K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-04-2009, 10:32   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Så I Karen Ellemann

føre sig frem i går på DR1??

Fattigdom handler jo ikke kun om penge, men også om positivt livssyn.....

Hun er på barsel lige nu, derfor hun går ned i løn, men det ændrer sig jo.......

Jojo, Karen, men det var sq lige nu, hvor hun er på barsel at hun sættes ud af sin lejlighed.

Jeg røg helt op i det røde felt og jeg er stadig ikke kommet ned endnu, jeg må lade være emd at se tv, det er bare ikke godt for mit helbred
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 11:03   #2
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Ja, sikke en skuffelse. Jeg blev også helt vild i ansigtet. " Vi har vedtaget lovgivning så dette ikke sker..." var det eneste papegøjen ku´ lire af. Hallo! Hvilken del af galaksen er du landet fra, Ellemann?! Det er sket, og sker hele tiden. Og dette er jo bare en lille brøkdel! Der er jo en kæmpe gråzone i Danmark, vi bare aldrig hører om, som åbenbart ikke er interessante.

Men det kan jo ikke undre nogen, når vi i Ellemanns verden åbenbart er ikke-eksisterende.

Du er helt væk fra virkeligheden, Ellemann! Kom lige ind i kampen, Tak.

rasende hilsener, Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 12:08   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tjaa... når man læser i hendes profil på hendes hjemmeside lyder det jo så flot, når hun skriver:

"Som liberal tror jeg på størst mulig frihed til den enkelte borger - med respekt for fællesskabet og helheden."

hvis hun lige fik slettet alt efter bindestregen, så er den vidst ved at være der...

Min opfattelse er dog stadig, at damen er bundet på hænder og fødder af de virkelige ballademagere; Hjort og Løkke... hun er som alle de andre tvunget til at parere ordre fra disse to enevældige konge-brødre, som styrrer alt.

Hvad angår Støjberg... så er hun bare en spradebasse der skal vise sig for bassefar-Hjort... "Seeeee far!!! se hvad JEG kan!"

Sidst redigeret af Razmo; 27-04-2009 kl. 12:10.
  Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 12:13   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

ja hun er vist ligesom EVA Kjer...kan I huske hende...de er alle ens...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 12:16   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Glemte vidst også lige at tilføje, at det FØR bindestregen afhænger af hvem man er... alt på en overførselsindkomst i DK, har i hvert fald ikke set skyggen af "frihed" med VKO som styrmænd...

Så "sangen" om frihed fra liberalisterne er en sandhed med modifikationer... modifikationer der helst skal skjules eller lyves væk for enhver pris.
  Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 15:21   #6
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
I ved godt at Inger har skrevet en eneste bog........om Sussi og Leo.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 15:36   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
........om Sussi og Leo.


Det havde næsten været bedre hun ikke havde skrevet noget som helst...

Karen Ellemann har jo intet at skulle have sagt ...pengene er overgået til BM ministeriet og Inger støjberg.........så ny socialminister er vist kun en pseudobetegnelse..jeg mener socialministeriet har jo ingen magt !

Sidst redigeret af Stella; 27-04-2009 kl. 15:50.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 16:51   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja det havde jo været passende, om det var hende der havde skrevet f.eks. "Syge på tvangsaktivering".

Men Støjberg er tidligere journalist... man kan spørge sig selv om hvilke kvalifikationer der ligger til en post som beskæftigelsesminister i evnen til at føre journalistik, og have paratviden om Sussie og Leo.

Karen og Støjberg er blot kong løkke's to "kælemisser" lænket til hver side af tronen, med Hjort stående som spin-mundskænk og hofrådgiver.... kommer sådan til at tænke på "Wormtongue" fra ringenes herre filmene...
  Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 21:46   #9
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Anker Jørgensen var arbejdsmand - hvilke kvalifikationer havde han for at være statsminister? Man kan godt besidde kvalifikationer, selvom man ikke lige har en fin uddannelse bag sig. Og så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være værre at skrive en bog om Sussi og Leo end om så meget andet.

Min pointe er bare, at jeg mener ikke, det er fair at dømme folk på den baggrund - døm på handlinger i stedet. (Og så kan vi være uenige om dem i stedet .

Sidst redigeret af Morgause; 27-04-2009 kl. 21:58.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 22:56   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Anker Jørgensen var arbejdsmand - hvilke kvalifikationer havde han for at være statsminister? Man kan godt besidde kvalifikationer, selvom man ikke lige har en fin uddannelse bag sig. Og så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være værre at skrive en bog om Sussi og Leo end om så meget andet.

Min pointe er bare, at jeg mener ikke, det er fair at dømme folk på den baggrund - døm på handlinger i stedet. (Og så kan vi være uenige om dem i stedet .
Tjaaa... sådan virker det da ikke ude på arbejdsmarkedet... Her skal kvalifikationerne være i orden INDEN man tiltræder jobbet...

Men jeg vil dog sige, at den mest vigtige egenskab som minister for områder der handler om sociale emner, er EMPATI... en egenskab man ikke behøver at have erfaring for at have, men som erfaring KAN have givet en... derfor er det et plus at have været nede og mærke efter der hvor dem man har ansvaret for befinder sig.

Og hverken Hjort eller Støjberg har vist synderlig forståelse for hvad empati er for en størrelse endnu... Fogh gjorde heller ikke... ja jeg skal vidst lede længe før jeg finder en VKO'er i dag der har udvist empati for andet end liberalistiske tankegange og deres egen pengepung.

Empati handler om at kunne sætte sig i andres sted... og hvis Støjberg eller Hjort mestrede dette, så ville der ikke føres den latterlige sanktions, tvangs og mistros politik vi har set de sidste 8 år.

Så jo... jeg venter også på at se handling... der skete aldrig noget med Hjort ved roret, og jeg tvivler med den attidtude Støjberg har vist ind til nu, at hun bliver meget anderledes... og Karen Ellemand har lige fået en minus i bogen, for er der noget hun ikke har, når hun kan sige sådan som hun gør, så er det overblik og respekt for fællesskabet, på trods af at det er det hun skriver på sin hjemmeside.

Jeg ved godt, at moralen er, at man ikke skal dømme folk før de har bevist sig at være uempatiske... men jeg kan jo kun vende den om og sige det samme om deres syn på ledige og syge... man ligger som man reder er min teori.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail til Karen hr.luko Alt det andet 3 14-07-2009 07:52
Karen Ellemann phhmw Et godt link! 4 08-07-2009 09:40
Bye Bye Karen Hejdien Politik og Samfund 48 23-04-2009 09:54
Karen Jespersen Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 4 05-03-2009 10:30
Karen Ellemann fuld af løgne eller ? Hejdien Politik og Samfund 10 21-05-2008 06:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension