K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2009, 13:10   #1
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
hvad betyder det her brev

Har fået en kopi af de erklæringer der er sendt til kommunen. I brevet står der at jeg i følge paragraf 19 har 2 uger til at dtale mig. Nederst står der så at paragraf 19 handler om at borgeren skal høres inden der træffes afgørelse dog kun hvis afgørelsen er til ugnst for borgeren.
Men hvordan kan det være til ugnst for mig at speciallægen norddjurs kommne har bedt ndersøge mig skriver at jeg skal have pension og at han er 100 % sikker på at jobtræning forværrer min sygdom så det fraråder han kraftigt
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 14:56   #2
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Det er ikke helt klart af sammenhængen; men det er typisk partshøring. Dvs. du har ret til at blive hørt/ gøre indvendinger; hvis du er utilfreds med kommunens afgørelse.

Gør du ikke det vil afgørelsen have effekt. Få evt. en ven til at læse brevet eller giv et prej om sammenhængen, så vi bedre kan hjælpe dig.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 17:59   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Frupia

For det første vil jeg sige at det er et godt råd du har fået af Superhoax. Dernæst vil jeg sige at du skal sørge for at fortælle dem nøjagtigt hvad du er enig i, og hvad du er uenig i. Der må ikke være nogen tvivl mulig når de træffer afgørelsen.

Hvis du er enig i det hele er det så selvfølgelig bare at skrive ingen yderligere kommentarer, men skriver de f.eks. at det er en psykisk årsag og dette ikke passer skal du gøre indsigelse imod diagnosen.

Sidstnævnte er bare et eksempel da jeg jo ikke har set hvad de har skrevet. Du skal bare være sikker på at det kommer med hvis der er noget du ikke er enig i

Pøj pøj. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2009, 23:22   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det med at det kan være ugunsigt for borgeren, gælder kun for personer der er for syge til at vurdere noget selv, og som oftest bor på insitution, er retarderede osv......og hvor det er kommunen og insitutionen der beslutter ting for borgeren, også selvom borgeren er imod.

Det SKAL bare oplyses. Men det har ikke noget med dig at gøre, så det skal du ikke tænke mere over.

De fleste tror fejlagtigt, at de er blevet busted i noget og at kommunen sidder med trumfer i ærmet der vil pille én ned. DET ER IKKE TILFÆLDET!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad betyder det...? sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 28-07-2012 01:19
Hvad mon det betyder? indigo Alt det andet 13 26-05-2011 15:51
Hvad betyder det? JacobA Jeg er kommet i praktik. 4 04-04-2011 20:14
Hvad betyder det?? Tullepigen90 Dit og Dat 3 28-02-2011 22:03
Hvad betyder det??? truckertina Alt det andet 21 07-01-2011 18:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension