K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2009, 21:41   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
stop af sygedagpenge

Jeg har gået sygemeldt med en svær depression og angst siden febuar 2008, jeg talte mandag med min sagsbehandler der oplyste mig at de ikke kan forlænge mine sygedagpenge på nogen måde og det forstår jeg ikke jeg venter på at der er tid til mig til behandling hos en psykiater og jeg skal have lavet min medicin om min egen læge kan ikke hjælpe mere end hun har gjort og hun siger at de "kære" kommuner ikke er til at hugge eller stikke i hvis de først har sagt nej, min sagsbehandler siger at jeg ikke kan få forlænget de 52 uger pga der ikke kan sættes en dato på hvornår jeg er rask nok til at skal sluse ud i job igen. Jeg er ledig og min fagforening vil ikke hjælpe mig fordi jeg er ledig og på sygedagpenge så siger de at de ikke har pligt til at hjælpe mig. Så sådan som det ser ud er jeg nødtil at finde et job og håbe på at jeg finder et inden min sygedagpenge stopper for jeg kan jo ikke købe mad til mine 3 børn uden jeg får en indkomst et sted fra
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
stop af sygedagpenge stjerne10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 03-06-2013 21:15
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
Sygedagpenge stop jetterk Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 31 20-07-2011 10:25
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
sygedagpenge stop lilleper Alt det andet 16 13-06-2010 22:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension