K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2007, 11:34   #1
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Min historie

Hej med jer.

Min historie er godt nok ved at være nogle år gammel, men nu ændre alt sig.
Jeg har haft en anden kronisk sygdom (sarkoidose-kronisk ledbetændelse) siden jeg var 21-22 år. Jeg prøvede først med revalidering. Tog en HF på VUC. Skulle have læst videre til korrespondent men måtte droppe det da jeg havde svært ved at sidde stille. Så blev jeg hjemmehjælper på et plejehjem. Det var hårdt men jeg elskede det. Da jeg havde været der i ca. 1 1/2 år fik jeg dårlig ryg. Så var jeg sygemeldt i lidt over 3 år. Jeg bad flere gange om at komme på REVA,men min socialråsgiver ville ikke henvise mig. Jeg fik så en ny socialrådgiver og hun var helt med på ideen. Da jeg havde været på REVA et stykkke tid fik jeg "tilbudt" pension. De mente at det var det bedste for mig, men jeg ville ikke på pension. Jeg ville heller have et flex-job. Jeg var så i arbejdsprøvning på et centerkontor. Men de sagde fra en start at de ikke kunne ansætte mig. Så REVA ledte med lys og lygte efter et andet sted. Jeg startede så på mit nuværende arbejdssted i arbejdsprøvning i uge 7 år 2000. Allerede efter 14 dage var vi eninge om at jeg skulle ansættes. Jeg blev så fastansat den 1.maj 2000. Og jeg har været der lige siden.
Får 2 år siden fik jeg så konstateret fibromyalgi. Og min anden sygdom er gået i udbrud igen. Derfor har jeg været sygemeldt siden 1 sept. i år. Jeg har så lige fået "dommen". Nu kan jeg ikke arbejde mere. Så nu skal jeg igang med at søge pension.
Det var så min historie.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
min historie Antlia Din historie 1 30-06-2007 19:50
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension