K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2008, 09:42   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Angry nu er det nok

må altså lige have lov at rase af herinde hos alle jer søde mennesker.

Tænk engang, den lille lede h*ks (sagsbehandler) fortsætter med sine "julelege".

Vi opdagede i går -efter langt om længe at have anskaffet os en digital signatur - at de papirer hun havde sendt til ASK indeholdt en lægekonsulent udtalelse -som bestemt ikke var der da vi modtog kopi af journalen

DET ER DOKUMENT FALSK, vil jeg påstå!

Ikke nok med det, så er den udtalelse jo - som desværre mange andres - i den grad løgnagtig.

Jeg er RASENDE og troede at jeg for engangs skyld kunne fejre en fredelig julemåned i familiens skød.
Endnu engang får hun lov at ødelægge mit humør, den ...........

Har længe tumlet med en klage over hende, har bare ikke haft overskud men nu skal den fanme fyres af!

Jeg er jo blevet klar over, efter at have lært jer at kende, at det er hendes ansvar hvor meget, hvor mange og hvilke oplysninger lægekonsulenten baserer sin udtalelse på så jo, det er hende jeg skal holde ansvarlig.

Og jeg har vist rigeligt til en politianmeldelse og evt stævning af hendes arbejdsgiver -sorø kommune.

Ha en go søndag alle sammen.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 10:22   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Sig mig en gang, Buster ..... Er det stadig den samme sagsbehandler du har, som nær havde ødelagt hele din familie?

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige ..... bliver bare så ked af at se at det bare fortsætter og fortsætter

Kender godt den med at kræfterne ikke rækker; men de rækker i hvert fald til at række ud og give dig et helt læs

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 11:06   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Buster

Hvor er det træls på jeres vegne, du får lige et

Hun virker da ikke særlig kompetent

Hvis jeg var dig ville jeg skrive og klage over "madammen", Så ville jeg ringe til ASK og spørge til udtalelsen. Forhåbentlig tager de ikke det med, men bruger alle de rigtige lægepapir.

Krydser alt for jer og håber på det bedste, lad ikke hende få overtaget.

Knus Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 11:06   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tak min ven, hyanna, og lige over -kan jeg forstå.

Hm, prøvede lige at google vedkommende lægekonsulent og se hvad jeg fandt:

http://www.soroe.dk/cms/site.aspx?p=95&newsid=228

Interessant!
--------------------------------------------------------------------------
tak, suncil

tænk at en sådan lille led h*ks kan få lov til at ødelægge ens psyke og fortsætte med at give ar på sjælen!

Havde ikke regnet med at vi skulle hele turen igennem en gang til, for det ripper op i så mange sår

og jo, det er stadig den samme h*ks!

Kan kun græde i dag men vil samle kræfter til at fortsætte.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af Line; 30-11-2008 kl. 13:12. Årsag: To indlæg lagt sammen til et, husk rediger knappen
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 18:33   #5
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
må altså lige have lov at rase af herinde hos alle jer søde mennesker.

Tænk engang, den lille lede h*ks(sagsbehandler) fortsætter med sine "julelege".

Vi opdagede i går -efter langt om længe at have anskaffet os en digital signatur - at de papirer hun havde sendt til ASK indeholdt en lægekonsulent udtalelse -som bestemt ikke var der da vi modtog kopi af journalen

DET ER DOKUMENT FALSK, vil jeg påstå!

Ikke nok med det, så er den udtalelse jo - som desværre mange andres - i den grad løgnagtig.

Jeg er RASENDE og troede at jeg for engangs skyld kunne fejre en fredelig julemåned i familiens skød.
Endnu engang får hun lov at ødelægge mit humør, den ...........

Har længe tumlet med en klage over hende, har bare ikke haft overskud men nu skal den fanme fyres af!

Jeg er jo blevet klar over, efter at have lært jer at kende, at det er hendes ansvar hvor meget, hvor mange og hvilke oplysninger lægekonsulenten baserer sin udtalelse på så jo, det er hende jeg skal holde ansvarlig.

Og jeg har vist rigeligt til en politianmeldelse og evt stævning af hendes arbejdsgiver -sorø kommune.

Ha en go søndag alle sammen.
Hej Buster,
Det vil jeg gøre hvis jeg var dig. Politianmeldelse m.v. Men tag kontant til Retshjælpen der hvor du bor, og lad dem råde dig.
God Jul
Lars
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 20:00   #6
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Hej Buster...

Blir virkelig ked af det på dine.. Jeres vegne, kan mærke hvordan det må føles, man har jo selv været igennem møllen.. og for mit vedkommende er det heller ikke slut endnu.. De skal bare ikke få dig ned med nakken, fat mod jeg ved du kan, sig til dig selv at nu skal de få og føle, hvis det kan meldes er det bare med og få det gjort.. men så skal man igen.............være på banen, det er bare så hårdt..

1000 af varme fra mig

Sidst redigeret af Kjersti; 30-11-2008 kl. 20:01. Årsag: fejl
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 20:37   #7
Rygvind
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2008
Lokation: Stevns
Indlæg: 5
Styrke: 0
Rygvind er ny på vejen
Hej Buster.

Forstår dig godt, jeg har fået pension nu.
Min sagsbehandler, skrev til mig, at det var så dejligt, for nu ville jeg komme til at arbejde fuld tid inden længe, for det havde kommunens lægekonsulent udtalt. Men den udtagelse jeg fik kopi af, stod der at, at jeg ville have godt af arbejde, de 2 timer om dagen, jeg havde nu, hvis jeg kunne kunne klare det.

6 måneder efter det brev, fik jeg min pension. Jeg føler med dig. De fjolser der sidder der. aner sgu da ikke hvad laver.

God jul. Lad ikke dem ødelægge din jul, held med det.
Rygvind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 18:25   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh NEJ Buster, har i stadig problemer med den sagsbehandler.....

Håber du/i får trukket jer selv op ved hårrødderne og finder energi til at klage!!

Som andre skriver, lad det nu ikke ødelægge julen og nytåret for jer (lettere sagt end gjort!), men PRØV alligevel
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 19:59   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
kære alle sammen

TUSIND TAK for jeres tanker og kram, tro mig de varmer i den grad.

Åh ja, mine tanker tumler rundt hele tiden.

Har også kontaktet vores meget rare og dygtige formand for den lokale arbejdsskade forening så han følger med på sidelinjen.

Hm tumler med hvordan jeg skal formulere klagen for det der er løgnagtig i lægekonsulentens udtalelse er: DER VIL SKE EN FORBEDRING!!

FEDT- HAN HAR FUNDET DE VISE STEN

Ham tager jeg sørme hatten af for -han kan jo mere end både Rigshospitalets eksperter og samtlige af landets eksperter(ca 10 stk har vi prøvet)

Hvis jeg kan tror jeg at jeg vil gribe ham på ordet og simpelthen insistere på at vide HVORDAN han har tænkt sig det og HVORFOR er min mand så ikke blevet tilbudt den behandling ? - lyder det ikke ok?

Selvfølgelig vil jeg stadig klage over sagsbehandleren, det er jo hendes opgave at klarlægge min mands situation -ikk.

Jeg er bare så overmåde træt af at skulle tage kampen op igen og mest af alt frygter jeg at børnene igen vil lade sig påvirke, mest af alt vores datter.

For første gang i umindelige tider(siden min mand fik pension) ser vi hende smile, det er mere end guld værd.
Hun er iflg hende selv, stadig ikke rask, men hun er dog kommet et skridt videre.

Tilgiv mig alt mit ordævl men havde bare brug for at læsse af.

Tak alle i dejlige mennesker
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 22:42   #10
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
hej buster kan du ikke evt få en anden sagbehanler så i / du også kan tale med der må da være en anden person i sorø komunne du /i kan komme til at tale med håber at der en mulighedi den tanke kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension