K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-09-2009, 11:17   #1
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Hjælp ophør af sygedagpenge m.m.

jeg har lige været i arbejdsprøvning, men måtte sygemelde mig efter 14 dage pga. smerter. Skulle være der 2 timer dgl. men kunne kun klare knap1½ time hver dag. Venter nu på at min sagsbehandler skal melde tilbage om jeg skal ud i en ny arbejdsprøvning eller om hun vil køre min pensionssag. Jeg har dokumentation fra speciallæge at jeg hverken egner mig til arbejdsmarkedet ej heller til arbejdsprøvning pga. HMS-fibromyalgi-nedsat lungefunktion-dårlige skuldre (opr. x 2) samt let uregelm.hjerte. Skal opr. om 14 dage for, for meget mavesyre.
Nu har jeg også lige fået besked på at de stopper mine sygedagpenge og at det er min sagsbehandler der bestemmer om hun vil forlænge dem efter § 27 hvor jeg hører ind under pkt. 4 og 7. Hvad nu hvis hun ikke kan lide mig, sidder hun så på hele magten til at bestemme det, hvad kan jeg gøre, er der nogen der ved mere, så hjælp........ se evt. mere på min blok.
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2009, 16:50   #2
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Kommunen må ikke stoppe dine sygedagpenge, og du venter jo
på behandling.


Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=30746
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp ang. sygedagpenge, ophør, revalidering mv. ALJ Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 04-03-2013 03:52
Ophør af sygedagpenge AnneLilly Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 28-12-2012 22:00
Sygedagpenge ophør kimfei Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 02-12-2012 09:40
ophør af sygedagpenge fibro At søge førtidspension 14 10-07-2011 21:37
Ophør af sygedagpenge.. akp Spørgsmål ang fleksjob 11 06-12-2008 12:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension