K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2009, 02:48   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Vælgerne belønner Løkke

Synes da det er på sin ret også lige at vise et andet billede af vores nye statsminister:-)

Så må vi håbe han kan leve op til det.

Men nu underligt så kort tid efter, at man laver en meningsmåling på at stemningen er vendt, og folk er med ham.
Giv nu lige manden 4 mdr før man kan se om han kan klare jobbet ligeså godt/Dygtigt som den forhenværende.

http://www.berlingske.dk/article/200...tik/704070089/
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 03:04   #2
FCK
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2009
Indlæg: 7
Styrke: 0
FCK er ny på vejen
Ja det er jo vildt at mennesker kan ændre mening så hurtigt og det enda uden at de har set noget fra ham i hans nye stilling.
Men det er jo nok alt efter hvilken avis man læser.

Man skal helt sikkert give ham noget tid så man kan se om han kan skubbe danmark i den rigtige retning.
Hvorvidt den sidste har gjort det godt, det kommer jo nok an på hvilken side af stakittet man står på.
FCK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 03:20   #3
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af FCK Se meddelelser
Ja det er jo vildt at mennesker kan ændre mening så hurtigt og det enda uden at de har set noget fra ham i hans nye stilling.
Men det er jo nok alt efter hvilken avis man læser.

Man skal helt sikkert give ham noget tid så man kan se om han kan skubbe danmark i den rigtige retning.
Hvorvidt den sidste har gjort det godt, det kommer jo nok an på hvilken side af stakittet man står på.
Ja jeg var da noget rystet over at mennesker kan skrifte holdning på så kort tid. Og han har ikke engang truffet nogle vilde beslutninger andet end at udnævne nye ministere;-)
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 10:07   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mange følger bare et flow tror jeg .. de høre hvad naboen sige hvad kollegaen siger og hvad manden/konen siger og så siger de det samme....


Jeg sad her i løbet af de sidste par dage og hørte folk på gaden bliver spurgt om hvad de synets om de nye ministrere og jeg syntes det var skræmmende at mange ikke anede hvem Støjberg var feks , folk kendte ikke Karen Ellemann men når de hørte hvem der var hendes far var kommentaren nååå jamen så bliver hun sikkert god øøøøhhhhh

hun skal være social og indenrigsminister .. hvordan kom de frem til det....

Da Lars Løkke blev udnævnt til statsminister ringede min søn på 19 år hjem fordi han var kommet til at zappe på tv og havde set Lars Løkke han ville lige høre hvad der var sket med Anders Fogh og om han evt var død ....

Spurgte ham om han slet ikke fulgte med det havde været top historien de sidste mange uger Nato og Anders Fogh ...

Nææ det havde han jo ikke set noget om , for der var jo venner når der var nyheder ...--- gisp han skal stemme næste gang ...hvad værre er han går på gymnasiet og der snakker man heller ikke om det...

Jeg ved godt at jeg er lidt sygeligt optaget af politik .. meeeeen at være helt ligeglad ... det er vildt ...

og lad mig så slå fast at for mit vedkommen så kan jeg bedre lidt Lars Løkke end Fogh , ikke hans politik (jeg stemmer jo SF ) men han virker på mig meget mere folkelig ..

Støjberg kan jeg ikke have , ved ikke hvor dygtig hun er for jeg syntes ikke jeg har set noget fra hende af endnu , det kendskab jeg har til hende er lettere hysterisk benægtende (lidt løgnagtig ) bullterrie for regeringen ...

Karen Ellemann virker på mig meget mere menneskelig end Karen Jespersen og håber hun kommer igennem med noget af det hun gerne vil (kan have en grim mistanke om at det er derfor DF ikke er helt vilde med hende ) men det får tiden vise....

Men ok som ikke borgelig så håber jeg jo allermest at der snart kommer et skifte

Men det kræver vist også at folk lige prøver at se lidt længere end deres egen bankkonto og situation og sætter sig ind i hvad der foregår omkring dem (også min søn ) men mange forbinder nok politik med noget overordnet og ikke noget der kan påvirke deres hverdag .. men man kan jo blive klogere ... og det hvad enten man er blå rød grøn eller hvid...
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 13:12   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er enig med Hejdien.

Sjovt, men jeg kan også bedre lide Lars Løkke end Fogh. Nu taler vi så charme og fremtoning, sprog osv....han virker mere nede på jorden, og han ér også mere nede på jorden. Om han er en dygtig Statsminister kan vi jo ikke vurderer på så kort tid - han har jo ikke lavet noget endnu! Ministerrokade er jo ikke noget vurderingsgrundlag. Ellemann, enlig Mor til to, en sød og gæv pige, er også bedre bud end Karen Jespersen. Støjberg kommer jo under lup, og hun kan ikke 'bare' lyve stærkere end en hest render mere, nu skal hun jo stå til ansvar og kunne argumenterer OG dokumenterer!!! Så hende er jeg ikke bange for....og sålænge Hjorten er ude af syne, så er JEG tilfreds.

Så alt i alt ser jeg lidt positivt på det hele. Vi kan ikke få Helle T, og så må vi jo så bare tage det nye så godt vi kan overkomme det. Og være på vagt, stille spørgsmålstegn, sende breve osv hvis det kammer over....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 14:02   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nogle gange kunne jeg godt tænke mig at være en flue på væggen.

Lige nu hos Venstre.

Citat:
Politikere: Minister støtter fremmedfjendsk parti
Venstrefløjen kræver svar fra statsministeren om Inger Støjbergs sammenligning mellem fremmedfjendsk norsk politiker og Fogh.
Gad vide, om Venstre "bare" er en forklædt udgave af det gamle Fremskridtsparti.

Citat:
Bedste venner
Ved partiets årsmøde forrige weekend erklærede Støjberg fra talerstolen, at Frp. og Venstre står last og brast når det drejer sig om indvandrere, ligestilling og sundhedspolitik. Under årsmødet sammenlignede hun desuden tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen med Frp's leder, Liv Jensen. Og det på trods af, at Fogh har nægtet at møde den norske leder ved tidligere lejligheder.[/
http://forsiden.3f.dk/apps/pbcs.dll/...2/2140/NYHEDER

Så forstår man bedre det tætte og gode samarbejde mellem V og DF.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 14:10   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Talking

Ok jeg siger det klart ud ...jeg kan ikke fordrage nogen af dem...politikere er i min bog de mest problematiske personer i verdenshistorien de er skyld i millioner af menneskers død og forureningen har de været totalt ligeglade med og fattigdommen i verden har de intet gjort for...næ de er der kun for at vedligeholde det syge samfund hvor alt er afhængig om man har penge eller ej og et så sygt samfund vil altid være baseret på løgn og bedrag og aldrig de bedste løsninger for alle.

Verden kunne have været et fantastisk sted uden forurening og død og ødelæggelse grådighed og krig.

Politikere er kun svagelige dødelige mennesker påvirket af grådighed og magt og penge og de fleste af dem er ikke særlig kløgtige når det kommer til stykket.

Så jeg regner ikke med dem folk der opfører sig som Vindsokker kan man ikke stole på

Mennesker er de værste rovdyr der findes og man skal altså spise brød til og aldrig tro på alt hvad mennesker gør eller siger...

For mig er der ikke noget parti der passer til mig ...derfor stemmer jeg ikke på nogen af dem...jeg stemmer kun når der er fare for at en total uacceptabel person kan få magten som FOGH...der stemte jeg imod ham hver gang. jeg stemmer altid på enten kolera eller pest...aldrig på nogen der stemmer overens med mine holdninger for de findes ikke i de partier der er .

Jeg takker guderne for at vi er fri for ham og hans iskolde hjerte .Ikke engang gad han sige farvel til sine vælgere men det ændrer intet at han er skredet til NATO og skal lave mere krig for alle de andre "rovdyr" er der jo stadig...

I min bog er politikere BAD NEWS ALWAYS.

OK nu gider jeg aldrig mere tale om politik mere for de er alle nogle R........

Hov jeg var da ærlig og sagde min mening her...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 14:13   #8
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Nogle gange kunne jeg godt tænke mig at være en flue på væggen.

Lige nu hos Venstre.



Gad vide, om Venstre "bare" er en forklædt udgave af det gamle Fremskridtsparti.



http://forsiden.3f.dk/apps/pbcs.dll/...2/2140/NYHEDER

Så forstår man bedre det tætte og gode samarbejde mellem V og DF.

VU holder jo møder med Nazisterne ...så det siger en del om dem...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 14:51   #9
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
VU holder jo møder med Nazisterne ...så det siger en del om dem...
Nu holdte VU det møde, netop fordi vi har ytringsfrihed i Danmark, og de gerne ville høre hvad holdninger Nazisterne havde.

Bagefter sagde VU´s formand faktisk de absolut ikke sympatiserede med dem.

Jeg synes det var fint VU tog det møde, for så kan de jo med egne ører og øjne se hvor langt ude Nazisternes holdninger er.

Et er hvad andre siger, men man skal også selv kunne danne sig en mening, og det fik VU´erne mulighed for her.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2009, 14:59   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question

hmmmm...troede at Dks regeringsparti var afklaret om nazisterne... tænk hvis...de havde fået sympati for dem siden de åbenbart ikke vidste noget om deres historie her i verden...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkke på rov hejhejhej Politik og Samfund 9 06-10-2013 17:03
Løkke erkender Webmaster Politik og Samfund 4 14-01-2013 22:22
vælgerne sagde nej til afskaffelse af dødsstraf i Californien halse Politik og Samfund 0 08-11-2012 18:22
Vælgerne bør kræve bedre jobcentre buster Politik og Samfund 13 19-10-2009 16:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension