K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2009, 13:49   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tror sgi at DF øjner et regeringsskift

og de vil ikke ud i kulden så nu konkludere PIA at de rykker til venstre på det sociale område og det har bestemt ikke været nemt at sidde med ved bordet sammen med v og k ...

Uha uha nu skal hun efter de stemmer som hun er bange for at miste pga umenneskelig politik ...'

LÆS og grin her http://politiken.dk/debat/article745288.ece

Og håber sgi godt nok ikke at folk hopper på den ... bare en kommentar som denne ...

Citat:
Der var da i 80’erne en klar borgerlig ånd, som jeg også var en del af. Vi ønskede et opgør med det socialdemokratiske formynderi. Barnepigementaliteten. Men tiden er en anden i dag, end den var, da jeg skrev de gamle indlæg, I har fundet frem. I dag mener jeg jo ikke, at den borgerlige regering skal trækkes til højre i social- og velfærdspolitikken, tværtimod. Nu kan jeg til fulde slutte op om, at de bredeste skuldre skal trække det tungeste læs«.
Hallo venstre fløj pas på Pia kommer

Det er utroligt at hun kan komme med de påstande tænk på tillægsprotokollen til handicap konvetationen .. den skulle vi selvfølgelig have .. og i sidste sekund næææ ikke alligevel ...

Sygedagpenge forsøget latterligt og uloveligt i sidste sekund næææ ikke alligevel ...

Skatteminister der bryder grundloven det skal der gøres noget ved .. nååå nej ikke alligevel ...

Ministre skal holdes ansvarlige nååå neeeej ikke alligevel ...

Det er simpelthen et parti der har fundet ud af at folk læser overskrifter og intet andet ...

jeg kender mange der tror at vi har tillægs protokollen for der var jo fleretal for den med DF de missede lige at DF trak sig ud i sidste øjeblik ..

Mange tror at sygedagpenge forsøget blev stoppet takke være DF de har ikke hørt at DF sørgede for at den blev lov....

Nogen burde sgi oplyse DF om at ikke alle hopper på deres mund tale er billigt men det er udførelsen der tæller og den ser vi ikke noget af ved DF ...
  Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 17:37   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mon ikke lille Pia mor bare har et problem med, at hun rent faktisk ikke kan gennemskue hvem der er bedst at gøre sig gode venner med efter næste valg? ... og vi har jo krise skal vi huske på, så mor Pia ved godt, at en hulens masse af hendes lavtlønnede stemmer falder som fluer for fyresedlerne i øjeblikket, og de regner vel med, at mor Pia er der for dem, når de står nede i jobcenteret.

Krisen har fået mor Pia til at flytte nettet hen hvor stimen er størst .... nøjagtigt som alle de andre partier med undtagelse af Enhedslisten, som vidst efterhånden er det eneste parti man ved hvor man har.
  Besvar med citat
Gammel 13-07-2009, 21:44   #3
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Ja, ja....

....så langt til venstre er det da heller ikke være når hun citere....

"de bredeste skuldre skal trække det tungeste læs".

De konservatives oprindelige manifesto fra attenhundrede og grønhvidkål, men dette manifesto har selv de konservative glemt.



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2009, 21:50   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Er du gal en gang mundlo..!

Hun er desperat for at blive i en magtposition, men det vil ikke ske, VKO ryger ud i kulden efter næste valg.

Jeg nægter at tro at danskerne stadigvæk er så dumme, at de stemmer på de 3 partier.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tror de, vi er dumme? phhmw Politik og Samfund 1 24-08-2013 19:35
I tror mig ikke! PiaCP Politik og Samfund 52 18-07-2010 10:03
Hvad tror I? Nucca Spørgsmål ang fleksjob 4 17-04-2010 10:46
Det tror vi så på Maj-Britt Politik og Samfund 9 01-02-2010 21:38
Tror min trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 30-11-2009 23:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension