K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2009, 19:16   #1
lilleper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: københavn
Alder: 49
Indlæg: 56
Styrke: 15
lilleper er ny på vejen
arbejdsskadesag

hej lige et spørgsmåljeg har i dag læst en udtalelse til ASK fra en tidligre virksomhed hvor jeg har været ansat

her udtaler en direktør at jeg i flere år har været flyttemand efter stop i virksomheden hvilket jeg ikke har og direktøren var ikke ejer af virksomheden da jeg var ansat så blev noget forbavset over den udtagelse

nu har jeg været stilladsarbejder hele mit arbejdsliv så hvor han får det fra ved jeg ikk

har nu skrevet en mail til ASK at jeg aldrig har været flyttemand hvilket også fremgår af min atp opgørelse

og så spør jeg så om det var det rigtige at gøre at dementere virksomhedens udtagelse eller er der andet jeg skal/skulle have gjordt


mvh lilleper
lilleper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2009, 19:52   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Lilleper.

Det var det korrekte at gøre. Det tjener altid en klient bedst at alle oplysninger i ens sag er korrekte. Du har gjort det rigtige.
Hilsen peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2009, 13:22   #3
lilleper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: københavn
Alder: 49
Indlæg: 56
Styrke: 15
lilleper er ny på vejen
hej har nu fået svar på min mr scanning og det så ikke godt ud
der var dårligt brusk betændelse og hul i nogle sener det er i begge skuldre

så jeg vil spørge om der er nogen der har fået erstatning fra arbejdsskadestyrelsen for dobbeltsidig rotator cuff syndrom og var mange procent de vuderede det til og evt. erstatningens størrelse og vad der senere skete med hensyn til fremtidig job osv. jeg har også nakke lændesmerter og kronisk hovedpine

ortopædkirugerne mente ikke at en OP ville hjælpe væsentlig så vi aftalte at jeg måtte lære at leve mrd smerterne
lilleper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadesag, hvad gør jeg??? Minryg Alt det andet 4 01-11-2011 13:34
Min arbejdsskadesag og forløb med kommunen Kevin Alt det andet 46 28-09-2011 23:18
Endnu en arbejdsskadesag gøjneren Alt det andet 12 14-10-2010 10:58
Godkendt arbejdsskadesag Suncil Dit og Dat 3 26-08-2010 20:12
advokathjælp til arbejdsskadesag buster Alt det andet 4 29-01-2009 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension