K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2008, 14:31   #1
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Motion

Lige en lille oplysning. Jeg har under gigtforeningen fundet nogle smadder gode øvelser, både for ryg, knæ, hofte og mave osv., de viser hvordan man skal lave øvelserne der også.

Jeg har førhen gået til fys., faktisk har jeg gået ved 3 forskellige, samt Ringe rygcenter, som også opgav mig efter flere behandlinger.De mente ikke de kunne hjælpe mig yderligere ,fået nogle øvelser derfra, og også fra fysioterapeuterne. Som ikke har gavnet mig meget, men der imod kan jeg bruge flere af øvelserne fra gigtforeningen, de har hjulpet mig meget.

Min Helbredsmæssige situation er stationær, og efter operation som ikke har gavnet mig, er det ikke mere at gøre for mig.

Jeg er i fleksjob, og efter min arbejdsdag, har jeg ikke energi til at komme ud gennem døren, til nogen motionsform, og det er der jo nok mange her der kender til.

Men jeg laver så nogle af de øvelser fra gigtforeningen hver dag.

Da jeg begyndte i fleksjob, fik jeg det meget værre med mine smerter, jeg orkede ikke andet den dag, tog flere sm.stillende medicin, fik behandlinger ved kiropraktor, flere gange massage osv.

Kom ind i en meget meget ond cirkel, indtil jeg gav mig selv, et gevaldigt spark i røven, og begyndte at lave nogle øvelser hver dag, bare 10 minutter er bedre end ingenting.

Jeg er da stadig meget brugt når min arbejdsdag er færdig, ingen tvivl om det, og må også hvile når jeg kommer hjem.

Håber bare at nogle kan bruge mit råd mht. de øvelser fra gigtforeningen

En god dag til aller her på det fantatiske forum

søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
motion på recept limaje Alt det andet 6 21-02-2013 22:01
Motion mawebbro Alt det andet 16 30-03-2011 22:37
motion og førtidspension må man det? tije Dit og Dat 9 09-10-2010 11:14
Overvægt - motion zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 5 26-05-2009 10:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension