K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2009, 18:59   #1
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Forbandet være timing

som flere af jer ved har jeg fået min pension, og i dag bliver jeg så ringet op af en bekendt af en af mine venner, da han har hørt om mine evner når det kommer til computere etc.

hvorfor ringer han, jo for at tilbyde mig et job, gode arbejdstider, høj løn for under 20 timers arbejde om ugen. *sighs*

Har sagt til ham at jeg ville ønske jeg var i stand til at klare det ,men jeg er blevet førtidspensionist, af en grund, har tilbudt ham at jeg kan hjælpe max 6-8 timer om ugen, og så er det op til ham hvad han syntes om det, jeg skulle blive kontaktet i starten af næste uge.. så nu må vi se hvad der sker, det bedste af det hele er at det er hele 10 km væk fra hvor jeg bor, og kan tage en bus direkte til døren, total gå afstand ca 300 meter totalt. 150 meter til bussen fra hvor jeg bor og 150 meter fra busstop til firmaet, ærligt er jeg villig til at arbejde gratis bare for at få tiden til at gå, og det er på trods af smerter etc.

men er lidt i tvivl om jeg skal gøre det.. havde jeg fået tilbuddet for 5 måneder siden havde jeg taget det med kyshånd.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 20:55   #2
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Hej StonesTM

Det lyder som om at du rigtigt gerne vil, så du kan jo tale med ham når han kontakter dig og evt. sige at du gene vil prøve med det forbehold, at der er en risiko for at du ikke vil kunne gennemføre det, eller klare så mange timer alligevel... og hvem ved, måske er han villig til at tage chancen


Skovblomst
__________________
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 20:58   #3
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Du kan måske få jobbet som et skånejob, men der er evt. også
mulighed for at gøre din førtidspension hvilende, og tage det som
fleksjob, mener arbejdsgiveren afgør, hvor mange timer han vil ansætte
folk i fleksjob på.



Havde indsat link, men det virker desværre ikke,
beklager meget.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må man være med? Dame Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 11-10-2013 18:03
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
nu må det være nok superkok Det er da strengt ! 31 06-07-2010 23:09
Må jeg være med? Bigmum Dit og Dat 2 15-05-2009 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension