K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2014, 15:28   #1
frknoerup
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
frknoerup er ny på vejen
Revalidering/Socialrådgiver.

Kære alle der kigger med, jeg ved ikke om jeg må oprette denne tråd om revalidering, jeg gør det alligevel - så må I rette på mig

I får lige min historie som er meget lang, så kort som jeg nu kan gøre den.

Ung kvinde 23 år, bosat i Århus kommune.

Jeg har lige afsluttet fag på VUC Århus, hvor jeg har suppleret på min HF fra tidligere.

Jeg blev indlagt sensommeren 2013 - med feber på over 41 og mavesmerter hvor efter jeg ovenikøbet havde tabt mig 18 kg. på 3 mdr.
Lægerne laver en masse forskellige undersøgelser. De tror det er en form for infektion og jeg bliver indlagt på alene stue til observering.
Jeg bliver udskrevet efter 14 dage, hvor jeg har fået en masse saltvand og en masse afføringsprøver er blevet lavet. Jeg venter svar i 3 uger, hvor en læge ringer og siger at jeg ingen infektion har haft og de simpelthen ikke ved hvad jeg fejler.

Jeg bliver indlagt ig udskrevet igen 11 gange fra August 2013 - Marts 2014.

I marts 2014 finder lægerne endelig ud af at jeg lider af en kronisk tarmsygdom - colitis ulserose.

NOK OM SYGDOM.
Jeg har derfor søgt om en revalidering. Socialrådgiveren har 3 mdr. om at få den godkendt eller afvist. Jeg afleverede denne revalidering i april 2014 - socialrådgiveren har skrevet sms beskeder til mig om udsættelse 4 gange. HVOR LÆNGE SKAL MAN LIGE VENTE?!

Jeg skal bruge revalideringen til pæd.uddannelsen.
Socialrådgiveren sagde i telefonen at min revalidering nok skulle gå i gennem, hun manglede bare lige det sidste.

HVAD SKER DER SÅ NÅR REVALIDERINGEN ER I HUS?
HVAD ER DET FOR NOGET MED ARBEJDSPRØVNING?
SKAL MAN OGSÅ UD I ARBEJDSPRØVNING, NÅR REVALIDERINGEN ER TIL UDDANNELSE?

Undskyld det lange og kedeligt indlæg.
Jeg er bare ved at blive skør snart

Med venlige hilsner en frustreret pige.
frknoerup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2014, 08:51   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til..

Kære frknoerup

Læs og følg disse råd til nye på k10:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Man taler eller smsèr ikke med sin kommunale sagsbehandler.

Man skriver sammen, da en social sag er en alvorlig juridisk situation som kan have store konsekvenser for ens fremtid i enhver retning.

Du går ind på din kommunens hjemmeside og finder "sagsbehandlingsfrister" og hvor du kan se præcis hvilken sagsbehandlingsfrist din kommunalbestyrelse har vedtaget at sagsbehandleren skal træffe en afgørelse.

Hvis ikke din sagsbehandler kan nå det inden fristens udløb, skal du skriftligt modtage besked om en ny dato for en afgørelse.

Her må ikke bruges undskyldninger som er sagen uvedkommende, som travlhed, dødsfald, ferie etc.

Baggrundsinformation

http://www.k10.dk/index.php?pageid=svarfrister_kommuner

http://www.k10.dk/index.php?pageid=s...arfrister_2008

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-09-2014, 14:59   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan læse om revalidering og svarene på dine spørgsmål her hos borger.dk https://www.borger.dk/Sider/Revalidering.aspx
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension