K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2009, 16:59   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hvad mener du om hende.

skriv noget om hende Pia K hvis du har noget på hjertet...om hende der kalder sig "mor" for alle danskere og så videre konen er efter min mening skør i bolden....nå men det er næsten alle politikere...

http://politiken.dk/skriv_til_politi...icle625121.ece
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 18:15   #2
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 51
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Jeg ville være meget ulykkelig hvis Pia K var min mor.

Hun er tæt på at være et af de mest usympatiske mennesker der findes.

Man kan undre sig over hun har været på borgen i 25 år.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 19:00   #3
Bissen
Føler sig hjemme på K10
 
Bissens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2008
Lokation: Roskilde Kommune
Indlæg: 45
Styrke: 16
Bissen er ny på vejen
Hmmm....jeg har opgivet at høre efter og blive gal på hende eller andre politikere.
Normalt har jeg det bare som Søren Brun, når han sidder oppe i skolen.
Det eneste, han hører til læreren efter de to første ord er:
"Blah Blah Blah Blah blah blah blah blahblahblahblahblahblahblablablabla..."

Det betyder ikke, at jeg ikke er politikinteresseret, det er jeg MEGET.
Måske er det netop derfor, jeg ikke kan høre og/eller forstå, hvad mænnerne og konerne på det danske Christiansborg siger...jeg skal ikke kunne sige det...
__________________
Lise ~ Stemplet som professionel tosse fra 1/12-2008
Bissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 02:50   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
om hende der kalder sig "mor" for alle danskere
konen har en skrue løs... men hun er en udmærket mor for svinehunden når den skal luftes i dagens danmark
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 12:16   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja en skrue løs ja hvis det så bare var det......men meget mere alvorligt er hun en kynisk løgner og har bedraget sine vælgere...grunden til jeg sætter denne artikel ind er at den er så sand og hvis nogen skulle tro PK beskytter dem ...næ hun udnytter dem. Da mange af hendes vælgere er førtidspensionister mener jeg at den er værd at læse herinde.

I sin tid var Pia K. i øvrigt ligeså kritisk overfor velfærdssamfundet som Fogh. Hun foreslog bl.a. en fjernelse børnetilskuddene og støtten til daginstitutionerne. Dem måtte forældrene selv oprette.

Boligsikringen og statsstøtten til det almennyttige byggeri skulle fjernes. Pårørende til ældre familiemedlemmer måtte selv oprette plejehjem. En lang række invaliderede skulle fratages deres pension, og førtidspensionen skulle afvikles. Landet skulle inddeles i 600 "socialdistrikter" med "sociale sikringsvagter", som skulle bestemme, hvem, der kunne få hjælp og hvor meget - uden ankemulighed.


http://www.fyens.dk/article/1157666:...eren-Pia-K?rss
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 13:08   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ØV kan ikke få det øverste link til at virke

Men den anden fra i dag virker udmærket og er da lidt af en øjenåbner, mon ikke damen stadig går ind for det og hun så ganske stille får det listet ind af bagvejen med vennerne fra V og K ..

Tænk bare på den holdningsændring der er kommet blandt folk her i samfundet for ti år siden var der sq ikke mange der ville finde sig i at syge fik lukket for varmen at indvandre skulle leve på sultegrænsen at dem uden job skulle sættes ud og at man ikke kunne få hjælp nogen steder fra...

Nu er det efterhånden alle mands mening at dem uden job er dovne de syge gider bare ikke indvandre kan bare skride hjem osv...

når vi kigger på ankesystemet så kan vi se at der kommer flere og flere tåbelige afgørelser der bære tydelig præg af at sagerne ikke er læst igennem , folk oplever hver dag at deres rettigheder krænkes og ingen gør noget , politikkerne nægter at se det i øjne det passer dem jo meget godt , og samtidig står Piak og fortæller alle hvor godt hun gør det og hvordan hun er den lille mands forkæmper, er hun så det eller er hun verdens bedste manipulator ...

Jeg kan ikke lide hende kan ikke fodrage hendes politik , men jeg må sige alligevel at hun fascinere mig for hold op hvor er hun dygtig ... sikke et vælger bedrag hun har formået at lave... Jeg håber som alle andre at vi får et regeringsskifte men jeg frygter sq mere at det bliver den samme regering og at vi vil se Piak på en minister post som hun har arbejdet hårdt på ,,, er det bare mig eller ... ??

Prøv at tænke på hvor mange af dem som damen sparker til som vader lige hen og sætter deres kryds på hende og tillige siger , hun er den eneste der gør noget for os .... hold da nu lige helt op
  Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 13:34   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Linket virker hos mig her er et nyt

http://www.fyens.dk/article/1157666:...eren-Pia-K?rss

jeg er helt enig med dig at hun er dygtig til at lyve ...det er da utroligt at det kan fortsætte uden at nogen med magt gør noget...

håber og venter på at nogen af hendes vælgere får den røde pille...

Hun er jo også med til at jage førtidspensionisterne ud på arbejdsmarkedet.



Nå men alt dette her fordi hun har desværre 25 års jubilæum...som populist og vælgerbedrager.

Ikke fordi jeg vil gøre så meget ud af det for jeg ved hvor mange der lider under hendes indflydelse her til lands...en dag får hun et velfortjent spark ud af vagten alt får en ende heldigvis...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:15   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pia K kom frem på at "stå på ryggen" af den ældre generation i Danmark... Hun lovede guld og grønne skove til de ældre, og lokkede med sine skræmmekampagner omkring invandringen, til et ældre folkefærd, der sad "skrøbeligt" derhjemme bag låste døre og var bange for "den fremmede på den anden side af døren". I dag har hun bevist, at hun nu s.... selv samme gruppe langt op ad ryggen ved at være med til ikke at lade folkepensionisterne kunne få madbudgettet til at slå til, samtidigt med at hun er fløjtende ligeglad med førtidspensionisterne.

Hvis Pia og hendes parti var modstandere af hundelort, så ville Pia og hendes håndlangere fare gader og stræder rundt med megafon, pege på enhver hundelort, og prøve at bilde danskerne ind, at den næste hundelort vil befinde sig i DIN baghave inden længe, og at vi alle ville ende med at drukne i hundelort.

Det er samme princip de fører mod alt hvad der IKKE er deres kop the... jeg tænker tit: hvad bliver det næste? ... HVIS de nu fik alle invandrere ud? ... er det så bøsser og lesbiske's tur næste gang? ... og ender vi med at skulle være kristne eller lignende, for at kunne modtage ydelser? ... Er det så de dysfunktionelle med syndromer der skal "tælles i mandtal"?

I mine øjne, er DF lige så farligt som det de prøver at bekæmpe. Man behøver ikke at gå længere end til at høre deres "præster" tale i folketinget, eller deres andre dystre personligheder tale under deres konferencer, det er SKRÆMMENDE! ... Giv dem en krøllet hvid paryk på, og sæt dem i et middelalder-scenarie og det ville være noget så autentisk! ... og samtidigt skal man høre dem påstå, at østlandende har middelalderlige tilstande!?

Da jeg læste, at DF enda har stjålet slogan'et fra Natashca's nummer "Gi' os Danmark tilbage" til deres valgkampagne synes jeg godt nok de liiige gik temmelig meget over stregen... at DF tager sådan et slogan, fra en sang der handler om DF's modsætning fortæller blot hvor forfærdelige mennesker de er.

Sidst redigeret af Razmo; 11-01-2009 kl. 14:21.
  Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 15:36   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Enig Razmo...

48 % af os alle står til udvisning af landet hvis det stod til PK

Nå men sikke nogle sigende avatarer vi finder...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 16:33   #10
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Ja jeg synes også det var en skam at hun blandt andet blokerede for en halvering af dagpengeperioden her for nylig
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad mener du ? ? Stonefire Spørgsmål ang fleksjob 6 31-05-2012 15:19
Hvad mener I? Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 22 06-01-2012 12:52
Hvad mener i? Gunell Alt det andet 11 21-03-2011 00:08
Hvad mener de? Nullemusen Alt det andet 6 27-07-2010 10:17
'Hvad mener ministeren om ..... buster Politik og Samfund 3 04-03-2010 12:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension