K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2009, 13:01   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Politikker dikatur

Er der nogen der har set news her til morgen ....

Hold da K**t mand hvor det her land nærmere sig en banandiktatur mere og mere , jeg var ved at tabe morgen kaffen ned i skødet da jeg hørte at både Helle Thoring og Lars Løkke mente at de skal diktere hvad spørgsmål der må stilles hvis de skal stille op til en interview..


Mindre blev min foragtelse ikke da jeg hørte hvad det drejede sig om og hvordan vores u politiske nyheds kanaler håndterede det ...

1 Helle Thoring skal interviewes ang skatte politik betingelse man må ikke spørge ind til problemerne i baglandet omkring Henrik Sass Larsen ....

resultat af det bliver at tv 2 ikke bringer interviewet men i stedet siger at her skulle der være et interview med Helle Thoring det kan desværre ikke blive til noget da hun stille betingelser om hvad der må spørges ind til og det vil vi ikke finde os i , medierne skal ikke diktere hvad de må og ikke må spørge om...

Jamen det er da fair nok hun skal jo ikke lige sidde og beslutte hvad der skal spørges om og hvad der ikke skal spørges om , det er en totalt stupid strategi og tyder forhåbentligt på at hun har hedeslag og ikke at hun tror hun er politikker i Italien ...

Nå men den var grov ikk ...

Så kommer den næste Lars Løkke dyr skal interviews omkring G8 mødet , betingelsen fra ham er så .. OKI IKKE EN LYD om revisioner man spørger KUN omkring G8 mødet , og fandhylme om ikke Tv2 hopper med på den , man logere hopper og falder på halen og så spørger man kun Løkkedyret om G8 mødet ....

Og ikke en lyd om at man ikke må spørge om andre ting , ergo man hænger det ene partis formand ud som en anden Berlusconi samtidig med at man ikke oplyser om at vores lands statsminister ikke mener at det rager os borger en hujende fis hvad han render rundt og laver af små ulovligheder ...

Og hvad er Tv2´s begrundelse for dette...

JO man vurderede fra Tv2`s side at G8 mødet var så vigtigt for os i Danmark at man var nød til at have det interview fra Løkkedyret ...

Det vil sige at Tv2 nu bestemmer hvad der er vigtigt for os , hvilke formand /minister der skal hænges ud til tørre som en anden Berlusconi og hvilke vi skal dække og logre for ...

TV2 er totalt til grin og her kan vi vist godt sige at de bekender kulør ..

Også DR hoppede med på deres galaj og jeg er sq sur , hvem i alverden har gjort TV2 og DR i stand til at vurdere hvad der er vigtigt for mig og andre danskere ... og hvad der ikke er ...

Nææ de skulle have gjort som Ritzau bedt begge de kære politikkere og deres spindoktore om at rende dem et vist sted , og nægte at give dem taletid i pressen ... fy for den da....

http://journalisten.dk/tv-2-intervie...ritzau-naegter
  Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 14:55   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen så sidder man her og prøver at føre sig up too date med nyheder omkring vores ministere og deres gøren og laden og hvad ser man så .. endnu engang har Løkke og Bendtsen haft deres grådige fingere i kassen , denne gang til dem selv og deres koner ...

Helt ærligt man kan sq da ikke tage det her seriøst mere ..

Ikke om jeg fatter at man overhovedet gider at udsætte sig selv for de undersøgelser og de spørgsmål for noget som en OL tur det er jo ikke sådan at de ikke har råd til at tage til OL hvis det er det de vil , hvordan hulen er det at de er kommet i tanke om at bestikkelse og store gaver er i orden bare man er magtfulde nok ...

læs her http://www.bt.dk/politik/loekke-og-konen-fik-ol-ophold
  Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 17:21   #3
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Ja man tager sig godt nok til hovedet, og fatter overhovedet ikke, at der stadig er vælgere der støtter den regering. Der vælter flere og flere skeletter ud af skabene, så det efterhånden er en ren farce. Hvordan i alverden kan det forsvares, at sådan en flok korrupte politikere stadig sidder ved magten?!
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 19:08   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes det bliver sværre og sværre at finde et parti man har lyst til at stemme på - tja og en nyhedskanal man har lyst til at blive informeret af!!!

Hvem fanden tror de egentlig de ér alle sammen????? Britney Spears??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Send en politikker en julehilsen Hejdien Politik og Samfund 10 06-01-2010 19:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension