K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2009, 18:25   #1
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
hvad er proceduren for at starte en politiundersøgelse af en kommune ?

Jeg leder efter proceduren for at få politiet til at undersøge om en kommune har forbrudt sig mod mig...

er der nogle bud på dette ???????
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2009, 22:07   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, som sådan procedure, det ved jeg ikke noget om men mon ikke en politianmeldelse vil være optakten, mit bud
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 11:50   #3
Asbjørn
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2009
Lokation: vestsjælland
Indlæg: 26
Styrke: 16
Asbjørn er ny på vejen
Uanset hvad du har været igennem, eller været udsat for, kan det være nærmest umuligt, at få politiet til at tage mod en anmeldelse. Mener f.eks. at huske, der for nylig var en episode på hovedbanegården, hvor 3 piger blev udsat for chikane og vold, politiet talte med gerningsmændene, men nægtede at tage mod anmeldelsen, selv om det vist var ret oplagt. Har også selv prøvet at hjælpe en veninde, med at anmelde voldelig samlever, hun var gul og blå efter manden havde tævet hende, foran hele opgangen, men politiet nægtede at tage mod anmeldelsen, begrundelsen var at der ikke var beviser!!
At anmelde en kommune er nok næsten umuligt, også selvom de har fortaget sig noget strafbart.
Men ellers er det jo som Buster skriver, du skal henvende dig til politiet og fortage en anmeldelse. For at have en chance, skal du kunne komme med nogen gode argumenter og begrunde, at der er forgået noget ulovligt/strafbart, og at det er en sag, som hører ind under politiet og noget de skal tage sig af.
Har erfaring for, at det er betydeligt nemmere at blive hørt, hvis en anmeldelse fortages gennem en advokat. Kan også hjælpe, hvis man kan få en journalist til at interessere sig for sagen.
Svært at sige mere præcis, ud fra det du skriver. Vigtigt at være opmærksom på, at det langt fra, er alle sager, der hører under politiet, kunne f.eks. være ankenævnet eller måske et civilt søgsmål, der kan behandle en sag.
Asbjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2009, 12:49   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Asbjørn din indgangsvinkel tror jeg du har helt ret i , jeg hørte noget i tv her forleden dag om at der skulle laves en undersøgelse af hvorfor det var at politiet ikke ville tage mod anmeldelser fra borger mod det offentlige det sig være politikkere , sagsbehandler og læger , er der gjort noget ulovligt som vi mange gange kan se her på siden at der er , så burde det selvfølgeligt følges op.

Men det er sq noget der nærmer sig en banan republik det der foregår her til lands...

har man ikke råd til advokat og ikke har problemer med at stå frem med sin sag, så gør som Asbjørn skriver , se om man kan få medierne med , send anmeldelsen til alle medier sæt den på her på siden (evt i blok ) link til det alle steder så alle kan se at det er noget der er lagt ud offentligt ...

De kan som reglen ikke lide at få deres små julelege frem offentligt ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
pension på det foreliggende grundlag- nogen der kender proceduren? kandelsdorff Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 04-02-2013 10:13
Hvordan er proceduren ved førtidspension? Mai Møller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 29-07-2012 22:28
Hvordan er proceduren fra flex og.... Wodpoulsen Din historie 12 24-09-2010 20:55
Hvordan er proceduren (overskredet svarfrist) superhoax Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 15-06-2010 16:56
Proceduren for ftp. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 10-04-2009 01:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension