K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2009, 03:22   #1
Malene2450
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 10
Styrke: 17
Malene2450 er ny på vejen
Gab/Reflex

Hej

Jeg vil hører om der er andre der har negative oplevelser vedr kursuser på Cap/Reflex?? Det hed tidligere Det grønne jobhus.

Jeg har været på kursus der 2 gange nu og begge gange har det været højst ubehageligt. Jeg er blevet fortalt et utal af løgne og den første gang jeg var der blev jeg truet med mine dagpenge. Jeg fortalte Nyropsgade at jeg ikke ville derhen igen men er der alligevel nu igen og denne gang er det lige så slemt og ved ikke om jeg kan klare de næste 6 uger.

Malene
Malene2450 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 13:25   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Malene jeg kender ikke noget til stedet ,men skriver til dig for at anbefale dig at optage samtaler hvor du ved at det kan blive ubehageligt sådan at du kan dokumentere det bagefter (de kan jo ikke selv huske det )

Sådan en samtale hvor du bliver truet på dit forsørgelsegrundlag der skal du være hurtig at sige aha hvorfor det , vil du lige være sød at skrive det ned til mig med henvisning til div love og paragraffer sådan at jeg kan sende det til min sagsbehandler for jeg fatter ikke at det ikke er blevet oplyst mig fra den side og syntes faktisk at det er groft , så det agter jeg at gå vider med , jeg bryder mig ikke om trusler det forværre min tilstand . så noget på skrift tak ....

De bliver muggene på dig men de bakker som reglen også...

og så vil jeg anbefale dig med det samme sådan en beske der fremkommet skriv det til din sagsbehandler , spørg ind til rigtigheden af det og forlang at dit brev kommer i din sags mappe.. de kan ikke lide når vi sørger for dokumentation for deres ulovligheder hele vejen igennem .

Husk at gemme kopi af alt du skriver til din sagsbehandler ...
  Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 19:02   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Malene2450 Se meddelelser
Hej

Jeg vil hører om der er andre der har negative oplevelser vedr kursuser på Cap/Reflex?? Det hed tidligere Det grønne jobhus.

Jeg har været på kursus der 2 gange nu og begge gange har det været højst ubehageligt. Jeg er blevet fortalt et utal af løgne og den første gang jeg var der blev jeg truet med mine dagpenge. Jeg fortalte Nyropsgade at jeg ikke ville derhen igen men er der alligevel nu igen og denne gang er det lige så slemt og ved ikke om jeg kan klare de næste 6 uger.

Malene

Malene er du flekser ?

Ved du at man har ret til at vælge mellem 3 aktører ...sagsbehandleren har ikke ret til at sende dig ud et sted hvor du har det så dårligt...ahhhh hvor bliver jeg vred når jeg læser sådan noget...

Prøv "plan og handling" de er også aktører hvis du selv kommer med et sted kan din sagsbehandler ikke sige nej.

Prøv det

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 02:37   #4
Malene2450
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 10
Styrke: 17
Malene2450 er ny på vejen
Smile Hej igen..

Nej jeg er ikke flex´er.

Er ude i aktivering vedr slankekur, men da min sagsbehandler sagde at jeg skulle på Cap igen sagde jeg at det havde jeg det meget dårligt med psykisk pga nogle trusler fra en medarbejder. Jeg gik videre med sagen med hjælp fra Borgerrådgiveren og fik en meget fin undskyldning men desværre arbejder den person stadig på Cap og da jeg bl.a lider af angst er det utrolig ubehageligt at se ham igen.

Har jeg egentlig noget at skulle have sagt om hvorhenne jeg bliver aktiveret?? jeg er nemlig mest tryg ved Reva centret.

Malene
Malene2450 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 13:33   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Malene hvis du "bare" er kontanthjælpsmodtager så tror jeg at www.ladk.dk er meget bedre i stand til at hjælpe dig , de er meget mere inde i kontanthjælpsloven end vi er her.....

Her er det mere hvis man er syg og er flekser eller førtidspensionist så tror jeg vil anbefale dig lige at kigge over på www.ladk.dk og høre dem om hvad du kan gøre i forhold til en sådan aktivering , dem er de ret skrappe til ... og de har også et forum, men jeg kan ikke andet end forstille mig at man kan have lov til at klage over sådan et sted ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension