K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2008, 17:29   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Søger kendskab til Holbæk sygehus?!

Jeg står her og skal på ortopædkirugisk afdeling og have lidt flere undersøgelser samt muligvis have fjernet mit haleben.

Har erfaret at det er der meget få steder at man gør den slags, og fik i sidste ende, valget mellem Odense Universitetshospital, og Holbæk sygehus.

Ortopædkirugen på Parkens privathospital, havde hørt dårligt om Holbæk, og det har jeg også selv, ikke fået direkte argumenter eller eksempler på det, for hvis det ikke har noget med den afdeling jeg skal op på, kan det vel være ligemeget?

Grunden til jeg spørger er, at jeg bor i Københavns kommune, og har meget svært ved at komme omkring grundet min skade, og jeg syntes at Odense er ret langt at tage, når udsigterner er at jeg skal derover et par gange.

Så kunne jeg jo lige så godt tage Holbæk, som ikke er så langt væk, men vil godt lige forhøre mig rundt omkring først, da jeg desværre har fået indtryk af at MANGE har været utilfreds med deres "service" derovre.

På forhånd tak
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 19:32   #2
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Havde virkelig håbet, nogle kunne give mig et fingerpreg ..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 19:46   #3
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Gigipi

Har desværre ikke kendskab til lige den type operationer men ved at Odense er kendt for at være dygtige inden for ortopædisk operationer så jeg ville helt klart vælge dette sygehus også selv om der er et stykke vej derover.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 19:53   #4
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hej Falco.
Ja, jeg har også hørt virkelig godt om Odense, et andet factum er også at det ligger midt i landet, og som sagt er de et af de eneste steder hvor de operere specielle steder og også har et rygcenter, så derfor kommer der mange folk fra både Sjælland og Fyn, hvilket resultere i at de har meeeget lange ventetider.

Jeg har indtil videre ventet 2 måneder, bare for at komme til en undersøgelse derovre.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 20:00   #5
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Kære Gigipi ....

Jeg har heller ikke kendskab til det her. Har dog selv haft smerter i halebenet, så smerten kender jeg da lidt til, puha glemmer det aldrig.... Jeg surfede lige lidt rundt her på internettet. Er faldet over Rygforeningens hjemmeside. Var det mon noget at starte en debat om det der og evt. kontakte nogen derfra?? Blot en ídé, hvis du ikke allerede har kendskab den forening...

www.rygforeningen.dk

Håber du finder ud af det hen ad vejen..
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 20:05   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jeg beklager men den operation du skal have kender jeg intet til.

Men jeg har erfaring for at mange er rigtig godt tilfredse med OUH.

Da jeg selv -for maaange år siden- skulle have en prof undersøgelse/vurdering af om det ville være effektivt at opere min discusser, ja så var det en ekspert fra OUH man hentede til Slagelse sygehus.
Dvs allerede for så mange år siden benyttede man sig af en ekpertise uderfra, OUH.

Kender godt det med at skulle finde det bedste, er lige nu i den situation at jeg rigtig gerne ville vide HVEM der er eksperter/bedst udi trigenimus neuralgi?

Håber du finder det bedste for dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 20:21   #7
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Åh ja, tror bare jeg må tage den tur til Odense, så kan jeg jo få en lille sightseen ud af det i toget samtidig med
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2008, 22:40   #8
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Gigipi`
Det er en lang tur at tage med tog når det gør ondt i halebenet men jeg tror du har valgt den rigtige løsning. De kan noget i Odense og jeg skulle mene at de har ekspertisen på rigtig mange områder også på dit.

Ønsker dig held og lykke med hvad end du beslutter dig for

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 08:07   #9
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Hejsa Gigipi..

Jeg kender Holbæk sygehus alt for godt - og jeg er ikke blevet behandlet alt for godt. min datter er fejl opr. og de ville ikke rette skaden op igen.....
Jeg ville bestemt ikke sætte min lid til at de skulle opr. mig på Holbæk

- ville helt klart afb. dig at du skulle vælge Odense.
Har hørt så meget godt fra Odense, men har aldrig haft personlig noget at gøre med dem.

Held og Lykke
Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 14:03   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Altså hvis kejsersnit hører til rigtig operation, så har jeg fået to af slagsen, begge med meget stor succes. med megen omsorg og venlighed.
ellers ligger mine oplevelser helt tilbage i 1. eller 2. klasse med polypfjernelse.. og det jeg husker bedst er at deres hjemmelavede is og øllebrød smagte forfærdeligt..
ja, deres mad idag, eller rettere for 4 år siden, er ikke noget at råbe hurra for...
så for mig er Holbæk da ok. men ouh er jo større og måske mere fremme i skoene.. det er altid svært med valg, fordi man jo ikke på forhånd ved hvem man kommer til, eller hvad der ellers kan spille ind.
pøj pøj med turen.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen, der har kendskab ?? Frk. Horsens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 18-01-2012 22:33
kendskab til psykiater per sørensen, kbh zolskin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 09-01-2011 13:17
Kendskab til Hellerup Rygcenter? Camille Dit og Dat 4 10-01-2010 16:58
Mon nogen har kendskab... lodala Spørgsmål ang fleksjob 4 07-07-2008 15:07
DKUH ?? - kendskab til dem? krebs25 Alt det andet 11 11-11-2007 20:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension