K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2009, 22:57   #1
gitte64
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: lolland
Alder: 59
Indlæg: 3
Styrke: 0
gitte64 er ny på vejen
Smile ?? findes der flexjob på lolland og lidt om mig

Jeg er så heldig at jeg er tilkendt flexjob fra januar og skal til jobkonsolent den 14 jan. mit positive jeg siger mig at selvfølig er der job til mig
mit forløb har været godt jeg har vist en god sagsbehandler som lisiterede mig til prostenlund hvor jeg var 3 uger teroi og 5 uger på saxenhøj i praktik for inden var jeg sendt til arbejdspsykologisk undersøgelse og til Reumatolo hvor jeg var heldig at få en afklaring meget hurtig dejligt, jeg tror mit forløb er gået så hurtigt fordi mine diagnoser er hurtigt stillet.
da jeg startede på provstenlund var jeg meget skeptisk for forløbet jeg havde ondt alle steder og som i nok kan se virker stave pladen i hjernen ikke rigtig det var flovt da man var ung men jeg er sku lige glad nu jeg kunne ikke rigtig se mig selv som andet end gøre rent i fly som jeg har gjort siden 84 som jeg er slidt op af, eller som strengemager som jeg gjorde i 3 år som næsten tog livet af mig som gav mig forgiftnign skader.
på provstenlund lærte vores lære mig at se mine stærke side det var svært for i tror det er løgn det er min hobby han mente jeg havde svært ved at se hvad jeg kunne bruge det til jeg er dukkemager og intressere mig for alt der har med det at gøre + meget andet.
på saxenhøj var jeg i praktik på gården i lædderværkstedet hvor der er bruger der lige manglede en med masser af kreative ideer så vi fik masser af hyggelige timer jeg har aldrig set det som et arbejde men det er det i høj grad Jan lærte mig at det også gør en forskæld at sidde sammen med nogle og lave noget hyggeligt og lytte de kaldte mig pedagomedhjælper
nu er jeg så her hvor jeg skal ud i den virkelig verden og søge job min stærke side er at jeg stadig er posetiv og tror på det jeg håber at der kommer en posetiv fortsættelse ............. lige nu skal jeg altså finde ud af at lave en blok her inde det har jeg ikke kunne ind til nu
til ALLE
gitte64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2009, 00:28   #2
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Hej Gitte,

Selvfølgelig gør der det - vil jeg da håbe. Men du virker som om du har masser af mod.

Det virker også som om du skal have et fleksjob med en del kontakt. Det er i hvertfald sådan jeg læser det.

I forhold til dukker og pædagog, kan man jo både arbejde med børn og voksne, og du virker bestemt ikke som om, at du er bange for at tage fat.

Mht. det med bloggen er der nok en anden venlig sjæl der må hjælpe dig. Jeg har min egen blog; men den ligger ikke her.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt om flexjob SoLost Spørgsmål ang fleksjob 4 26-07-2010 07:38
det der med flexjob- hvem vurderer dig? Og lige lidt mere til :) Chin Spørgsmål ang fleksjob 3 29-08-2009 10:14
Hjælp til lidt afklaring ang. Flexjob, pension Hans1979 Spørgsmål ang fleksjob 3 23-07-2009 18:40
flexjob lolland Færselsuheld Dit og Dat 0 25-03-2009 06:28
Flexjob på 15-17 timer om ugen findes de ? lone t Spørgsmål ang fleksjob 7 05-11-2008 11:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension