K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2009, 21:59   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Talking Pinligt - man skal vi stemme om?

Jeg har fået to valgkort..

Jeg har fattet at det ene handler om tronfølgerloven....ja eller nej.

Men det andet.... (er det noget EU halløj)? Skal vi stemme om vi skal have euro istedet for dank mønt, eller kan det blive konsekvensen....??

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 22:26   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tja... du kan få et bud herfra.

Du kan vælge mellem nedenstående:

Slem
Værre
Endnu værre
Værst



PS... kunne ikke lade være... jeg lider af "politiker-lede" i øjeblikket.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 22:56   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmmmmm, måske skulle jeg bare blive sofavælger....så kan jeg vel ikke lave noget forkert

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 23:06   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
...stem blankt.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 23:09   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes heller ikke tron halløjet skal laves om!!

Ja, jeg tror sgu bare jeg bliver hjemme på Søndag og nyder dagen. F*** dem!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2009, 23:48   #6
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg Stemmer Altid, når der er valg.

Denne gang på: Folkebevægelsen mod Eu.

Jeg ved godt Vi ikke kommer ud af Eu nogensinde, men det er godt, med nogen Vagthunde"", der bliver lavet mange love dernede i EU, som berører Danske forhold.

Jeg har ikke meget " forstand" på EU, men jeg stemmer sq alligevel.

Og ja så stemmer jeg også for ligestilling, mht. tronfølgen

fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 00:11   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og nu har jeg smidt valgkortene ud!!

Hørte lige ham Bent... Bendt...Bendtsen...politmanden sige, at det ville være forfærdeligt om man ikke stemte. Og det fik mig til at indset, at så skulle jeg IKKE stemme, hahaha

Jeg plejer også at stemme, det er føste gang jeg ikke stemmer, og forhåbenligt sidste.....

Men jeg glæder mig til fodboldkampen på Lørdag
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 01:15   #8
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
De 2 valgtkort:

Det ene er til tronfølgeloven.
Og det andet er til EU halløjet der.
Jeg har ikke lyttet i TV osv hvad de forskellige står for, men så gik jeg ind på TV2's hjemmeside, hvor man kunne lave en test, man skulle besvarer nogle spørgsmål feks: "Vil du have euro til danmark".
Så lidt sidst når du har besvaret dine spørgsmål, så kommer der en kandidat frem som du har samme mening som.

Du kan jo godt vælge en kandidat som ikke syntes at vi skal have euro.

Min test viste så at jeg skulle vælge en fra de Konservative, det er nu ikke det parti jeg plejer at støtte, men da jeg så gik ind og googlede damen, så måtte jeg så indrømme at de "værdier" som hun stod for, faktisk passede meget godt overens med hvad jeg mente!

Jeg ved ikke om jeg går ned og stemmer, jeg er blevet ramt af en slem gang influenza efter lidt solbadning i pinsen, så nu må vi se
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 02:04   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Syntes nu at alle skal stemme (Helenekr på hovdet ud i den skraldespand duuuu ) hvis ikke vi stemmer kan vi heller ikke brokke os eller glæde os .. man mister i mine øjne rettigheder til det hvis ikke man stemmer ...

Jeg stemmer blankt til tronloven ikke fordi jeg ikke syntes at det er ok at en pige skal kunne arve tronen men fordi at man skal ind og ændre i grundloven og så kunne man lige så godt have taget noget af det andet dybt godnatte i den med...

Men det ønsker regeringen ikk så derfor stemmer vi kun om tronloven ...

Så heller blankt der er ingen skade sket ... der kommer bare en ny afstemning om 35 år hvis det bliver aktuelt .. så skader ingen (andet end Løkke der taber ansigt og det er det jo også værd )

Og EU næææ det er ikke endnu vi skal stemme om euro og de andre forbehold, men kan da sige at jeg stemmer på Magrethe Auken ikke fordi jeg kender så meget til det( dødkedeligt ) men fordi hun vil skære i landbrusstøtten og de skal ikke have støtte i hovde og R** de må begynde at tage ansvar for sig selv ... og så vil jeg jo også gerne have noget mere miljø ind ... så SF eller MA for mit vedkommen ...

Og så kan jeg efter søndag stadig tillade mig at brokke mig over EU og de små pengeglade mennesker der befinder sig det (og mon ikke det er derfor bb gerne vil dertil ,,, han er til grin i DK så hvorfor ikke tjene lidt penge i EU og så være tæt på Anders fogh )

Nåå det må vist være nok begrundelse for i nat , jeg er jo gået i seng og kan som sædvanlig ikke sove ...

Men ville sgi lige sige til jer , hold jer raske søndag og det bliver ikke sol så der er ingen undskyldning for ikke at stemme
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 08:38   #10
Litha
Føler sig hjemme på K10
 
Lithas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2008
Lokation: Faxekommune
Indlæg: 36
Styrke: 16
Litha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gigipi' Se meddelelser
Jeg har ikke lyttet i TV osv hvad de forskellige står for, men så gik jeg ind på TV2's hjemmeside, hvor man kunne lave en test, man skulle besvarer nogle spørgsmål feks: "Vil du have euro til danmark".
Så lidt sidst når du har besvaret dine spørgsmål, så kommer der en kandidat frem som du har samme mening som.

Du kan jo godt vælge en kandidat som ikke syntes at vi skal have euro.

Min test viste så at jeg skulle vælge en fra de Konservative, det er nu ikke det parti jeg plejer at støtte, men da jeg så gik ind og googlede damen, så måtte jeg så indrømme at de "værdier" som hun stod for, faktisk passede meget godt overens med hvad jeg mente!
Er du ikke sød at linke til testen kan ikke lige finde den derinde.

Selvfølgelig skal I stemme. Stemmer man ikke er man sq ikke berettiget til at brokke sig. Om ikke andet så stem blankt.

Med hensyn til tronfølgen, så er det da det samme som ikke at gå ind for ligestilling, ikke at stemme. Ud af busken piger/Kvinder....Skal vi ikke have samme retigheder som mandfolkene??!

Op af sofaen på søndag...Litha

Sidst redigeret af Litha; 04-06-2009 kl. 08:41.
Litha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem skal vi stemme på for at få fair behandling i København ? Nøgne tær Politik og Samfund 13 20-11-2013 13:45
Kun de bedst stillede og de dårligst stillede skal stemme logikeren Politik og Samfund 4 24-12-2011 12:47
Hjælp mig! Hvem skal jeg stemme på? logikeren Politik og Samfund 35 14-09-2011 09:58
Dér røg min stemme til S-SF!!! logikeren Politik og Samfund 10 12-01-2011 03:26
Hvem skal man stemme på? Hejdien Politik og Samfund 25 09-09-2007 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension