K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2009, 21:54   #1
lifetec
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
lifetec er ny på vejen
Hvorlang tid går der før man indklades til møde.

Hejsa alle

Jeg har været på fleksjob i 4 år pga jeg har været operertet 2 gange for diskus og har utrolig dårlig ryg, Og nu har jeg været nødsaget til at sygemelde mig fra den 1/1 2009 og er overgået til sygedagpenge.

Så mit spørgsmål er hvorlang tid går før jeg evt skal til samtale med min sagsbehandler er det 4 eller 6 uger ?

Og bliver det regnet fra min første sygedag (1/1) eller er det først fra den dag jeg overgår til sygedagpenge fra komunen ?

Knus

PS sorry for stavefejl i overskriften.

Sidst redigeret af lifetec; 03-02-2009 kl. 22:00.
lifetec er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 23:52   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej og velkommen til siden, du skal følges op med samtale første gang senest 8 uger fra første fraværsdag ...

Under nyttige link kan du finde loven for syge opfølgning og den tror jeg desværre du vil få brug for at læse i rigtig mange gange og evt lige skrive et par paragraffer ned til din kommune... og husk at mange kommuner lige "glemmer " at vi flekser skal følges op i forhold til sygedagpenge loven men det SKAL vi altså og derfor er det smart lige at minde dem om det hen af vejen hvis de skulle glemme det (på skrift naturligvis ) så har du i sidste ende dokumentation for at det er kommunes fejl og smøl og ikke din hvis det går i hårdknude ...

Men håber selvfølgelig ikke at det bliver aktuelt i dit tilfælde
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 00:03   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Lifetec.
Da dvi er kollegaer mht discus-prolapser har jeg sendt dig en privat besked. Den får du også brug for. Bemærk hvad Hejdien skriver alt på skrift.

Hun ved hvad hun taler om. Hun er chefen her på siten. Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 00:16   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peter Chef er vist så meget sagt jeg har nemlig selv en Chef min he he ...

Næææ jeg er nok mere noget af det mest mistroiske , stædige , hysteriske egenrådige besværlige menneske der findes (sådan beskriver min jobkonsulent mig ) og så er jeg en af dem der er blevet rigtig godt og grundigt snydt i systemet og som vi alle ved , af skade bliver man klog så chef titlen den overlader jeg helt til web så er jeg så dejlig fri for alt ansvar ... det er lige mig
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 00:23   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ok du så kalder vi Web for chefen. Ham er vi s.. også glade for. Vi høres.
Mange hilsner Peter som snart kører på fuld skrue igen.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-02-2009, 09:49   #6
lifetec
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 8
Styrke: 0
lifetec er ny på vejen
Tak for hjælpen "Chefer"
lifetec er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 18-03-2013 01:53
hvorlang tog det før sagen er under regler om pension MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 07-12-2012 20:28
Møde Jeanett Alt det andet 10 10-01-2012 10:56
til møde men syg nille60 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-02-2010 22:42
Hvorlang tid er en arbejdsprøvning? futtefreja Alt det andet 16 05-09-2009 20:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension