K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2007, 18:01   #1
kimmer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2006
Indlæg: 20
Styrke: 18
kimmer er ny på vejen
hvorfor stå man altid tilbage som en tåbe

jeg havdet troet at det hjælp at rykke i koummen efter de fik det brev fra mig...det lovet ellers godt men nu stå jeg igen og ik ve noget jeg skal vente siger de men på hvad?????jeg sendet jo os den der aktindsigt til henden men den har hun heller ik gjort noget ve selv om de 10 dage er gådet...uhh hvor jeg hader det her snart...
når det var nu os bare for lige at fortælle jer at jeg er har i nu.mvh kim
kimmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2007, 19:54   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: hvorfor stå man altid tilbage som en tåbe

Hej Kimmer ...

Ja det er surt og desværre er det sådan at det sker igen og igen hos kommunerne ..

Det du kan gøre nu er at sende et rykkerbrev til din sagsbehandler ang aktindsigt (sender et rykkerbrev for den til din mail ) og derefter er der desværre ikke meget andet du kan gøre end at vente, du kan dog sammen med rykkerbrevet sende en skrivelse om at du ønsker en tidshorisont for behandlingen af din sag, og går den heller ikke,,, tja så er det vist på tide med en kickstart i form af en ansøgning af §17, for når der kommer afslag for den har du mulighed for at anke afslaget og sagen kan så hjemsendes til en ordentlig behandling.

MVH

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 29-01-2007, 23:40   #3
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: hvorfor stå man altid tilbage som en tåbe

Hej

Godt at du stadig er her, og giver lyd

Men, hvor er det træls at der ikke er sket noget. Du må nok følge Hejdiens råd, hvis der ikke snart sker noget.

Hilsen Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2007, 02:53   #4
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
RE: hvorfor stå man altid tilbage som en tåbe

Jeg er helt enig i Hejdiens råd til dig,
men jeg havde selv bedt om agtindsigt, direkte til min sagsbehandler ( i hjelpemiddel afdelingen) og hun sendte mig (naivt) en højest mangelfuld udskrift af hendes notater omkring min sag. Hun har fuldstændigt overset hvad agtindsingt indebærer (se "formular til agt indsigt" her til høje på sittet)
Jeg har nu sendt denne formular, med cpr.nr. adresse og underskrift til kommunens offisielle adresse (ikke til afdeling eller sagsbehandler) og venter nu at de som åbner kuverten, må lede den hen til den som har ansvar for at borgerns retssikkerhed bliver efterfulgt og at jeg dermed får en udtømmende indsigt i ALLE mine verserende sager i kommunen, UDEN at en enkelt sagsbehandler forsøger at omgåes dette, ved at sende mig en aldeles uholdbar egenvaglt, selektiv indsigt i alt hvad der ikke blev skrevet.
Jeg vil foreslå at du også sender formularen, om agt indsigt, direkte til kommunen, uden att. til nogen.
Mine 10 dages behandlingstid er endnu ikke omme, så jeg kan ikke give dig resultatet endnu, men:
alt hvad du forsøger kan kun komme dig til gode i denne sag.

Kny på!

kramm
fra
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har man altid ret til pensionsordning i fleksjob? amaranth Spørgsmål ang fleksjob 12 10-07-2012 15:10
Ulykkesforsikring... altid mindst to ! §ABC Alt det andet 14 20-02-2012 15:27
hvorfor er det altid mine papir til kommunen der bliver væk.. havheks Alt det andet 11 28-05-2011 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension