K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2009, 22:51   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Ny katergori

Hejsa.

Jeg kan se på mine nye tilsendte kopier fra kommunen at jeg er kommet i en kategori 3 istedet for en kategori 2??
Så vidt jeg kan læse er det blot opfølgende samtaler der er forskellen på disse kategorier eller er jeg forkert på den??

Håber nogle kender svaret.
På forhånd tak

Mvh Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 23:08   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Øv... gid du havde fortsat dine spørgsmål i din gamle tråd, så var det nemmere at svare dig.

Ændringen kan skyldes hvad som helst.

Måske sagsbehandleren har fået en pludselig indskydelse eller "lys ide"... eller lægekonsulenten har "fundet på noget".

Måske revisionen har været på besøg i kommunen, og sagt, at du skal flytte kategori, så kommunen kan få flere penge fra staten i refusion.

Det er ikke til at vide, men det burde da fremgå af dine papirer, at du har fået en NY PLAN for din fremtid.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 23:35   #3
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Zuza

Okay:-) jeg troede ikke der spillede så meget ind:-)

For at gøre en lang historie kort har jeg været sygemeldt i 5 år og kæmper min kamp med kommunen.
Jeg har været i arbejdsprøvninger flere gange og har nu banket ret kraftigt i bordet for at de må tage en beslutning vedr. flexjob da det er det jeg ønsker.
Der indhentet nu papirer fra min psykolog og så skal sagen en tur rundt om lægekonsulenten.
Jeg har fået nye lægelige papirer og min ressource profil er ved at blive opdateret.

Jeg har flere gange blevet truet med kontant hjælp men jeg banker kraftigt i bordet og siger at de ikke har en plan for mig osv, det har jeg nemlig lært herinde:-)

Men jeg kan ikke se ud fra mine papirer at der foreligger ny plan for mig andet at jeg søger flexjob og det har jeg gjordt i 2 år nu:-)

Jeg har netop fået udleveret alle papirer vedr. min sag, hentede dem selv i mandags og de fylder godt:-)

Håber mit svar evt. kan lede dig på vej.

MVH Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 23:42   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nu skriver du om nogle nye papirer om dit helbred, så det er nok de papirer, der ligger til grund for ændringen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension