K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2009, 08:12   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dobbeltmoralens bagmand?

Ja... eller måske nærmere "selvbenægtigelsens bagmand" ? ... læs dette citat fra en nyhed:

"Der skal hele tiden gøres noget, og det er ikke sådan, at vi har et tal. Hver ny ledig er en ledig for meget. Men vi skal være ansvarlige over for skatteydernes penge. Når vi bruger skatteydernes penge, så skal det også virke,"

Og gæt så hvem der har skrevet det... i får 3 gæt, og de sidste to gælder ikke.

nyheden kan læsses her:

http://avisen.dk/hjort-ser-med-alvor...ed_104294.aspx

Måske det var på tide, at manden så lidt indad, og kiggede tilbage på sin gøren og laden de sidste 8 år og brugen af skatteydernes penge, INDEN han slynger sådan noget ud i æteren!
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 09:32   #2
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Ja, han er et forfærdeligt menneske der lever i en anden galakse, tror jeg. Så ham på tv igår og var ved at brække mig. Samtlige medlemmer af regeringen skulle tage at få sig et reality-tjek. De ved ikke hvordan vikeligheden fungerer.
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 09:35   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Ja, han er et forfærdeligt menneske der lever i en anden galakse, tror jeg. Så ham på tv igår og var ved at brække mig. Samtlige medlemmer af regeringen skulle tage at få sig et reality-tjek. De ved ikke hvordan vikeligheden fungerer.
Nej kun den virkelighed de selv kender fra elfenbenstårnene, paradiskyster på caribien, bonede dyre hotelgulve og bag træborde med fadøl og vin på lokale beværtninger .... åbenbart.
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 09:42   #4
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ej, for hulen, Razmo, du skylder mig en ny stol og tørre trusser, tissede af grin over det billede af Hjorten

Ja, han er dygtig, til at tro på han er Guds gave til de ledige.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 09:46   #5
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Han er så lang fra den virkelig verden. CHF siger regeringen ikke ved, hvormange ledige der skal være inden regeringen vil sætte en vækstpakke igang.

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Men det er sikkert, at CHF vil blive husket altid, for alt det l... han har gjort og stadig gør.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 09:59   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Han er så lang fra den virkelig verden. CHF siger regeringen ikke ved, hvormange ledige der skal være inden regeringen vil sætte en vækstpakke igang.

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Men det er sikkert, at CHF vil blive husket altid, for alt det l... han har gjort og stadig gør.
Jo det ved regeringen godt, for de har selv røbet, at de ønsker flere ledige nu, sådan at de kan presse lønningerne ned, når der er rift om jobsne. De ledige er strategiske brikker i erhvervslivets kamp for at klare sig igennem krisen, båret på ryggen af et smadret velfærdssystem, og den lave ende af arbejdergruppen, der må knokle røven ud af bukserne for en lavere løn, sådan at virksomhederne kan holde røven over vandskorpen (og dog aligevel smøre kaviar på brødet hver dag).

Jeg læste dog i dag, at nu har LO startet en kampagne imod regeringens skatteudspil på 700.000,- ... troede at Fogh og Co. havde lært af sagen omkr. beskæringerne i dagpengeperioden, at man IKKE skal kimse af de lavest lønnede i DK... og da SLET IKKE under en finanskrise, hvor man ikke engang kan lokke med arbejde og skattelettelser der gir noget reelt af sig for de lavest lønnede... de skyder dæleme sig selv i foden for tiden.... det værste er at de åbenbart tror på det virker... måske er Fogh blevet LIDT for forvendt med, at side på statsministerposten, og tror at man bare kan tale sig udenom alting, og at DK'erne stemmer på ham aligevel?

For hver ting der sker dag for dag, bliver jeg mere og mere sikker på at regeringen skifter ved næste valg... og jeg bliver mere og mere sikker på, at Villy har gjort det helt rigtigt med SF's nye politik... han har om noget sørget for at samle oppositionen, og de står klar med hammeren til næste valg, hvor Fogh og Co. forhåbentligt for et så stort gok i nødden at de glemmer alt om dyre ferier og fadøl i mange mange år frem.
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 10:09   #7
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Ej, for hulen, Razmo, du skylder mig en ny stol og tørre trusser, tissede af grin over det billede af Hjorten

Ja, han er dygtig, til at tro på han er Guds gave til de ledige.
Send regningen til Hjort Maj-Britt, det er ham der er årsagen, og han har sikkert penge nok, ellers finder han dem nok i statskassen, det har han jo præsteret før... Manden har sikkert også et par aflagte direktørstole du kan få en af som erstatning.

Trusserne...hmmm... måske, hvem ved, måske klæder han sig også ud her til fastelavn? Han kunne jo prøve at tage dem på, og så bilde resten af borgen ind, at de er våde fordi han faldt i havnen igen
  Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 10:16   #8
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Er enig med det du siger Razmo.

Så godt det med LO, så håber jeg fagbevægelsen kan stå sammen og sige det her er for groft. Folk skal da ikke gå ned i løn. For dengang det gik godt, fik de da ikke mere.

Har også set at VKO mister stemmer til SF. Så måske er folk begyndt at se anderledes på regeringen, og kan nu se at VKO ikke er til at stole på.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 10:18   #9
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
http://www.youtube.com/watch?v=u4xoa6pqIc0

Velfærd under Fogh.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2009, 10:47   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
God video... men igen lidt ærgerligt at se, at SF GLEMMER at inkludere alle de syge, og det kommunale system... jeg håber de husker os efter valget, selv om der ikke er stemmer i os.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension