K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2011, 20:24   #1
smed55
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Lokation: Kbh
Indlæg: 2
Styrke: 0
smed55 er ny på vejen
Red face En ny bruger siger hej..!

Jeg er en mand på 55 år, som så mange andre på min alder godt og grundigt slidt i stykker...

Jeg har været rørsmed siden 1974 - i Oktober 2006 blev det efterhånden til flere dage på ryggen end på jobbet - Sygemeldt, afskediget (helt efter reglerne)

Modtager herefter sygedagpenge - indkaldes til samtale efter et års tid, lægeattester, undersøgelser osv.osv..

Sendes via 'private aktører' i diverse arbejdsprøvninger, der udfærdiges profiler og evalueres på livet løs.. -

Ingen reaktion fra JC's side i flere måneder -

Sendes på 'kursus' ved en NY 'privat aktør' - Markmann - her lærer jeg at klippe og klistre - finder ud af at jeg er en papegøje - laver yoga og drikker en del cacao..

Efter dette 7-ugers 'kursus' - får jeg guddødemig lov til at gennemføre det samme forløb EEN GANG TIL i 7 uger mere - samme sted, samme pensum..

Flere arbejdsprøvninger følger - selvfølgelig på stærkt reduceret tid da jeg efterhånden hverken kan kravle eller gå..

Jobcenter forholder sig naturligvis passivt i de mellemliggende perioder - et par enkelte tlf opringninger hver 3-5 måned....

Januar 2010 bliver jeg lam i det ene ben, og bliver så omsider MR-scannet, bliver herefter HASTE-opereret for adskillige discusprolaps, spinal stenose mm. - får stivgjort adskillige led i ryggen med skruer, skinner og beslag osv..

Efter 3 md. genoptræning bliver jeg jaget i en ny prøvning - denne gang kalder man det 'for-revalidering'..

Det viser sig hurtigt at det er et godt sted jeg er havnet - alle er glade - jeg kan yde i snit 8-9 timer om ugen med let kontorarbejde - inden for min oprindelige håndværksbranche..

Efter 3 måneder slutter dette forløb og igen er der larmende tavshed fra JC i et halvt års tid...

Oktober 2010 bliver jeg indkaldt og man meddeler mig at mine ydelser ophører imens min sag behandles - da jeg er gift kan min hustru jo sagtens forsørge mig...

Man meddeler mig dog at jeg er velkommen til at arbejde nogle FÅ timer om ugen - hvis jeg kan finde noget at lave - dette 'vil ikke blive brugt imod mig', som de udtaler det i JC, Musvågevej..

Januar 2011 afleveres generel helbredsattest plus en attest fra kirurgen som opererede min ryg samt en udtalelse fra en 3. spec.læge vedr. noget gigt andre steder i kroppen, skuldre, knæ, fingre mm..

Så udbeder man sig fra JC en 'sidste, kort arbejdsprøvning' så min sag kan (færdig)behandles - 5 uger på Københavns Bycykelværksted..

Her ryster man faktisk på hovedet af at jeg sendes derhen i min tilstand, men jeg gennemfører forløbet i et par timer om dagen..


I progressionsrapporten herfra skriver man bla.a.:

'Set på de samlede resourser og barriere vil det være svært at matche borgeren til konkrete jobfunktioner samt at honorere kravene på arbejdsmarkedet'

Såvel den generelle helbredsattest som speciallægeerklæringen udtaler at der ikke er yderligere muligheder for operationer eller muligheder for bedring af min opererede ryg - kun permanent smertedækning med medicin kan tilbydes.

Status idag er, at jeg ikke har haft nogen indtægt eller ydelser siden Oktober 2010 - er smerteplaget 24/7 og naturligvis forlængst blevet afhængig af Ketogan - og det der er værre..

Sagsbehandler ignorerer fuldstændigt diverse udtalelser, attester og rapporter, vil ikke indstille til flex eller fp... - næh, nu mener han at jeg skal henvises til Smerteklinik - så kan jeg sikkert lære at 'bearbejde' mine smerter, som han siger...

Jeg ser mere dette som endnu et forsøg på at forhale en udredning af mig... - og det lykkes åbenbart og har ikke hørt fra JC siden starten af September...

Jeg har skrevet til Borgerrådgiveren og klaget over den - nu mere end FEM år lange sagsbehandling - afventer svar herfra..

Ved altså ikke om jeg er købt eller solgt, betaler STADIG 1200,- pr måned til fagforening, a-kasse og efterlønsordning - uagtet at jeg hverken kan få det ene eller andet alligevel...

Vi lever af konens løn som sosu, har efterhånden brugt alle reserver...

Jeg ved snart ikke mit levende råd - det er kropumuligt at få nogen i tale i 'systemet' -

- jeg føler mig ærligt talt en smule r@vrendt - nok mest fordi jeg var så naiv at tro at man som diagnostiseret nedslidt kunne blive hjulpet videre i dette samfund....

- nå, det var så min historie - det er altså svært at fortælle sådan noget kort...

Jeg vil nu gennemlæse de mange relevante ting her på siderne - og måske få gode råd og støtte - og måske endda få en god løsning på hele historien til sidst..!?

Tak for jeres tid - vi tales ved herinde... ik?


Venligst, smed55
smed55 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 21:04   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.802
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen til....

Kære Smed55

Din gamle papegøje som nu har lært at klistre.

Bliv her på DIN tråd fremover, så bliver det lettere for os andre at råde dig.

Du skal med dig selv tage stilling til hvad DU vil med resten af dit liv og have i mende at hvis ikke du passer på det du har tilbage kan det blive meget værre

Pension eller småjob.

For at danne sig et overblik om hvad det offentlige har i din sagmappe skal du søge om løbende aktindsigt. Hos kommunen, læge, hospitaler og speciallæger.

Hold orden i disse, der kommer mange.

Har du drøftet med din læge om dine skader kan være arbejdsrelateret, og evt anmelde dette til ASK, Arbejdsskadestyrelse.

Kommunen. ( her findes en lovbunden frist på 10 kalenderdage)

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

Læge og hospitaler:

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt_ved_laege.pdf

Da du er Kjøbenhavner skal du sætte dig ind i denne information.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15813

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15141

Klagemuligheder:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=13712

Smerteklinik:
Sæt ikke din næse op efter mirakler her.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 21:10   #3
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Du kommer nok ikke uden om at skulle forbi smerteklinikken
Og kommer nok heller ikke uden om at skulle være medicinsk forsøgskanin med forskellige "hyggelige" præparater, fordi et fåtal af smertepatienter har glæde af dem
Hvis du nægter, kan du beskyldes for at "forhale egen raskmelding", samt få beskeden at du ikke kan afklares, så længe der er uafprøvede muligheder. Så få det hellere overstået før end senere, så du kan komme videre
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 21:13   #4
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Hey Smed
Har ikke noget fornuftigt at byde ind med her og nu, men vil gerne byde dig velkommen til k10.

Du vil opleve at der er utroligt mange forskellige mennesker der gerne vil hjælpe dig, for k10 er bare det bedste

Har kun en enkelt ting at sige til dig lige nu : fremover skal al kommunikation med alle omkring din sag foregå skriftligt. Via mail eller sneglepost. Ikke noget med lige at ta knoglen og sige hallo hallo. Du skal kunne domumentere alt !

Håber du får gavn og glæde af forrummet.

Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 21:42   #5
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Jeg har læst din historie og er beskæmmet over, hvad du udsættes for!


Du skulle for længst have haft førtidspension eller meget meget skånsomt fleksjob/eller fleksydelse:

Din sag ligner i den grad sag fra Helsingør fra efterår 2009, hvor der faldt dom, at når selvforsørgelse på ordinært arbejdsmarked ikke var muligt - jf. arbejdsprøvning og jf. ens lægers vurderinger - så skulle man have enten fleksjob eller førtidspension - man skulle ikke kunne visiteres til kontanthjælpshul.



I domsudskrift af Helsingørdom står bl.a.:

"Det fremgår af lov om en aktiv beskæftigelsesindsats §69, stk. 1, nr. 1,
at kommunen sørger for at personer med varige begrænsninger i
arbejdsevnen, jf. §2, nr. 7, har mulighed for ansættelse i fleksjob.

Der er i bestemmelserne ikke fastsat nærmere krav til omfanget af den
nedsatte arbejdsevne. Efter §70, stk. 1, giver kommunen tilbud om
fleksjob til personer, der ikke modtager førtidspension.

Efter forarbejdet til lov om en aktiv beskæftigelsesindsats er der
tilsigtet en klar sammenhæng mellem førtidspension og fleksjob.

Er en personen ikke berettiget til førtidspension, og det ikke er muligt
at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår på
arbejdsmarkedet, skal den pågældende visiteres til fleksjob."

http://avisen.dk/_docs/Udskrift-af-dombogen.pdf



”Loven tilsigter en klar sammenhæng mellem førtidspension og fleksjob. Er en person ikke berettiget til førtidspension, og er det ikke muligt at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår, skal den pågældende visiteres til fleksjob,” skriver dommer Morten Larsen som begrundelse for sin afgørelse:

http://avisen.dk/det-var-ren-kassetaenkning_117065.aspx



”Kommunerne har for vane at læse lægeerklæringer, som Fanden læser bibelen. Trods utallige lægeerklæringer der utvetydigt siger, at en person er alvorligt syg og kun kan arbejde en til to timer dagligt, så afslår kommunerne både fleksjob og førtidspension. Det må de ikke længere med denne nye dom,” siger Jutta de Place leder af Gigtforeningens Rådgivning:

http://avisen.dk/syge-danskere-kan-f...ng_117054.aspx



Du har været igennem nok!

Men måske kan smerteklinik faktisk blive en god støtte i din sag og sige nok er nok!

Socialrådgiver på smerteklinik er ofte afgørende støtte på vej mod førtidspension for mange - læs herom i svar nr. 4 i denne tråd på K10:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=14566



Og hvis støtte fra smerteklinik ikke er nok, så:

Bed din fagforening om at ønske retsprincip efter Helsingørdom fulgt op også i din sag
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 22:02   #6
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af smed55 Se meddelelser
Jeg er en mand på 55 år, som så mange andre på min alder godt og grundigt slidt i stykker...

Jeg har været rørsmed siden 1974 - i Oktober 2006 blev det efterhånden til flere dage på ryggen end på jobbet - Sygemeldt, afskediget (helt efter reglerne)

Modtager herefter sygedagpenge - indkaldes til samtale efter et års tid, lægeattester, undersøgelser osv.osv..

Sendes via 'private aktører' i diverse arbejdsprøvninger, der udfærdiges profiler og evalueres på livet løs.. -

Ingen reaktion fra JC's side i flere måneder -

Sendes på 'kursus' ved en NY 'privat aktør' - Markmann - her lærer jeg at klippe og klistre - finder ud af at jeg er en papegøje - laver yoga og drikker en del cacao..

Efter dette 7-ugers 'kursus' - får jeg guddødemig lov til at gennemføre det samme forløb EEN GANG TIL i 7 uger mere - samme sted, samme pensum..

Flere arbejdsprøvninger følger - selvfølgelig på stærkt reduceret tid da jeg efterhånden hverken kan kravle eller gå..

Jobcenter forholder sig naturligvis passivt i de mellemliggende perioder - et par enkelte tlf opringninger hver 3-5 måned....

Januar 2010 bliver jeg lam i det ene ben, og bliver så omsider MR-scannet, bliver herefter HASTE-opereret for adskillige discusprolaps, spinal stenose mm. - får stivgjort adskillige led i ryggen med skruer, skinner og beslag osv..

Efter 3 md. genoptræning bliver jeg jaget i en ny prøvning - denne gang kalder man det 'for-revalidering'..

Det viser sig hurtigt at det er et godt sted jeg er havnet - alle er glade - jeg kan yde i snit 8-9 timer om ugen med let kontorarbejde - inden for min oprindelige håndværksbranche..

Efter 3 måneder slutter dette forløb og igen er der larmende tavshed fra JC i et halvt års tid...

Oktober 2010 bliver jeg indkaldt og man meddeler mig at mine ydelser ophører imens min sag behandles - da jeg er gift kan min hustru jo sagtens forsørge mig...

Man meddeler mig dog at jeg er velkommen til at arbejde nogle FÅ timer om ugen - hvis jeg kan finde noget at lave - dette 'vil ikke blive brugt imod mig', som de udtaler det i JC, Musvågevej..

Januar 2011 afleveres generel helbredsattest plus en attest fra kirurgen som opererede min ryg samt en udtalelse fra en 3. spec.læge vedr. noget gigt andre steder i kroppen, skuldre, knæ, fingre mm..

Så udbeder man sig fra JC en 'sidste, kort arbejdsprøvning' så min sag kan (færdig)behandles - 5 uger på Københavns Bycykelværksted..

Her ryster man faktisk på hovedet af at jeg sendes derhen i min tilstand, men jeg gennemfører forløbet i et par timer om dagen..


I progressionsrapporten herfra skriver man bla.a.:

'Set på de samlede resourser og barriere vil det være svært at matche borgeren til konkrete jobfunktioner samt at honorere kravene på arbejdsmarkedet'

Såvel den generelle helbredsattest som speciallægeerklæringen udtaler at der ikke er yderligere muligheder for operationer eller muligheder for bedring af min opererede ryg - kun permanent smertedækning med medicin kan tilbydes.

Status idag er, at jeg ikke har haft nogen indtægt eller ydelser siden Oktober 2010 - er smerteplaget 24/7 og naturligvis forlængst blevet afhængig af Ketogan - og det der er værre..

Sagsbehandler ignorerer fuldstændigt diverse udtalelser, attester og rapporter, vil ikke indstille til flex eller fp... - næh, nu mener han at jeg skal henvises til Smerteklinik - så kan jeg sikkert lære at 'bearbejde' mine smerter, som han siger...

Jeg ser mere dette som endnu et forsøg på at forhale en udredning af mig... - og det lykkes åbenbart og har ikke hørt fra JC siden starten af September...

Jeg har skrevet til Borgerrådgiveren og klaget over den - nu mere end FEM år lange sagsbehandling - afventer svar herfra..

Ved altså ikke om jeg er købt eller solgt, betaler STADIG 1200,- pr måned til fagforening, a-kasse og efterlønsordning - uagtet at jeg hverken kan få det ene eller andet alligevel...

Vi lever af konens løn som sosu, har efterhånden brugt alle reserver...

Jeg ved snart ikke mit levende råd - det er kropumuligt at få nogen i tale i 'systemet' -

- jeg føler mig ærligt talt en smule r@vrendt - nok mest fordi jeg var så naiv at tro at man som diagnostiseret nedslidt kunne blive hjulpet videre i dette samfund....

- nå, det var så min historie - det er altså svært at fortælle sådan noget kort...

Jeg vil nu gennemlæse de mange relevante ting her på siderne - og måske få gode råd og støtte - og måske endda få en god løsning på hele historien til sidst..!?

Tak for jeres tid - vi tales ved herinde... ik?


Venligst, smed55
Hejsa Smed55!

Jeg kan ingen steder i det du skriver se, om der på noget tidspunkt er ansøgt om pension? (eller er mine øjne trætte?)

Du SKAL i morgen ringe til kommunen og bede om at få dine pensions muligheder belyst på "det foreliggende" grundlag!

Og som også er skrevet her i tråden, så skammer jeg mig helt vanvittigt over den behandling du er og bliver udsat for!

Når du ringer/skriver/møder op imorgen, og siger PENSION, skal du ikke acceptere at de måske vil snakke udenom.
Du kan evt. nævne at du syntes det er på tide at din sag bliver kigget igennem af enten en privat socialrådgiver, eller en advokat. Og nu du har fat i dem, så bed om en komplet aktindsigt i din sag!

Krydser fingre
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 23:15   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser

Du SKAL i morgen ringe til kommunen og bede om at få dine pensions muligheder belyst på "det foreliggende" grundlag!
Min anbefaling er, at du skriver et "lille brev" til kommunen, og afleverer det personligt ved skranken, hvor du, selvfølgelig, beder om en kvittering på, at det er modtaget.

I "brevet" behøver du blot at skrive:

"Jeg ønsker at søge om førtidspension i henhold til pensionslovens §17, på det foreliggende dokumentationsgrundlag.

M.v.h. smed55 + cpr.nr.
"

På den måde kan der ikke opstå tvivl om hvorvidt du har søgt om fp, eller hvornår du har gjort det.

Hvis du selv søger om fp, som beskrevet ovenfor, så skal kommunen træffe en afgørelse indenfor 3 mdr., og det eneste kommunen må gøre er, at opdatere din rp.

Den eneste fordel ved at være på kh er, at man kan ikke komme længere ned.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 23:17   #8
smed55
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Lokation: Kbh
Indlæg: 2
Styrke: 0
smed55 er ny på vejen
WOW..!

Så sidder smeden med fugtige øjne...!!

Foreløbigt tak til jer alle - phhmw, Tassi, Maja44, Katharina og Ricky M....

Det er altså overvældende at få så varm og lærerig respons på bare et par timer - efter i årevis bare at ha' tumlet rundt med det hele sammen med min viv og enkelte gode venner...

Jeg HAR modtaget en ansøgningsblanket på FP - den fik jeg stukket i hænderne i forbindelse med mit møde på JC efter arbejdsprøvningen på bycykelværkstedet...

SB udtalte dengang:

'Jeg finder det lidt besynderligt at du i under forrevalideringen hos håndværkerfirmaet, xxxx - i sommeren 2010, kunne yde 8-10 timer pr uge, men at du nu, 'bare' et år efter 'kun' kan præstere 1-2 timer dagligt på bycykelværkstedet'...

Dette begrundede jeg med at jeg på det forgangne år bla.a. havde oparbejdet et væsentligt højere medicinforbrug, var kronisk sløvet af Ketogan - havde stigende koncentrationsbesvær og at jeg ikke havde prøvet at sove bare EEN eneste gang i mere end 3 timer af gangen i det år der var gået siden dengang - alt i alt en forventelig udvikling af en syg ryg som min - en opereret, stivgjort ryg med u-helbredelige fantomsmerter og andre gener fra alt det implanterede isenkram jeg render rundt med...

SB fortsatte:

'Jeg kan ligeså godt sige dig at jeg af samme grund ikke vil indstille dig til FP - men hér er en blanket,(paragraf 17) så ka' du jo selv prøve at søge - men det ka' du lisså godt glemme'...!

Jeg sagde her til SB at jeg ikke ville skrive under på noget førend jeg havde talt med min fagforenings soc.rådgiver....

Herefter sagde SB:

'Jamen, så lader vi din sag stå i bero i 10 dage fra idag, så du kan tænke dig om - og så vil jeg få dig henvist til Smerteklinik'

- og siden har jeg ikke hørt fra JC.... - jeg kan se at der kan være riiigtig lang ventetid på at komme på denne Smerteklinik - måske ganske belejligt for kommunen.....?

Iøvrigt HAR jeg for et års tid siden anmodet om - og fået aktindsigt - (det tog så bare 54 dage at få den i hus) - og der stod egentligt ikke noget jeg ikke vidste i forvejen..

Vedr. min fagforening - jeg har lidt dialog med foreningens deltidsansatte soc.rådgiver, hun er en travl dame - hun taler mest om at sende mig på Arbejdsmedicinsk Klinik - også her er der en betragtelig ventetid..

Jeg ville nu hellere at hun tog fat på at sætte en jurist på sagen... - meeen, fagforeningen ved jo nok, at uanset hvad der evt. måtte komme ud af en sådan sag, så ville de jo nok ikke have mig som medlem ret meget længere...

- og måske er der mere prestige i at vinde de faglige kampe på byggepladsen end at støtte op om et nedslidt medlem som alligevel er på vej ud...

Nu vil jeg som Ricky foreslår - endnu en gang prøve at komme i audiens på Musvågevej og høre hvad f.... der sker -

øv! at jeg ikke har råd til at hyre en advokat!

Takker for alle jeres indlæg... - Endnu en gang: Jeg er SÅ glad for at for alle de gode 'spark' jeg allerede har fået idag..!!!

smeden..;O)
smed55 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 23:28   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af smed55 Se meddelelser
'Jeg kan ligeså godt sige dig at jeg af samme grund ikke vil indstille dig til FP - men hér er en blanket,(paragraf 17) så ka' du jo selv prøve at søge - men det ka' du lisså godt glemme'...!
Man skal ikke tro på alt hvad en sb siger, det meste bunder oftest i kassetænkning.

Hvis du vælger at søge en §17 skal du huske at skrive, at det skal være på det foreliggende dokumentationsgrundlag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2011, 00:03   #10
Knopf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 77
Styrke: 13
Knopf er ny på vejen
Hej smed55,

Blev på samme tid meget rasende og ked af, at læse din bizzare historie igennem

Det var dog også rart at konstatere, at du i høj grad er i besiddelse af en vis galgenhumor. Det er man simpelthen nød til for ikke at bukke under i systemet.

Er sikker på at du vil føle dig hjemme her, har selv opnået en solid viden ved at læse med gennem lang tid.

Velkommen til......
Knopf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SP siger FP, RP siger FP. Betyder det så ok? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 17-12-2011 17:33
endnu en ny bruger siger hej Kti Din historie 1 16-11-2011 20:10
Hvis vi nu gør som DI siger... logikeren Politik og Samfund 0 26-10-2010 20:59
Hvad siger I så? Ullas Dit og Dat 6 09-03-2008 16:15
En historie der siger alt Hejdien Et godt link! 7 24-11-2007 04:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension