K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2008, 23:55   #1
gitte40
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
gitte40 er ny på vejen
Talking der skal et godt helbred til at være syg...

hej jeg er ny her.
hvor er det utroligt når man kigger ned over alle disse historier, hvor og hvem er systemet lavet for. Jeg har faktisk måtte kæmpe for at få lov til at blive på arbejdsmarked, på trods af at alle råber på kvalificeret arbejdskraft.(det mener jeg selvfølgelig jeg er............)) i 2004 fik jeg som 36 årig fik jeg diagnosen parkinson, og så befandt jeg mig fra den ene dag til den anden i en handicapgruppe, hvilket jeg ikke følte mig og stadig ik gør. på daværende tidspunkt var jeg kommunal dagplejer og opr. uddannet social og sundhedsassistent. jeg passede mine 48 timer, men på et tidspunkt trængte jeg til et pusterum og tog på 40 uger en pædagogisk grundudd. med bevilliget orlov fra jobbet.
jeg blev total opslugt af at studere, og ville gernefortsætte på pædagogmerit udd. og der er det lige gilmen knækker, når man som jeg har en fremadskridende, kronisk uhelbredelig kronisk sygdom, så mener alle i systemet at det er man ikke istand til. incl. EVa Kjær Hansen Og Hjort, jeg skrev i arrigskab til dem begge. men i systemet har jeg mødt adskille sagsbehandlere i løbet af de sidste to år, og vis jeg ikke selv havde sagt, det vil jer med eller uden jeres hjælp, sad jeg ikke der hvor jeg sidder nemlig på pædagogudd. og er færdig næste sommer, det handler nemlig om livskvalitet. efter to års kamp er jeg på revalidering, men min jobprofil har også været to år undervejs. men tænkt de ville gerne give mig pension, så var de jo også ovre mere vrøvl fra mig, og til sidst var jeg lige ved at ryge med på at det var jeg ik i stand til, men til alle jer kæmp og tro på det i vil, hver menneske er noget unikt og noget i sif selv............tro på det. jeg elsker livet, vi har kun det ene.
gitte40 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 12:31   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej gitte40 og velkommen til.

Tak, fordi du kom med din historie.

Ja, du har ret i, at man skal kæmpe... og at det kan være en lang og sej kamp.

Det er dejligt at læse, at du nåede så langt og har det så godt.

Herligt med en god historie.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det kræver et godt helbred sniffeline Din historie 63 16-07-2014 23:47
For godt til at være sandt ! Fagligt kursus, hvor der tages hensyn til, at man er FP. JoEur Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 16-07-2013 16:41
vidste at det var for godt til at være sandt Hanne.T. Alt det andet 5 22-10-2009 10:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension