K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2009, 22:11   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jobcentre drukner i papirarbejde

Nu er jobcentrene igen kommet på forsiderne.

Tænk engang, det fungerer jo upåklageligt, påstår HR CHF -eller hva

Der er da vist ingen tvivl om at med de vanvittige dokumentationskrav vi alle bliver stille overfor, ja så skal man da ikke tro at de ansatte på jobcentrene skal have bedre vilkår end de syge.

Hvor er solidariteten henne, venner.
Stå dog sammen og gør oprør -eller er man måske bange for selv at være den næste der sidder på den anden side af bordet!

http://24.dk/article.jsp?articleId=3963
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2009, 23:01   #2
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 51
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Det kunne være sjovt en dag og lave en fælles aktion mod jobcenterne over hele landet.

Kunne være en god måde at sætte fokus på de problemer der er.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2009, 01:02   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
»Det er direkte pinligt for beskæftigelsesministeren. Papirnusseriet er kun blevet værre de seneste to år,« siger socialrådgivernes formand, Bettina Post.
Ja papirbunker er det eneste der kommer ud af det system... gad vide om der er nogen der læser de papirer nogensinde
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2009, 01:45   #4
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nej, Hexi ... Det er jo netop det der mange gange er problemet

Sagsbehandlerne har IKKE tid til at læse sagsakter og rydde op i bunkerne.

Derfor er det ofte en gang makværk de leverer, som de ikke vil stå ved, og som i sidste ende går ud over os syge borgere

Jep Buster ... men den med at sagsbehandlere og os syge samt handicappede borgere gør fælles sag mod Hjorten og hans kumpaner er utopia; men en dejlig drøm, som jeg vil tage med i seng
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 14-01-2009 kl. 02:13.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 22:23   #5
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Uha---dagpengene på dødsgangen !

Hej.

Uha man kan da kun frygte det værste når kommunerne overtager de statslige dele af jobcenterne, se link fra dagbladet arbejderen om den tyske erfaring med sammenlægningen.

http://www.arbejderen.dk/index.aspx?...S_ID=1&C_ID=76

hilsen thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 22:45   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det hele burde da starte med sagsbehandlerne - der er sgu DEM der må råbe vagt i gevær, for det er DEM der skal pløje sig gennem den ene bunke papir efter den anden, som både gør dem stressede og ukompetente, med store katastrofale følger for klienterne!!

Fatter simpelthen ikke, hvorfor alle sagsbehandlere, jobkonsulenter mf IKKE GØR NOGET??? De sidder bare dér i papirsbunker til ørerne og finder sig i bunkerne vokser fra dag til dag

Nu har pædagoger og sygeplejersker, og hjemmehjælpere råbt op, nu er det sagsbehandlernes tur!

http://24.dk/article.jsp?articleId=3965

Sidst redigeret af Ninja; 22-01-2009 kl. 22:48. Årsag: stavebøffer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 23:16   #7
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Helt enig !!

HEJ Helene kr.

jeg er fuldtænig enig med dig, jeg fatter heller ikke at, de ikke nedlægger arbejdet og strejker---og går på barrikaderne som sosuerne og sygeplejersker gjorde i foråret.

Samtidig tænker jeg på alle de private aktøre(tror snart det er min kæphest)
hvor mange penge der bliver brugt på deres opfølningsarbejde af , sagsbehandlernes opindelige arbejde-----

Hvis man tænker omvendt skulle man jo tro at, det lettede deres bunker af papirarbejde, men nej, det er et stort cirkus med dig eller mig eller andre syge og ramte medborgere i manegen----

som jeg ser det kan enhver etablere sig som Privat aktør og tjene styrtende med penge, på at være med til at afklare os i hoved og r..

Hvorfor ikke bruge alle disse skattekroner på veludannet kompetente social- rådgivere, der har empati for deres arbejde med mennesker ,der af den ene eller anden grund er ramt af sygdom eller andet----uha bare lige et opstød.
hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 00:10   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næ, Claus Hjort har alle i maskineriet i et fast førergreb, ingen tør gøre oprør, ingen råber op, men hvisker ud mellem sidebenene at de drukner i papirarbejde, men det hjælper jo ikke noget. Og fordi sagsbehandlere og andre bare lader som ingenting, så er det OS, de syge klienter, der kommer til at fremstå som små paranoide lystløgnere, når vi fortæller at vilkårene er horrible....det ville klæde vores sager rigtig godt, hvis de ansvarlige gik til bekendelse og sagde, at de ikke magter opgaverne mere, og indrømmede at vi alle - klient som sagsbehandler, altså lider under det her markværk!!!

Men næ nej, istedet for de gør oprør, så lader de deres frustrationer gå ud over os andre, ved at de svinger pisken endnu hårdere!

Jeg er SÅ TRÆT at det skriger mod himlen!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 02:00   #9
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hvad med en tur i teatret !

hEJ.
Teatret Kaleidoskop inviterer indenfor på Nørrebrogade til en tur i Claus Hjort Frederiksens aktiveringskarrusel i et flydende satirisk show.

fALDT OVER DETTE LINK --OG KUNNE IKKE LADE VÆRE MED AT TRÆKKE PÅ SMILEBÅNDET.

http://www.arbejderen.dk/index.aspx?..._ID=42&C_ID=37

tHELMA-
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 13:15   #10
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Sider lige og skriger af grin Thelma, jeg får et indre billed af en m/k i det helt store skud af en klovnedragt, side på alle fire og vaske gulv hos gamle fru Sørnsen... DET er ski da livskvalitet for de ældre, tænk sig at få sådan et grin hver evig... nåre nej 3-4 gange om måneden.

Eller hvad med ham der Ballon danseren (ham der kravler ind i balloner og hopper) som kassemand... der tror jeg ski, jeg vil handle hver dag så.

Eller kunstmaleren, sat til at vaske trapper... heller for at bo i den opgang, det kan godt være at trapperne kommer til at ligne bæ, men shit hvor må det være spændende at gå ind og ud af ens lejlighed.

Se det var så dagens grin for mig... altså de billeder min nethinde danner, alvoren er jo i sig selv ikke spor morsom.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobcentre drukner i papir! buster Politik og Samfund 1 16-06-2011 11:48
Sos jeg drukner - hjælp Nucca Spørgsmål ang fleksjob 1 16-04-2011 22:43
Ministre drukner i rødvin og chokolade buster Politik og Samfund 0 08-12-2010 10:09
jobcentre drukner i bureaukrati buster Politik og Samfund 4 08-11-2008 13:03
fagforening drukner i sociale sager. Stella Politik og Samfund 1 26-02-2008 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension