K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2009, 22:12   #1
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Hjælp efter medie omtale

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/07/23/204714.htm

Hvor er det dog lige til at over, hvorfor får familien ikke den hjælp som de har krav på fra starten af??????

Jeg syns det er frygteligt at der skal en medie omtale til for at Vejen kommune retter ind og følger reglerne, nu har jeg selv en del erfaring med netop denne kommune og fy føj et sted at bo hvis man er syg!!
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 22:22   #2
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
mail afsendt

hejsa

mailet dd til journalisten:

hejsa

vedr jeres artikel på DR om hjælp til en familie efter medieomtale, ja så er det faktisk ikke et enestående eksempel, desværre oplever flere og flere at kommunerne ikke overholder lovgivningen

jeg selv afventer opkald fra statsforvaltningens tilsyn, om de finder min anmeldelse af gladsaxe kommune af alvorlig karrakter og vil haste behandle sagen.

Kort, så har jeg blot ud fra de sidste 2-3 md opsumeret mindst 50 episoder (mail, møde etc) hvor hver episode indeholder flere brud på lov§

Jeg synes helt klart der er for lidt fokus på dårlig sagsbehandling og endda ulovlig sagsbehandling i medierne

Du kan se min tråd på www.k10.dk, som er et forum for alle os der kæmper mod kommunernes ulovligheder, endda mens vi er i en sygdomsproces med et handicap , og netop på k10 hjælper vi hinanden, for ikke alle har lige mange ressourcer til dagligdagens kampe

min tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6609

Jeg håber at jeg har øget din nysgerrighed for en ide til at delagtiggøre offentligheden i "den virkelige verden"
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 22:44   #3
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
he he shylock

Har selv i samme øjeblik sendt mail til hende
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor går jeg hen efter hjælp gulfi Hjælpemidler til handicappede 6 09-10-2010 11:04
hjælp efter § 117, Kbh, førtidspension superhoax Nyttigt at vide for Førtidspensionister 7 13-07-2010 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension