K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2009, 16:14   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Indbydelse til de borgerlige brugere af K10

Ja, velkommen i tråden, som jeg vil kalde "Det Røde Spørgsmålstegn"

Jeg vil ikke bruge en hel masse tid på at stille spørgsmål, for jeg er sikker på at i der læser med, allerede har på fornemmeren hvad denne tråd vil handle om

Kort sagt:

Giv mig JERES forklaring på hvad det er der gør at i sætter jeres kryds ved VKO til næste valg, når i nu selv udsættes for dette umenneskelige system?

Hvad er det ved VKO's politik der er vigtigere eller har større prioritet end jeres og andres sygesager og helbred?

Hvad er det der gør, at i tror på, at den sidende regering i fremtiden vil leve op til at forbedre velfærden, når vi nu har set, at de ikke kunne finde ud af det, da vi havde opsving og er på vej ind i en krise?

Fortæl mig hvorfor i tror at vores alle sammens situation i systemet her, vil blive bedre med VKO som "styrmand" efter næste valg?

Hvad kan og vil VKO bidrage med?


Disse ting vil jeg gerne have debateret... jeg søger ikke blot holdninger og visioner, men også noget grundlag for at disse reelt er realistiske... f.eks. gider jeg ikke høre, at det er borgerlig liberalistiske værdier, at de brede skuldre passer på de svageste i samfundet, når det ikke er båret op af at man kan bevise det er sket. Ligeledes gider jeg heller ikke høre at de rige skal have alle pengene og rettigheder fordi de ellers ikke kan tjene velfærdspengene hjem til os, når de HAR haft den mulighed og glemte at smide kroner i velfærdskassen aligevel... altså; bak din holdning op med noget, ellers spørger jeg ind til det.

Hvis det er ideologier og tomme ord jeg ønsker, så kan jeg altid sende en mail til Claus Hjort ... så altså; giv mig jeres holdninger, meninger og ideologier... men BAK DEM OP, ellers går jeg jer bare på klingen (hvilket jeg ik kan love jeg ikke gør aligevel, men skal nok opføre mig civilisiciseret! )

Og lad os så prøve at holde debatten over kravlegårdsstadiet.. hvis muligt

Sidst redigeret af Razmo; 18-04-2009 kl. 16:18.
 
Gammel 18-04-2009, 19:32   #2
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Razmo: Jeg sagde, jeg ikke orkede mere, men jeg vender den lige om engang, så du kan se, hvorfor jeg mener, dit indlæg ikke er et reelt oplæg til debat. Jeg synes, dit oplæg allerede har bragt debatten ned på kravlegårdsstadiet, og derfor tillader jeg mig at være lidt fræk og omskrive dit indlæg, så du forhåbentligt kan se, hvad jeg mener:

-----------------------------------------------------------------------

Giv mig DIN forklaring på hvad det er der gør at du sætter jeres kryds ved den røde blok til næste valg.

Hvad er det ved deres politik der er vigtigere eller har større prioritet end jeres og andres sygesager og helbred? Hvorfor vælger du at stemme på nogen, der gør vores land fattigere og fattigere for hver dag, der går, så der ikke på sigt er råd til at betale for hverken kontanthjælp, sygedagpenge eller andet?

Hvad er det der gør, at du tror på, at den røde blok i fremtiden vil leve op til at forbedre velfærden, når vi nu har set, at de ikke kunne finde ud af det, sidst de havde magten, og der endda også var et opsving? Og så især nu, da vi er på vej ind i en krise, og at de sidst, vi havde en større finanskrise fik os svimlende nær en statsbankerot?

Fortæl mig hvorfor du tror at vores alle sammens situation i systemet her, vil blive bedre med den røde blok som "styrmand" efter næste valg?

Hvad kan og vil den røde blok bidrage med?


Disse ting vil jeg gerne have debateret... jeg søger ikke blot holdninger og visioner, men også noget grundlag for at disse reelt er realistiske... f.eks. gider jeg ikke høre, at det er sociale værdier, at de brede skuldre passer på de svageste i samfundet, når det ikke er båret op af at man kan bevise det er sket. Ligeledes gider jeg heller ikke høre at de store multinationale selskaber vil redde statskassen, hvis blot de betalte, eller at de rigeste gemmer alle deres penge i skattely eller undgår at betale på anden vis... altså; bak din holdning op med noget, ellers spørger jeg ind til det.

Hvis det er ideologier og tomme ord jeg ønsker, så kan jeg altid sende en mail til Mette Frederiksen ... så altså; giv mig jeres holdninger, meninger og ideologier... men BAK DEM OP, ellers går jeg jer bare på klingen (hvilket jeg ik kan love jeg ikke gør aligevel, men skal nok opføre mig civilisiciseret! )

Og lad os så prøve at holde debatten over kravlegårdsstadiet.. hvis muligt
Morgause er ikke logget ind  
Gammel 19-04-2009, 06:40   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Dette indlæg forbliver lukket...

Det er ikke seriøst at bede folk om debat når man samtidig beder folk om at holde kæft med bestemte ting...

Det er ikke at betragte som debat i mine øjnene...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Borgerlige førtidspensionister under 40 år logikeren Politik og Samfund 70 26-09-2011 23:12
Borgerlige førtidspensionister? logikeren Politik og Samfund 16 14-10-2010 09:42
Borgerlige klar til ventetidsloft buster Politik og Samfund 2 27-09-2010 17:07
Indbydelse til studietur lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-10-2007 17:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension