K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2009, 13:06   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Line Barfod har skrevet nedenstående til mig

Citat:
KÆre Lena

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at jeg har fået S, SF og R med på vores forslag om en social retssikkerhedskommission. Du kan finde det på Folketingets hjemmeside som B 174. Det bliver jo ikke vedtaget nu, men når alle 4 partier er med, så vil det blive gennemført, når vi får et nyt flertal.

Mange hilsner

Line
Vil følge denne B174 spændt - og så lige tænke tanken hvorfor regeringen ikke ønsker flertal for den allerede nu

Er ski da tankevækkende at FNs handicapkonvention, B174 og andre tiltag der sikre socialt svage borgere, ikke automatisk vedtages i Velfærds-Danmark

Fik lige denne af Line også

Citat:
Kære Lena

Jeg vil også gøre dig opmærksom på at vi har stillet forslag b 154 der er til førstebehandling i folketingssalen mandag den 4. maj.
Det går ud på at de sociale myndigheder skal anvende samme rådighedsbeløb når de beregner om en borger skal have en enkeltydelse, eller har råd til selv at betale, som SKAT anvender når de skal vurdere om en borger har råd til at betale på offentlig gæld, ca. 5.100 kr. pr. måned, når boligudgifterne er betalt.

Mange hilsner

Line

Sidst redigeret af Webmaster; 24-04-2009 kl. 17:17. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rød regering har... Risa Politik og Samfund 5 21-09-2012 00:08
FP og den nye regering andersmadsen Politik og Samfund 20 04-10-2011 17:01
Ny regering? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-09-2011 01:56
Regering sælges på DBA.dk logikeren Politik og Samfund 3 26-06-2011 17:56
Ny regering? zuza Politik og Samfund 26 13-06-2008 13:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension