K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2009, 20:05   #1
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Wink Er der nogen med tid og lyst

www.foertidsfleks.dk søger nemlig personer der har mod på og hjælpe andre igennem det vi alle sidder i herinde, eller mange af os gør. Der var ikke nok til og samle ny bestyrelse men der er hårdt brug nye mennesker til og hjælpe folk igennem kampen.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 20:20   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er mig bekendt en meget seriøs forening, som virkelig har gjort meget ud af at få gjort noget ved lovgivningen.

Det link, du har lagt på, er en filial af landsforeningen.

Landsforeningens link er her, så brugere her på siden kan se, om der er noget i deres område:

http://www.foertidspensionist.dk/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 21:25   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
færselsuheld ... du skriver at de har brug for hjælp (jeg har sendt det til en veninde i Næstved ) Det er alt ære værd det de foretager sig ,men ved at da jeg i sin tid fik ideen til den her side så var det lige så meget i frustration over at de få foreninger der var ikke rådgav i det åbne men via møder og skriftlig korrespondance og kun med medlemmer

Derfor bliver jeg her selv om jeg syntes det er en god forening og de skal have alt den hjælp de kan få , men jeg tror også at en side som K10 er det sted der allerbedst har mulighed for at hjælpe og det er også derfor at jeg når jeg får mail og pb med folk der gerne vil have hjælp beder dem om at stille spørgsmålet ude i forum , på den måde hjælper man flere af gangen ...

Men der er folk der bestemt ikke vil have deres sag ud i forum og der er et alternativ som en forening en god ting , og kan da ikke andet end ønske dem held og lykke og håber at de får den hjælp de har brug for ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
stem hvis du har lyst.... ette74 Politik og Samfund 0 06-02-2012 10:00
Jeg har ikke lyst til at leve mere logikeren Politik og Samfund 17 25-03-2011 00:54
mit liv er rædselsfuldt har lyst til og gå bort Kimmo89 Alt det andet 18 19-03-2009 00:24
Har lyst til at give op, lykkes det mig nogensinde? Frustreret Er det overhovdet til at få fleksjob? 6 18-11-2008 17:28
Fik lige lyst til at fortælle bmdc Dit og Dat 5 13-06-2008 13:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension