K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2009, 09:49   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Et pensionssagsforløb i Odense kommune

Hiver lige dette link frem, da sagen bliver mere og mere grotesk;

http://www.ladk.dk/pension/Et%20pens...%20kommune.htm

Der er opdatering nederst på siden

Citat:
Der kommer afslag fra Statsforvaltningen i juli 2008, men med en anden begrundelse end Odenses kommunes afslag!! nemlig der mangler lægelig redegørelse!!
Citat:
Til trods for Sandy H. Nielsen på dette tidspunkt har modtaget speciallægeerklæringen fra 29.09. 08, oven i alle de andre lægepapirer fra de seneste 3 år, og i modsætning til disse beskriver hun stadig min tilstand, som værende ikke stationær. Dette er således en misinformation til Rådmanden.
Hun fortsætter med at misinformere om sagsforløbet. Hun skriver jeg søger pension på møde d 12,0907,(mødet var nu 11.09.07) men i virkelighed har jeg skriftlig søgt pension 08.03.06. og igen 2 måneder efter, da ingenting sker, der er sendt kopier af disse til rådmanden og nu igen til sagsbehandleren. Ved mødet modtog jeg heller ikke, information om lovgrundlaget vedr. pensionsloven, nej tvært om jeg blev bedt om at forlade mødet, da jeg begyndte at læse op af nogle medbragte lægepapirer.
Og hun oplyste heller ikke som der står, at der som udgangspunkt ikke er tale om en stationær tilstand, fordi jeg går til fysioterapi, dvs. den samlede arbejdsevne ikke er afklaret hvorfor der ikke kan indstilles til pension. Det er som grebet ud af luften
Citat:
Vk indleder med at sige dette er sidste møde inden afklaring af pensionsansøgning, han og HK siger, de er klar over, jeg ikke kan klare et flexjob og arbejdsprøvning er det heller ikke muligt at gennemføre. Mødet varer 2 timer og kredser meget om min psykiske tilstand med spørgsmål som for eks.: Har du nogen psykiske problemer? kender du noget til hårde stoffer, hash, speed kokain? havde din mor fuldtidsjob? desuden foreslår han, at jeg skal tage antidepressiva for min nervelidelse, til trods at jeg meget klart benægter at have nogen form for psykisk lidelse, og i øvrigt aldrig tager nogen form for hverken medicin eller stoffer. Spørgsmålene undre mig, når jeg har en næsten overreven rygmarv, som er uhelbredelig, jf. udtalelserne fra neurokirurgerne, der endog har påpeget at tilstanden ikke bare er stationær, men kan forværres. Mødet ender med henvisning til psykologisk undersøgelse, som jeg ikke kan blive fri for, skønt jeg har 12 timer hos en anerkendt psykolog, som kommunen også har betalt for dette er tidligere omtalt. Men de siger, det er for min egen skyld for at få min pensionssag afsluttet!!!!! Man må undre sig.
Hmmm - hvorfor skal hun til psykolog, for det første har hun gennemgået et forløb hos psykolog, som kommunen har anvist og betalt. Konklusionen er kommunen bare ikke enig i. For det andet er en psykolog ikke læge. Hvis der mangler lægelig dokumentation så er det da for pokker en speciallæge hun skal til!

Det er ikke lægefagligt muligt at stille en somatiseringsdiagnose når der er fysisk sygdom der forklarer symptomerne!!!!

Rådmand Erik Simonsen fremstod i udsendelse på TV2Fyn for nyligt som en rådmand der er stolt over at Odense Kommune retter ind når der sker fejl!

For mig at se gentager Odense Kommune tværtimod de samme fejl som de blev slæbt i tv for http://www.tv2fyn.dk/video/20409
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Odense kommune Maja44 Alt det andet 9 15-10-2011 00:18
Odense kommune rh1972rh At søge førtidspension 3 06-12-2008 16:48
Odense Kommune andi1975 Alt det andet 1 25-05-2008 10:41
Sag med Odense kommune Henrikxxxx Alt det andet 1 20-04-2008 11:13
Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 15-09-2007 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension