K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2009, 22:33   #41
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej zuza

Tak for dit svar, jeg vil lige skrive lidt ind omkring det med at sove, for ja det er bestemt vigtig, jeg ved jo heller ikke hvor træt jeg bliver når jeg begynder i arbejdsprøvning.

Jeg har haft et langt møde med min leder, og vi har talt om at jeg tidligst skal i arbejdsprøvning d 1.10 fordi der går jeg kun til hørepædagog og fys, hun har også sagt at jeg skal begynde stille og rolig og huske at gå i personale rummet og slappe af hvis jeg har brug for det, endevidre vil de både lægge teleslyng ind i møde lokalet og hvis der skal lavet andet vil de også gøre det.

Jeg skal heller ikke have så mange børn måske 2-3 stykker i en lille gruppe som jeg så laver noget med.

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det er da en fin beskrivelse af din hverdag.

Måske du skulle skrive, hvor længe du er nødt til at sove i stedet for at skrive skraber.

En anden ting, du skal være opmærksom på, hvor mange kræfter du har tilbage, hvis du har arbejdet de timer, du angiver.

Har du overhovedet overskud til andet, hvis du også skal passe din optræning, osv.?

Måske en arbejdsprøvning, hvor du langsomt arbejder dig op i tid, så du ikke knækker halsen pga. manglende overskud.

Du kan også gøre det, at du skriver, en dagbog, eks. hvornår du står op, spiser, cykler, træner osv.

Så giver det et overblik over, hvor meget tid du har.

Jeg vil helt klart skrive jobdagbog, jeg skriver jo dagbog om min hverdag begyndte på den lige efter jeg kom hjem fra hospitalet.

og tak jeg er meget glad for alt den hjælp jeg får her
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 01:14   #42
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 17
velcro er ny på vejen
Hej Smith.
Når jeg skriver det om intern/ekstern arbejdsplads, så er det fordi jeg kan se du er fra København. Jeg har en veninde der efter at være arbejdsprøvet internt på sin nuværende arbejdsplads i andre funktioner ikke fik det godkendt hos Københavns kommune. Så hun har netop måtte igennem en ny afprøvning eksternt. En af problemerne med hendes interne afprøvning var også at hun ikke var blevet fulgt af en jobkonsulent. Først efterfølgende blev der koblet en jobkonsulent på sagen, der skulle lave en rapport om forløbet. Og alt i mens kommunen besluttede sig for ikke at ville acceptere den interne arbejdsprøvning, gik tiden og hun kunne vinke farvel til sine sygedagpenge.

Så det er for at være på den sikre side, jeg skriver at du skal sørge for at de på forhånd ikke vil underkende en intern arbejdsprøvning. Nu kan man sige til forsvar at du var i en meget anderledes situation da du arbejdede. Sygdommen og konsekvenserne efter den har jo fuldstændigt forandret din livssituation, så jeg tror faktisk ikke det vil blive et problem i dit tilfælde. Men det er altid godt at være på forkant med tingene.

Som Zuza så rigtig skriver, er det vigtigt at du starter langsomt. Hvis du mener du kan klare 3 timer om dagen, så er det måske en god ide at starte ud med kun at arbejde enten 2 timer om dagen og/eller sørge for at du har fridage ind i mellem. Fx. starte med 2 timer mandag, onsdag, fredag og så hvile ud tirsdag og torsdag. Går det godt kan du så arbejde en dag mere, eller længere hverdag. Men rigtigt godt råd. Start langsomt.

Velcro

Ang min niece, så ved jeg ikke om det er CI på begge eller kun det ene øre. Jeg tror ikke hun selv ved det endnu. Hun er 14 år, og født med hørehandicap. Men trods henvendelser til ørelæge/høre-tale-pædagog/sundhedsplejerske blev hendes handicap først opdagede da hun var 10 år. Dvs, hun har selvlært sig at mundaflæse en del, og man kan se hun trods høreapparater stadigt benytter det. Hendes hørelse blev her i sommer testet meget dårlig, med yderligere høretab, så hun er indstillet til CI operation en gang i efteråret. Selvom det aldrig kan erstatte en normal hørelse, så er det jo godt at CI åbner mulighed for at blive i de hørendes verden. Og jeg går ud fra at der konstant forskes i den verden også, så det ydre apparat i takt med udviklingen bliver bedre og bedre. Måske vil hun opleve det at få CI anderledes end dig, fordi hendes hørelse altid har været dårlig. Jeg kunne forestille mig at du har haft det helt forfærdeligt da du vågnede op efter sygdommen, og opdagede at hørelsen var væk. Chok, panik og angst. Du har jo først skulle acceptere at hørelsen var borte (hvis man nogensinde gør det), og derefter forholde dig til muligheden for CI. Hun går jo ind til operationen med nogle helt andre forventninger, og har også haft mulighed for at møde andre børn der allerede har CI.
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 16:47   #43
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej velcro
Ja det var bestemt forfærdeligt at vågen op og være døv, og det vil helt klart være noget andet for din niece hun vælger det selv og for hende vil det helt klart være en forbedring, som jeg håber hun vil blive rigtig glad for, husk at sige til hende at hun burde melde sig ind i ci foreningen, så hun kan tale med andre unge der har ci.
Citat:
Oprindeligt indsendt af velcro Se meddelelser
Ang min niece, så ved jeg ikke om det er CI på begge eller kun det ene øre. Jeg tror ikke hun selv ved det endnu. Hun er 14 år, og født med hørehandicap. Men trods henvendelser til ørelæge/høre-tale-pædagog/sundhedsplejerske blev hendes handicap først opdagede da hun var 10 år. Dvs, hun har selvlært sig at mundaflæse en del, og man kan se hun trods høreapparater stadigt benytter det. Hendes hørelse blev her i sommer testet meget dårlig, med yderligere høretab, så hun er indstillet til CI operation en gang i efteråret. Selvom det aldrig kan erstatte en normal hørelse, så er det jo godt at CI åbner mulighed for at blive i de hørendes verden. Og jeg går ud fra at der konstant forskes i den verden også, så det ydre apparat i takt med udviklingen bliver bedre og bedre. Måske vil hun opleve det at få CI anderledes end dig, fordi hendes hørelse altid har været dårlig. Jeg kunne forestille mig at du har haft det helt forfærdeligt da du vågnede op efter sygdommen, og opdagede at hørelsen var væk. Chok, panik og angst. Du har jo først skulle acceptere at hørelsen var borte (hvis man nogensinde gør det), og derefter forholde dig til muligheden for CI. Hun går jo ind til operationen med nogle helt andre forventninger, og har også haft mulighed for at møde andre børn der allerede har CI.
fra
Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 17:10   #44
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
møde i jobcenter for sygedagpenge i dag

Hej vil lige fortælle om møde i dag, det gik bestemt ikke godt, jeg kan ikke en gang sige om hende jeg var inde hos var sagsbehandler

Sætter lige det jeg har skrevet fra mødet ind så kan i selv bedømme.

Citat:
Mine oplevelser af møde i dag. D 29.7.2009. kl. 10.30

Tilstede var xxxxxx fra jobcenter for sygedagpenge. Tillidskvinde xxxx sygemeldte mig.

Jeg havde skrevet en dagsorden og medbragt, som blev udleveret til alle, xxxxxx læste og understeget.

Hun mente så ikke det var relevant da det var en revalidering de havde bestemt at jeg skulle, med henblik på at komme på fuld tid i et job.

Jeg forklaret så at det jeg helst ville var at komme tilbage og arbejde med børn, viste godt at børnehavebørn nok ikke gik, men godt vil prøve i vuggestue, da jeg mener at jeg er nået så langt nu omkring min hørelse og balance.

Hun fortalte at alle andre muligheder skulle udtømmes først, også selvom jeg selv havde et sted hvor jeg kunne blive arbejdsprøvet, jeg kunne jo også komme på kontor, kunne jo være jeg ville kunne klare fuld tid der.

Jeg må sige at filmen knække der, og jeg begyndte at tude, da jeg havde samlet mig lidt sammen, sagde jeg til hende at for det første er jeg ordblind, og jeg ville dø på et kontor, og omkring min hørelse ville jeg blive lige så træt, så der ville jeg heller ikke kunne arbejde på fuld tid. Jeg fortalte så lidt om hvor langt jeg var kommet, på tros at lægerne og behandlers dom, om at jeg nok aldrig ville kunne komme til at hører andet end lyde, i dag kan jeg samtale og hører hvad folk siger, for 7 måneder siden kunne jeg ikke hører hvad børen sagde, i dag kan jeg stå og tale og hører hvad en mindre flok børn siger, omkring min balance fik jeg dom på at jeg aldrig kom til at smide den sidste kryk, i dag går jeg uden kryk, lige da jeg blev syg sad jeg i kørerstol, så rollator derefter 2 krykker, så en kryk, nu uden kryk. Så jeg kunne ikke forstå at jeg skulle igennem en masse arbejdsprøvninger for at se hvad jeg kan klare, og hvorfor jeg så ikke kunne komme i arbejdsprøvning i det job jeg havde før jeg blev syg, når de godt ville og jeg ville have lov til at afprøve om jeg kan klare at arbejde med børn igen da det er det jeg brænder for.

Men hun blev ved med at fastholde at jeg skulle arbejdsprøves flere andre steder, og så sagde hun at der jo også står i mine papirer fra hospitalet at jeg nok aldrig kommer til at arbejde med småbørn.
Jeg forklaret at de papirer var 8 måneder gamle, og jeg mente at de var forældet da jeg er kommet meget længer end nogle tur spå.

Hun synes jo så at der skulle indhentes nye oplysninger fra hørepædagog, fys, læger mm.
Men hun mente stadigvæk at hvis vi arbejde hen mod fleks at jeg først skulle prøves en masse andre steder.

Jeg spurte hvor lang tid alt sådan noget kunne tage.
Det kunne hun ikke svare på, andet en et meget svævene svar, at det kom an på hvor langt jeg nået.

Jeg undre mig så igen over at jeg så ikke kunne blive afprøvet i mit gamle job.

Min tillidskvinde fortalte også at jeg har kommet på besøg under hele min sygdom, hun fortalte hvor meget fremgang de har kunne se fra gang til gang.

Men det virke som om at hun havde bestemt at jeg ikke selv skulle bestemme noget.

Hun fortalte så også at hun ikke var min sagsbehandler, lige nu har du ikke en du svæver mellem to afdelinger.

Til slut sagde hun, du kan jo også blive delvis raskmeldt, og begynde i jobbet på måske 5 timer og arbejde dig op og så ende med et fleksjob der.

Så er problemet lige at jeg er blevet fyret og min stilling er besat til anden side det forklaret min tillidskvinde, hun mente ikke at vi kunne gør sådan.

Men hun sagde at jeg skulle prøve at forlægge det for min leder. Og så var mødet slut.

Jeg tog så ned i vuggestuen talte med lederen, og min tillidskvinde havde ret, sådan kan man ikke gøre, lederen synes jo så også at jobcenter bare kaste bolden videre.

Lederen sagde at de meget gerne vil have mig tilbage, og hun viste godt at jeg ikke kommer til at kunne arbejde på fuld tid, men at det skulle være en arbejdsprøvning først for at klarlægge hvor mange timer jeg kan klare og så fleks.
Og det er her jeg står nu

Lige nu har jeg bestemt at jeg vil skrive til min hørepædagog, tale med min fys og hospitalet, og min fagforening.

Men jeg har det sådan rigtig ked af det, sur og synes de slår en i hovede som har været helt nede at lægge, men på den anden side så overlevet jeg en meninigitis, så kan jeg vel også kæmpe mod systmet.

fra en lidt langt nede Hanne der ellers har kæmpet sig op
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 17:30   #45
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg føler virkelig med dig.
Dernæst må jeg sige, at intet fra den kant kan overraske mig længere.

Men især faldt jeg over, at hun foreslår dig at blive deltids sygemeldt, og så ende op med flexjob på din gamle arb.plads.

For at få tilkendt flex-job, skal man jo også have udtømt alle muligheder, for at arbejde på fuld tid.

Nu kan jeg ikke huske noget omkring din økonomiske situation, men mit råd vil være, at du skal "puste dem i nakken".

Hvis de vil have dig i arb.prøvning, så spark dem i r.... for at få det sat igang, og sørg for at have alt på plads skriftligt, m.h.t. f.eks. aftaler om at sige fra når du ikke kan klare mere.
Når du så er i arb.prøvning skal du skrive dagbog, så du kan dokumentere hvordan det går.

Kort sagt: "pust dem i nakken", og lad dem forstå at du kender reglerne (ellers finder du dem her på K10), og ikke er til at løbe om hjørner med.

Og så vil jeg anbefale dig at have en bisidder med, når du er til møder i kommunen, alternativt at du optager det.

Der kommer sikkert flere på banen med nogle mere konkrete råd til dig.

Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 17:44   #46
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej Trold

Ja det er nogle svære nogle at danse med dem på jobcenter for sygedagpenge, lidt til at over.

Og jo jeg vil puste dem i nakken, for jeg vil ikke finde mig i at skulle kastes rundt, så vil jeg da helt klart blive mere syg.

Jeg vil få et møde med socialrådgiveren fra min fagforening, og så må de hjælpe mig.

Og hvordan min økonomi ser ud, jeg har jo fået fuld løn fra jobbet under hele sygedommen får løn til og med d 30.10 så ved jeg jo ikke hvordan det ser ud, talte lidt med hende "sagsbehandleren" om det hun mente jo at jeg ville forsætte med at få sygedagpenge, men det skulle jeg drøfte med den sagsbehandler som jeg får når jeg er færdig med at svæve mellem 2 afdelinger

Mange
fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 18:26   #47
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 17
velcro er ny på vejen
Kære Smidt,
jeg du tror du sidder med en følelse af at have kæmpet en sej kamp for at genvinde evnen til at høre og forstå samtaler. En kamp for at genvinde balancen, og for at kunne vende tilbage på arbejdsmarkedet i en eller anden form. Og i dag møder så en sagsbehandler der ikke fatter en dyt og nærmest bruger dine fine resultater mod dig. Hvis det er sådan du har det så hold ud. Jeg ved hvor såret man kan blive, når man sidder foran sådan en sagsbehandler der ikke forstå hvilken kamp man har lagt for dagen.

Så du får først lige en omgang , for det har du vist behov for i dag.

Hvilket jobcenter er du tilknyttet i København. Er det Baldersgade???

Synes det lyder som om du har været hos en jobkonsulent som intet ved og som vil lege GUD, eller også er hun blevet pålagt nogle skuffe-cirkulære, i stedet for at se på dig og din situation.

Hånden på hjertet vil du så være i stand til at gennemføre en uddannelse
? Jeg gætter på at du vil svare nej. Og det skal du holde fast i. Fortæl sagsbehandleren at det vil være helt urealistisk, fordi du bliver så hurtigt udtrættet. Hvis du har dine behandlere med på din side, kan de måske også vurdere at det vil være helt udelukket at du igen vil komme til at arbejde fuldtid. Hvis de ligesom kunne komme til at indføje det i deres udtagelser, uden bevist at henvise til at du skal have flexjob, vil du have nogle gode kort i ærmet.

Med hensyn til flexjob, er der jo det forbandet at det hedder sig at man skal være afprøvet i et hvert erhverv. Det er derfor jeg skrev til dig at en intern arbejdsprøvning, som i dit tilfælde vil virke helt oplagt, måske vil blive underkendt.

Som Trold skriver skal du holde jobcentret til ilden. Ikke bare affinde dig med deres trækken i langdrag. Hold dem fast på at du vil arbejdsprøves. Måske er du nødt til at bide i det sure æble, og lade dig arbejdsprøve i et andet erhverv. Det vil typisk vare 12 uger. Men det vil blot vise at du ikke magter at arbejde fuldtid. Når først du engang får beviliget dit flexjob, er det dig jo frit for at søge arbejde inden for dit felt som pædagog. Men altså gør som Trold siger, vent ikke til de kontakter dig igen. Overtag styringen i din sag og forlang at blive henvist til en privat aktør med henblik på at finde ud af hvad du skal fremover. Aftal så med den private aktør at du vil arbejdsprøves, og få det overstået, så du kan komme et flexjob nærmere.


Velcro.

Citat Smith.
Citat:
Ja det var bestemt forfærdeligt at vågen op og være døv
Forstår dig fuldt ud, jeg vågnede op efter en operation og var blevet blind.
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 23:27   #48
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jobcentret skal hjælpe dig tilbage på arbejdsmarkedet hurtigst muligt, og det er jo din gamle branche.

Da din motivation er så høj, så er din arbejdsevne sikkert også størst i din gamle branche.

Men forlang en arbejdsprøvning under forrevalideringsbetingelser. (Det kan din fagforening sikkert hjælpe med).

Men husk, at din ressourceprofil SKAL opdateres løbende - også efter mødet her. Og du SKAL have mulighed for at kommentere, hvad sagsbehandleren skriver i den.

Og der kan IKKE træffes nogen gyldige afgørelser UDEN ressourceprofil og UDEN din godkendelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2009, 10:02   #49
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej zuza
Ja jeg vil jo også sige at min motivation er størst i min gamle branche, det siger min store søn på 21 også for jeg går og synger børnesange..smil..

Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Jobcentret skal hjælpe dig tilbage på arbejdsmarkedet hurtigst muligt, og det er jo din gamle branche.

Da din motivation er så høj, så er din arbejdsevne sikkert også størst i din gamle branche.

Men forlang en arbejdsprøvning under forrevalideringsbetingelser. (Det kan din fagforening sikkert hjælpe med).

Men husk, at din ressourceprofil SKAL opdateres løbende - også efter mødet her. Og du SKAL have mulighed for at kommentere, hvad sagsbehandleren skriver i den.

Og der kan IKKE træffes nogen gyldige afgørelser UDEN ressourceprofil og UDEN din godkendelse.

Jeg skrev en mail til hende den sagsbehandler, hvor jeg skriver at jeg vil have alle mine behandler ind over igen til fornyet udtalelser, endevider vil jeg have lavet min ressourceprofil om.

Jeg må lige indskyde at den ressourceprofil jo kun er skrevet hos et andet firma AOFJOB der aldrig en sagsbehandler der har så meget som sat et komma i den endevidre talt med min om den, så derfor har jeg forlangt at få lavet den om.

fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2009, 11:18   #50
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Der sker ikke en F*S

Jeg har lidt problemer med at få jobcenter til at oplyse hvem min ny sagsbehandler er.
Min ress profil er heller ikke lavet og jeg står der hvor jeg har været sygmeldt i 52 uger i slutningen af næste månede.
Jeg har så skrevet en mail til jobcenter for sygedagpenge men ikke sendt det endnu,
da jeg lige har brug for at høre om det er ok sætter det lige ind som citat

Citat:
Til rette vedkommen

8.10.2009 Har jeg været syg 52 uger.
Jeg savner at prosesions rappot, elementer til ress. profil fra 8.6.2009 bliver til ress. profil.
At der, som aftalt indhentes aktert fra hørepædagog, fysioterapeut, lægerne på Gentofte Hospital.
Jeg savner info om hvem der pr. 1.9.2009 er min sagsbehandler.
Jeg savner, at jeg snart inddrages i den vidre plan for min tilbage venden til arbejdsmarkede.
Her kan jeg forslå Castberggåed som er gode til at få hørehandicapet i arbejde www.hhia.dk Jeg forventer en meget hurtig tilbagemeldning.
Såfremt dette ikke sker vil jeg søge støtte til det vidre forløb hos min faglige orgarisetion LFS.

MVH
xx Smidt
fra mig som både har ondt i hovedet og stres over at der ikke sker noget
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Stezu; 17-09-2009 kl. 14:49. Årsag: fjernet personnavne
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
smidt ud misse Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 13-02-2013 13:28
Smidt ud af samfundet. emspower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 05-01-2012 10:37
Smidt ud af sygedagpengesystemet. doggerbanke66 Alt det andet 86 28-09-2011 11:03
Gravid smidt på kontanthjælp Risa Politik og Samfund 1 07-11-2009 16:12
Smidt på kontanthjælp???? Odenseaneren Politik og Samfund 1 16-12-2008 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension