K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2009, 13:02   #1
cmbn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
cmbn er ny på vejen
Task force i Københavns Kommune

Hej,

Jeg efterlyser personer, der kender noget til Københavns Kommunes task force.

Er der nogle af jer, der har god eller dårlig erfaring med dem? Bliver sagerne behandlet hurtigere? Og bliver de behandlet grundigt nok?

Håber, at I vil dele jeres erfaringer/viden med mig enten på denne tråd eller via e-mail.

Mvh. Camilla Bergsagel Nielsen, journaliststuderende v. Roskilde Universitet, e-mail: [email protected]
cmbn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 13:50   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du kan, indtil nogle evt. melder sig, læse mere her:

http://www.k10.dk/search.php?searchid=547030

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 13:51   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hvis du skriver task force københavn i søgefeltet, kommer der en del indlæg frem.

mvh. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 13:52   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
hehe, 2 sjæle en`tanke zuza fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 18:04   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza dit link giver den her besked

Citat:
Desværre, søgningen gav intet resultat. Prøv venligst nogle andre ord.
Men der er en her http://www.k10.dk/showthread.php?t=7...ght=Task+force

Men tror nu at cmbn gør klogt i at efterlyse dem her i stedet for så det hele kan blive samlet et sted og kun dem der har lyst til at fortælle melder sig ...


Man kan evt hvis man har en tråd om task force kopier det og sende det hvis man ikke orker at fortælle det hele en gang til ...
  Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 22:43   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmmmm, nu har Forcen kun eksisteret i lidt over 4 mdr, så det er svært at sige noget om sagsbehandlingen, da de fleste endnu ikke har fået en konkret afgørelse.

Men de har ventetid derude, de blev lovet små 800 sager, men har modtaget over det dobbelte, hvorfor deres arbejdspukkel er ved at vokse sig stor.....

Jeg fik brev i slutningen af Januar om, at de var forsikede, men at jeg ville blive kontaktet inden 1 Marts. Men de kontaktede mig ikke, så jeg ringede selv omkring den 10'ende Marts og brokkede mig. Og hende jeg talte med forbarmede sig og gav mig en tid til den 20'ende Marts.
Da jeg aldrig har haft en ressourceprofil, skulle vi starte for bunden. Jeg lavede en profil selv som jeg gav hende (bare til vejledning). Og i slutningen af April fik jeg den hjem til partshøring og godkendelse. Samme dag ringede jeg og godkendte den, og dagen efter sendte hun den til visitationsteamet. Der er jeg så nu. Har stadig intet hørt.

Så jeg har været heldig! Det har taget min sagsbehandler lidt over 1 måned fra første møde og til hun havde læst alle mine papire, fået skruet ressourceprofilen sammen, kopieret OG citeret på 50 siders lægeerklæringer mm (som hun også sendte med sammen med ressourceprofilen).
Det synes jeg så er fair sagsbehandling, særligt set i lyset af, at det slet ikke var min tur i køen og hun nærmest tog mig ind, fordi hun kunne høre jeg var ved at gå til af frustrationer........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 11:55   #7
cmbn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
cmbn er ny på vejen
Tak for jeres svar...
Jeg har kontakt til en førtidspensionansøger, der er psykisk syg, og som sidder fast i Københavns Kommunes system.
Men jeg vil rigtig gerne også have fat i en case, som er alvorligt fysisk syg, og som har ventet længe, og som stadig venter på afgørelse om førtidspension i Københavns Kommune.

Sig endelig til, hvis I kender nogen.
cmbn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
københavns kommune østerbro Politik og Samfund 2 13-05-2012 17:45
birgersagen-københavns kommune østerbro Politik og Samfund 1 02-11-2011 22:29
Ny hjemmeside fra Københavns kommune. Stella Den nyttige viden vi alle har 0 19-10-2007 14:17
Skrive din historie til Task Force andi1975 Dit og Dat 1 26-01-2007 04:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension