K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 12:58   #1
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
Lightbulb Møde med div. sagsbehandler

Hejsa
Jeg er ny herinde men har hørt meget godt om stedet her fra en gammel ven.

Så håber nogen af jer orker at hjælpe hvis I kan selvfølgelig.

Det er sådan at jeg nu har fået en slem piskesmæld for ca.4år siden og nu stadigvæk er på kontanthjælp. Min sag kommer ikke ret langt da kommunen hele tiden finder på noget nyt..hmm

Jeg har været på arbejdsprøvning 2 gange hvor det gav det resultat at jeg var uarbjdsdygtig.
Og har en del papir på at det er stationnær lidelse.

Men kommunen vil hele tiden have noget mer.

Når men nu har jeg fået sådan et mærklig brev som jeg åbenbart er for dum til at tolke.
Min sagsbehandler skriver til mig at de er kommet i besiddelse af nogen oplysninger og jeg skal medbringe mit pas med..

Er der nogen der ved hvorfor jeg skal medbringe det ?.

Mit bud på det kan være at de tror jeg har været udenfor landets grænser.- hvilket jeg ikke har. kun til jylland... hjælp mig lige her

fortsat god dag til jer

Knuzz Delph
Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:01   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Delph ja det kunne lyde som om der er nogen der har meldt til kommunen at du har været ude og rejse , så har du ikke det så tag du derop med dit pas og bed dem om en undskyldning bagefter ...

Og jeg ville hvis jeg var dig bede dem om pr efterdags når de beder dig om at møde på kommunen med eller uden pas at skrive hvorfor og hvad formålet med mødet er ....

Hvis de ikke kommer videre med din sag har du så overvejet at søge en § 17 bare for at give dem et spark bagi og få dem igang

Og velkommen til siden
  Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:08   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Du må gerne rejse i Danmark uden deres tilladelse....åhhhhhhhhhhhh hvor vi dog lever i et kontrol samfund...

har vi som borgere overhovedet nogen frihed mere...vi må ikke rejse ikke få bolig ikke tage orlov ikke gøre som vi vil...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:10   #4
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
1000 tak for dit hurtige svar. Tænkte selv på at nogen havde haft ondt et eller andet sted. Men så er det jo godt man har rent mel i posen

§ 17 hva er det Damn der sgi mange ting her jeg intet aner om *LOL*

Knuzz Delph
Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:11   #5
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja, det er frygteligt. Og det bliver værre og værre det vi hører og læser om.

Mon sagsbehandleren tror at for at komme til Jylland, skal man bruge pas
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:17   #6
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
Stella Jeg er fuldstændig enig med dig.

Smiler de har jagtet mig siden jeg for 3 år siden kom på kontanthjælp. Fordi jeg havde en bil Beskeden lød ( sælg bilen og lev for det den er værd )
hvad tror de egentlig at en gammel bil er værd 1 mill. Nej den kunne køre 1 mill. ( mercedes ) Så jeg vuderede den og de fik en lang næse. Men så fandt de bare på andet at genere mig med. og sådan er det hele tiden.

Hvis man ikke er langt nede pgr. af smerter så skal kommunen nok hjælpe en med at komme ned...

Delph
Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:29   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Angry

...og så er du ikke forpligtet til at vise dem dit pas...jeg ville bede om en forklaring og hvad de mistænker dig for og så bede om en undskyldning !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:50   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
-og for lige at cementere det:

jeg ville gøre det på skrift(altså hvorfor SAMT en undskyldning på skrift sæføli
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 14:03   #9
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Øøh Delph, har du overhovedet et pas?
Det er jo ikke en selvfølge (jeg har ikke et).
Måske du kunne spørge, om det nu er blevet et krav for at få kontanthjælp, at man skal være i besiddelse af et pas.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 14:44   #10
Delph
Ved at vænne sig til K10
 
Delphs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Esbjerg
Alder: 52
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Delph er ny på vejen
Aj det her må jeg bare dele med jer

Ser en extra gang på dette brev og ser at datoen og dagen slet ikke passer sammen *LOL* Ringer dem op og spørger om de har haft for tralvt med at sende dette brev til mig siden de har glemt at kigge i en kalender.

Hvorpå hun undskylder og siger godt du ringede fordi det er hverken den dag eller dato... helt ærlig. Altså hvad ville der være sket hvis jeg ikke havde ringet og ikke dukket op den dato jeg fik i telefonen ..

Det er da langt ude.


p.s. citat man skal måske have pas til jylland
Ja da vi krydser over vand
Delph er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til et evt. møde med sagsbehandler nilla Alt det andet 7 11-09-2010 21:29
fleksjob+ møde med sagsbehandler orkidee Spørgsmål ang fleksjob 6 06-01-2010 22:12
Juhuuu jeg har fået booket møde med min sagsbehandler Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-12-2009 11:20
Forbereder møde med sagsbehandler. Thelma Spørgsmål ang fleksjob 4 26-10-2008 19:20
1. møde med sagsbehandler GitteB Spørgsmål ang fleksjob 7 10-05-2007 01:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension