K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2007, 23:43   #1
Bo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Indlæg: 6
Styrke: 0
Bo er ny på vejen
Regulering af løntilskud fra kommune

Lønnen som kommunen giver tilskud til - minimumslønnen for ens område - reguleres den aldrig i forbindelse med overenskomstforhandlinger eller lignende?

Eller med andre ord foregår lønforhandling, når man er i fleksjobbet, kun med det firma, man arbejder i, og er det kommunen helt uvedkommende?

Jeg vil sætte pris på at høre fra nogen med erfaring på dette område
Bo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2007, 15:15   #2
IngerM
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2006
Indlæg: 9
Styrke: 0
IngerM er ny på vejen
RE: Regulering af løntilskud fra kommune

Jo det gør den. Når man er ansat i fleksjob er man ansat på lige vilkår med de øvrige ansatte. Derfor er det også vigtigt at være medlem af fagforeningen på området.
Hvis dine kolleger stider i løn pga. overenskomstforhandlinger eller lignende, så skal du også stige tilsvarende.
Kommunens tilskud vil altid være enten 1/2 eller 2/3 af minimumslønnen incl. diverse arbejdsgiverudgifter.

Hvis du har opdaget at du ikke følger lønstigningen på arbejdspladsen, så tag fat i din fagforening og er du ikke medlem endnu, så må du se at blive det

Vh. IngerM
IngerM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2007, 16:41   #3
Bo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Indlæg: 6
Styrke: 0
Bo er ny på vejen
RE: Regulering af løntilskud fra kommune

Hej Inger,

jeg er medlem af en fagforening, og det var den, der fortalte mig, at minimumslønnen var fast
I går fik jeg så at vide fra Odense Kommune, at det ikke er korrekt, hvilket stemmer med dit indlæg.
Jeg tror lige, jeg kontakter fagforeningen en gang mere.
Tak for hjælpen

Bo
Bo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udbetaling samt regulering af førtidspension kirstineel Alt det andet 2 02-03-2013 16:17
Regulering af praktisk bistand jsn Alt det andet 1 28-09-2010 09:09
Regulering af FP Supercarla Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 23-06-2009 10:49
Regulering af lønnen Martin-Prolaps Nyt om loven 6 06-02-2009 00:02
Regulering af førtidspension Mariepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 02-01-2009 03:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension