K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2014, 11:51   #1
herculas
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2014
Lokation: vordingborg
Indlæg: 1
Styrke: 0
herculas er ny på vejen
Question Kastet rundt

Jeg har den 18-06-13
været syge meldt med min skulder ( over belastning) og meldt det som arb skade ,og fået afslag , af arbejdsskadestyrrelsen men har anket den da det er en arb skade dem der køre sagen vidre er ankeskadestyrrelsen, Og jeg gå til genop træning hos en pysioterpet men min skulder er ikke i orden. Så vi er stoppet indtil vidre , for hun mener der skal kigges på dette og hun siger der er ikke nogen grund til at træne , da det gør det være at træne med min skulder.Symtomer er efter træning gør det ondt i skulder det er ligesom der ikke er noget brusk eller hvad ved jeg. Så mistede jeg også mit job den 18-06-14 pga af dette . Jeg vil spørge hvor stå jeg . Jeg føler jeg bliver kastede rundt til ingen verdens nytte, jeg er så træt af dette og øknomien hænger i laser .En ting til der sætter prikken over I er jeg skal forsøge min kærste der er på kontanthjælp ud af mine sygedagpenge. Der er altså også udgifter andet en husleje, hvad gør jeg/vi . Håber jeg kan finde svaret herinde da jeg er er ved at gå ud af mit gode skind. med venlig hilsen herculas
herculas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2014, 11:55   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hej herculas

Prøv at få web til at oprette din egen tråd, så du ikke drukner i en helt anden problematik.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2014, 11:57   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til..

Kære Herculas.

Du skal oprette din egen tråd og bliver på den fremover.

Log ind og gå ned i "rediger" og slet hvad du har skrevet i en andens tråd.

Du skal have din egen tråd.

Læs følgende råd til nye på k10:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28928

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension