K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-04-2009, 08:20   #1
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Nye statsminister velkommen med tilbud på fadbamser og flæskevarer

Købmand Bo Weber, der driver fire Merko-forretninger i henholdsvis Holdeby på Lolland, Næstved, Lundby og Tappernøje, er kommet i unåde hos Venstres Landsorganisation.

Idéen bag den omstridte annonce var at byde landets nye statsminister velkommen med tilbud på fadbamser og flæskevarer.

Tja, det måtte jo komme ;-) Velkommen til Lykke
Læs mere
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/200...5.htm?rss=true
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 11:21   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
fint og sjovt stunt...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 11:30   #3
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen


Den er da griner

14 dages tilbud på løkke-favoritter

Men små sko kan man da gå i, når man er Venstre.
Det trænger vist til et
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 12:16   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Venstre kæmper en brav spinkamp for at ændre danskernes syn på Løkke Rasmussen, så det er nok en kæp i hjulet for dem at se sådan en reklame

Men man kan jo så spørge sig selv, om de virkeligt er SÅ dumme, at de tror danskerne har glemt Løkkes udskejelser bare pga. lidt flot omtale i medierne inden han overhovedet nåede at få bukserne på i statsministeriet.

Det er på dette punkt, at Venstre er kedeligt og gråt, og ikke fatter at hvis de vil have folket til at se lidt mere lyst på dem, at så burde de måske bare grine lidt af det, og lade være med at blive så snusfornærmede...

Kig lidt til SF's Villy Søvndal og hans varme humor kære Venstre! ... det er sådan noget plus det at man kan have lidt selvironi der bløder vælgerne lidt op, og opfatter det folkekært.

Men det burde jeg næsten prøve! ... "Jeg vil gerne bede om en Løkke-Special med ekstra fadbamse tak!"
  Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 13:49   #5
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Venstre kæmper en brav spinkamp for at ændre danskernes syn på Løkke Rasmussen, så det er nok en kæp i hjulet for dem at se sådan en reklame

Men man kan jo så spørge sig selv, om de virkeligt er SÅ dumme, at de tror danskerne har glemt Løkkes udskejelser bare pga. lidt flot omtale i medierne inden han overhovedet nåede at få bukserne på i statsministeriet.

Det er på dette punkt, at Venstre er kedeligt og gråt, og ikke fatter at hvis de vil have folket til at se lidt mere lyst på dem, at så burde de måske bare grine lidt af det, og lade være med at blive så snusfornærmede...

Kig lidt til SF's Villy Søvndal og hans varme humor kære Venstre! ... det er sådan noget plus det at man kan have lidt selvironi der bløder vælgerne lidt op, og opfatter det folkekært.

Men det burde jeg næsten prøve! ... "Jeg vil gerne bede om en Løkke-Special med ekstra fadbamse tak!"

Til gengæld er Villy blevet nuppet i flere løgne - men det er måske også humor?

Og nej, jeg er ikke ude på at forsvare Løkke særligt, da jeg ikke er liberal, og aldrig ville stemme venstre. Jeg synes bare ikke, den ene har noget at lade den anden høre. Jeg er overbevist om, at medierne vil kunne grave noget frem om hvem som helst på Borgen, det passer dem. Løkke er interessant nu, fordi han er statsminister, men lur mig, om de ikke har en pæn lang liste af ting, de kan skrive om Villy eller Helle Thorning, ifald de skulle komme tættere på magten.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 15:50   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja men det gør de jo også Morgause...altså skriver hvad som helst om alle...

Og ikke for at forsvare Villy....men læg mærke til hvordan han tager det når nogen minder ham om hans plejehjemsbesøg....han tager det hele med et smil....

Jow det er humor når han bliver taget i at huske/lyve forkert om sine berømte besøg...

Han har ikke folk til at straks at lægge sag an imod dem der siger noget...

Måske Løkke kunne lære noget der...

For uanset hvem og hvor mange han lægger sag an imod.....så er han kendt for sine fadbamser...og hans uhæmmede forbrug af borgernes penge...

Smil til verden og den smiler tilbage!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 16:07   #7
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Til gengæld er Villy blevet nuppet i flere løgne - men det er måske også humor?

Og nej, jeg er ikke ude på at forsvare Løkke særligt, da jeg ikke er liberal, og aldrig ville stemme venstre. Jeg synes bare ikke, den ene har noget at lade den anden høre. Jeg er overbevist om, at medierne vil kunne grave noget frem om hvem som helst på Borgen, det passer dem. Løkke er interessant nu, fordi han er statsminister, men lur mig, om de ikke har en pæn lang liste af ting, de kan skrive om Villy eller Helle Thorning, ifald de skulle komme tættere på magten.
Flere løgne, hvilke??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 17:01   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Naj hvor sjovt det her , hvem lyver mest

Og jeg mener det er sjovt for jeg tog mig lige en tur på nettet for at finde løgne af henholdvis Villy og Lars ...

Jeg kan kun finde en på Villy (der kan selvfølgelig være masser der ikke er opdagde ) men kunne finde mange på Lars (han er måske bare ikke så dygtig en løgner )

Og jeg mener det er sjovt for det er jo det der foregår hele tiden inden for politik man beskylder modparten for løgn og vælger bedrag men sjældent kommer der dokumentation for det ...

Så nu har vi vores helt eget politiske forum hvor vi kan liste div løgne op for div politikkere (personligt tror jeg ikke at nogen er bedre end andre ) men jeg vil i retfærdighedensnavn starte og lægge ud med den mega brøler af Villy...

(sjovt nok er det meste om den blogs der er skrevet af borglige )

http://avisen.dk/blogs/notesmaster/v...eden_5024.aspx

Jeg vender tilbage med andre politikkere
  Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 17:17   #9
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
http://forbryderalbum.dk
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 17:24   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Til gengæld er Villy blevet nuppet i flere løgne - men det er måske også humor?

Og nej, jeg er ikke ude på at forsvare Løkke særligt, da jeg ikke er liberal, og aldrig ville stemme venstre. Jeg synes bare ikke, den ene har noget at lade den anden høre. Jeg er overbevist om, at medierne vil kunne grave noget frem om hvem som helst på Borgen, det passer dem. Løkke er interessant nu, fordi han er statsminister, men lur mig, om de ikke har en pæn lang liste af ting, de kan skrive om Villy eller Helle Thorning, ifald de skulle komme tættere på magten.
For mig handler denne historie ikke om hvad de i pressen har at skrive om de forskellige politikere, men om hvordan politikerne nogengange reagerer på ting, som bla.a. sjov og spas som denne her sag... de er simpelthen for knas-tørre efter min mening... i venstre... når de hidser sig op over sådan noget fra en lille slagter...

Men Venstre må være meget nervøse for Løkke, siden de føler sig truet af en lille slagter der prøver at tjene lidt ekstra på en reklame der tager gas på Løkke.

Måske burde de bare grine lidt af det, og tænke på, at måske sælger manden lidt på Løkke's bekostning og sætter gang i væksten... det vil de jo så gerne! ... måske sætter slagteren enda sit kryds på venstre, hvem ved?

I øvrigt synes jeg at der blev gjort UMINDELIGT meget ud af at betegne Løkke som en humoristisk og "down-to-earth" mand i deres forsøg på at gøre ham "spiselig" for befolkningen, så det undrer mig at Løkke ikke bare har grinet lidt af den her sag, og sagt "Ha! den var sjaw! ... lad det nu bare ligge!"... men måske er Løkke et af de der opblæste selvfede mennesker, der kan lave grin med andre, men ikke kan tåle at nogen gør grin med ham?

Ved det ikke... jeg synes bare at denne historie er.... ja.... grinagtig!

Man skal vælge sine kampe med omhu er der nogen der siger... måske skulle Venstre have valgt at gemme skytset til valgkampen, i stedet for at rende efter en bette slagter med en reklame.

Det begynder at ligne middelalderlige tilstande, hvor man på det nærmeste blev straffet, hvis man bare så meget som sagde noget grimt om kongen.

Sidst redigeret af Razmo; 28-04-2009 kl. 17:29.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkkes plan ( en VKR regering med Vestager som statsminister ) halse Politik og Samfund 2 29-05-2011 13:14
velkommen ind i 2010 Angelsbaby Spørgsmål ang fleksjob 7 10-01-2010 16:38
Fog har været en fremragende statsminister. J.B. Politik og Samfund 2 05-04-2009 14:07
Velkommen Til K10´s nye Forside Webmaster K10 Nyheder 0 05-08-2007 22:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension