter 3 mdr i korset var det meningen at jeg skulle genoptage mit job som jeg havde fået knap 2 mdr før ulykken indtraf, men ak ja de havde desværre ikke tålmodighed nok til at vente på at jeg blev klar til fuldtid igen og fyrede mig!
Så endte jeg med at gå næsten 1 år sygmeldt, og kom så endelig i jobprøvning...dette gik lidt op og ned og jeg fandt mig bedst stillet med 20 timer om ugen...jeg blev forlænget utallige gange i arbejdsprøvningen og det gik over og hed revaldring, det sidste sted jeg arbejdede sygemeldte jeg mig fra og går nu "ledig" på revaldering og venter på at blive godkendt til flexjob, som gerne snart skulle ske!

Men pyha dette har givet mig mange op og nedture, efter som jeg kun er en ung pige på 22 med en mengrad og ikke kan arbejde på alm vilkår og er blevet kastet rundt i det kommunale system!

Håber virkelig på at denne side kan hjælpe mig med at få lidt lys for enden af tundlen i og med at vi alle er ens herinde og kan hjælpe på kryds og tværs! B)


Mange venlige hilsner fra tine
TNK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2007, 10:41   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Min Historie

hej TNK og velkommen til...

Det var da godt du fandt denne side...

Bare brug os og spørg løs hvis der er noget ...

venligst

Stella.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2007, 10:53   #3
TNK
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-06 2007
Alder: 39
Indlæg: 17
Styrke: 17
TNK er ny på vejen
RE: Min Historie

Tusind tak stella

Og ja jeg vil helt sikkert bruge siden her meget ofte!
TNK er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
min historie Antlia Din historie 1 30-06-2007 19:50
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension