K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2008, 11:26   #1
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Unhappy Får aldrig noget normalt eller glædeligt liv.

Jeg ved egentligt ikke helt hvad jeg skal skrive, men sidder hulkende ´ved mit tastatur...

Jeg fik min pansion for nogle år siden, men efter alle de ting som jeg skulle igennem, er jeg kørt så langt ned at jeg ikke kan komme op, jeg føler aldrig at jeg kan blive bare lidt lykkelig, eller kan få et nogenlunde normalt liv, andet end ensomt, for hvem vil have en så defekt eller forskruet person som mig...

For 10 min. siden stoppede forholdet til min kæreste "undskyld" ex, en som jeg ellers elsker højt.. Det er nok grunden til at jeg skriver herinde, for det har hylet mig ud af den, og jeg måtte bare ud med det et sted "undskyld".
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2008, 11:46   #2
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
Kære Skovblomst - Du har vist brug for et kæmpe stort kram

Desværre har jeg ikke nogen kompetence til at komme med den gyldne bemærkning, der gør hele forskellen og vender dit liv til det bedre.

Men i det mindste vil du altid blive set og hørt her på k10, og få et virtuelt kram fra andre, der kan relatere.

Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2008, 11:47   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
uf, da det er da trist læsning.

men selv helt raske mennesker kan bliver meget ulykkelige når kærlighedslivet går a h til.
det er normalt at blive ked og falde i kulkælderen.
så måske har det ikke så meget med dine sygdomsproblemer at gøre.
selvom det jo ikke gør noget nemmere.

Der er lidt rigtighed i det ordsprog der, at det man ikke dør af bliver man stærkere af..

og når du har tudet det du skal, og snakket om det med dine nærmeste, hvis der er nogen. så vil du måske sidde og sige,, hvad hvorfor var jeg så ked af det med den nar..
giv dig lov at være ked et stykke tid, men find så de positive briller frem, og sig til dig selv du er mere værd.

ja ja nemt for mig at sige, og ikke altid nemt at overholde selv, men det er jo rigtigt nok.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2008, 11:52   #4
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Skovblomst

Du får lige et

Håber det bedste for dig og skriv endelig igen, der er altid nogen som svarer.

Pas på dig selv, og der er en vej frem

Knus Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2008, 11:56   #5
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Kære Skovblomst

Ja, det er trist når man bliver forlad. Så er der ikke langt ned under gulvbrædderne

Skriv alt hvad du lige lyster her, det hjælper mange gange at få det ud gennem fingrene, når der ikke lige er en skulder at græde ved.

Mange tanker og fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2008, 13:03   #6
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Mange tak for jeres kram og svar, det luner virkelig i mit hjerte

Der er bare så mange tanker som farer rundt lige nu, og jeg er sønderknust jeg ved ikke rigtigt, men jeg tror nok at jeg selv stoppede det, og der var ikke nogen rigtig reaktion på det, så han havde ingen indvendinger.
Jeg kan self. ikke skrive herinde hvad der ligger til grund for det hele, men jeg har længe været ked af det og tankerne har faret rundt.

Jeg ved godt at det hedder sig, at det som man ikke dør af gør en stærkere, men jeg synes at den har lidt den modsatte effekt jeg føler mig efterhånden mere svag og ingen ting værd. Og at jeg på grund af min angst ikke bare kan tage i byen og drikke mig stiv for bare at glemme alt i en lille stund gør det ikke nemmere, jeg sidder bare i mit lille hul og tænker alle mine tanker.

Jeg ved godt at alt ser sort ud lige nu, og der på et tidspunkt vil komme lidt lys igen, men føj hvor er det stygt når det står på med både tanker, kvalme, søvnløshed osv.
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Man skal aldrig sige aldrig - FP efter 2013-regler Jasv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 21-05-2013 22:05
ingen sygedagpenge eller noget andet icecool Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 23-02-2012 22:37
Livsstilssygdomme eller noget helt andet? zuza Politik og Samfund 4 10-06-2010 16:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension