K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2009, 11:58   #1
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Depri hjort.

Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.

Sidst redigeret af paw thomsen; 11-07-2009 kl. 13:07.
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 12:17   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet i et par uger, og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.
Jammen så kan han jo helbrede sig selv, den "kærre" mand... det forsvinder bare man arbejder, det siger han jo selv ...

nogen burde skrive til ham og fortælle, at hvis han skaber sig en depression over at hans hund er blevet væk, så skulle han prøve at forestille sig hvordan det virker på ens sind, når ens sygedagpenge "løber hjemmefra"...

Men jeg forstår sgu' godt at den hund er løbet væk, for jeg gad fa'me heller ikke bo sammen med den slavepisker da... godt gået vovse!
  Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 12:42   #3
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Jeg elsker simpelthen dine svar Razmo.Din humor får mig til at krampegrine med den Intelligens og humor burde du være skribent for et eller andet blad. Jeg ville købe et abonnement med det samme Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 13:26   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he he ham Claus er nu ikke et elskeligt menneske er der ikke noget med at hunden er menneskets bedste ven ? og at den er super loyal uanst hvor ond og dum du er ....

Hmmm Hjortens hunde er kloge , det er jo ikke den første hund der vælger at smutte fra ham af...

Jamen hvad gør han dog ved de hunde prøv at læs den her http://seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20...en%20hund.aspx

Jeg håber at frida og frida har fundet sig nogen gode hjem
  Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 17:32   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
he he he ham Claus er nu ikke et elskeligt menneske er der ikke noget med at hunden er menneskets bedste ven ? og at den er super loyal uanst hvor ond og dum du er ....

Hmmm Hjortens hunde er kloge , det er jo ikke den første hund der vælger at smutte fra ham af...

Jamen hvad gør han dog ved de hunde prøv at læs den her http://seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20...en%20hund.aspx

Jeg håber at frida og frida har fundet sig nogen gode hjem
Tjaa... han sætter vel loft over kødbenene, og forventer at det giver incitament til selv at arbejde for føden.... og det er så hvad Frida og Frida har gjort... fundet nogle ejere, hvor hundevelfærden er i orden, og de ikke skal rulle rundt 4 gange om ugen og trykke på en knap for at få deres mad.
  Besvar med citat
Gammel 11-07-2009, 18:47   #6
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Kan ikke være mere enig med jer CHF skulle smage sin egen medicin.

Igennem hele møllen, som han selv har beordret sygemeldte o.a.

Og var jeg hund ved ham, var jeg også rendt væk for lang tid siden.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 00:09   #7
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
ha ha ha - så gode - grinagtige og helt rigtige kommentarer til Frederiksens hunde dilemma .

Nu kan Frederiksen endda håbe at han taber sig endnu mere, i sin jagt hen over grønsværen efter kræene på Marienborg eller i privaten -
( i sommerferien - det har han jo krav på som levebrødspolitiker ) og " lur mig" om ikke en journalist skulle snuble over den tyndere silhuet af manden så der kan komme nye billeder i ugebladene, når og hvis
" f......erne" findes.
ellers må han jo have - var det hund nr. 5 eller 6 som han kan spæne derud af med på de små ben - ak ja - der er sku ingen smalle steder i Bredgade når det gælder nationens store mænds helbred - mon det også kræver nye løbesko.

Det er blevet så dejligt moderne " at motion " helbreder depression , så ham Frederiksen kan da nå at blive " arbejdsmarkedsparat " til efter sommerferien- og heeelt uden kommuners og private aktørers indblanden.
Fik latteranfald der ville noget , måtte ud og have en tår vand " så jeg kunne komme mig " .
ha ha ha -

Ser frem til nye humoristiske indslag .
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2009, 16:53   #8
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Thumbs up Ha ha grin

lige mine ord, hvad I skriver her, hvad angår Hjort...den........ kan jeg bare ikke klare.......kors der er mange i den regering som skulle VAPPES ud og hvad er det efterhånden,folk de stemmer på,den regering vi har nu,den hjælper bare ikke de SVAGE I SAMFUNDET
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 00:44   #9
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Mon navnet....

....kunne have noget med det at gøre!?

Frida

hmmm

eller

FRIDA'

Hunden har taget sig ikke en Frida', men adsklillelige ud i fremtiden

Så FRI os DA endelig fra CHF



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 11:08   #10
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Claus hjort frederiksen udtalte igår i ekstrabladet at hans hund var forsvundet og at han savnede den så meget at han udviklede en depression. VORHERREBEVARES!!! Hvordan havde manden så reageret hvis han var blevet udsat for sin egen beskæftigelsespolitik.
Uanset hvad man måtte mene om manden, så er det altid trist når ens kæledyr bliver væk.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
angst/depri= lavt stofskifte.. Huldra Et godt link! 5 01-02-2011 08:11
Hjort fik en næse Razmo Politik og Samfund 1 13-11-2008 13:05
Nyt fra Hjort. Maj-Britt Politik og Samfund 2 09-07-2008 14:59
Nyt fra Hjort. Maj-Britt Politik og Samfund 0 05-06-2008 13:04
Hjort i ekstase.. Stella Politik og Samfund 1 22-08-2007 15:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension