K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2008, 21:03   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Cool jeg venter stadig -hallo

altså, må bare lige have lov at sige: Gudske tak og lov at jeg trods alt ikke har en stomi -for så havde jeg da siddet i l... til halsen

Kommunen har d.1-9 ENDELIG modtaget henvisning om hjælpemiddel fra sygehuset -HURRA -det tog sådan ca kun 10 MDN !

Næste skridt: jeg modtog bekræftelse på at den var videresendt i systemet påtegnet HASTER -ja tak
Jeg vil snarest blive kontaktet ..........vente.......vente......vente....gab!

Kontakter herefter SELV vedkommende som har bekræftet modtagelsen og gæt engang, de har travlt gr strejken, de er på kursus, de er syge -godt så!
Tænk engang, den svada får jeg næsten hver gang, mon det er en kronisk tilstand i kommunen?

Nå, gode dyr var rådne...tænke...jeg ringer til borgerservice og får endelig oplyst et nyt tlfnr hvor vedkommende MED STOR SANDSYNLIGHED skulle befinde sig.
Dinge ling, træffer jeg... svar: beklager hun er på kursus ! Jamen er der så ikke en anden jeg kan tale med? svar: vær venlig at ringe igen i morgen tidlig ml 8 og 9 så er der måske en chance!!!!

Næste morgen kl.8.05 PRÆCIS ringer jeg op: træffer jeg..... svar: øjeblik du får hende -YES
Hjælpemiddel bla bla bla....haster.....SØGTE FØRSTE GANG DEC 2007!!!???

Svar: jamen nu er det sådan at du først skal afprøve og bla bla bla....

HVA´BA´ ? SAMTLIGE PAPIRER LIGGER HOS JER NU OG JEG SKAL ALDELES IKKE HVERKEN DET ENE ELLER ANDET, DET ER AFPRØVET -BASTA
svar: jamen der er nogle papirer der skal udfyldes -OK= SÅ SEND DE SK.... PAPIRER så skal jeg nok udfylde dem.
I Guder, det er altså min krop det er galt med -ikke mit hoved, skulle jeg mene
svar: beklager, men det skal jeg altså udføre og ...JEG KAN BESØGE DIG D.2-10 -er det ok?

Så er det lige jeg tænker: HVAD I ALVERDEN HAVDE HUN TÆNKT JEG VILLE SVARE PÅ DET -NEJ?????
ELLER: KOM IGEN OM ET HALVT ÅR (hvis ikke jeg er død inden)

Ærligt, jeg er så TRÆT af alle deres undskyldninger m.m. og som sagt, det er sg da godt man ikke har stomi

Py Ha, tilgiv mig, men skulle altså lige have luft for min frustrationener.

Kan kun krydse fingre for at det ikke bliver SNESTORM lige den dag for så bliver hun jo nok nødt til at aflyse fordi vejene herude på landet er sneet til

PS: glemte lige at fortælle at jeg for noget tid siden modtog den fulde kopi af journalen fra sygehuset(2 dages postgang).
Har bemærket mig at overlægen har skrevet: trods vores henvendelse til kommunen dec 2007 ses det ikke at patienten har modtaget nævnte hjælpemiddel endnu(noteret i Juni mdn) -tak for det, du søde menneske, for nu kan jeg bruge ventetiden endnu engang på en lille klage

og held og lykke allesammen udi den kommunale verden
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2008, 21:50   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Talking En lille hilsen

Buster, for f......, det må du sq aldrig gøre mere
Jeg har sq smerter nok i forvejen, og så bliver man TVUNGET til at sidde her og hyle af grin, så tårer og snot løber i stride strømme
Ja, man får sq hård hud på sjælen af den behandling man får!!!!
JEG kan i hvert fald godt mærke at jeg er ved at blive en "strid moster", for jeg har det altså sådan at "rigtige mennesker gider ikke mere vrøvl - basta!"

En masse Hyanna

Sidst redigeret af Hyanna; 26-09-2008 kl. 00:48.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2008, 21:53   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hejsa Buster

Har du overvejet at, kontakte socialrådgiveren på hospitalet, hvor du er behandlet?

Jeg taler af erfaring, dog i en noget anden situation, nemlig da min mand havde uheldbredelig cancer, og fik brug for diverse hjælpemidler til hjemmet, efter forgæves kontakt til hjælpemiddelcentralen i vores komm., gik vi til hovedet ( soc.råd. på hospitalet og hun kontaktede så komm.)

Efter 2 dage havde vi hvad vi skulle bruge!!

Ved godt vores situation var " anderledes" ,men ellers så prøv det..

Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2008, 22:08   #4
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Du har ret helle4. Jeg har flere erfaringer med de socialrådgivere på hospitalerne. De kan f....'me få gang i sagerne.
GØR DET BUSTER!!! Ring og klag din nød til socialrådgiveren på hospitalet , så er du fri for at skulle lave alt det sure arbejde selv.

Mange knus Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 11:58   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hyanna, beklager at jeg sådan tilfører dig yderligere smerte gr grineflip -men du må hellere forberede dig på flere, så er du garderet

Helle4 -det var faktisk en god idé du der gav mig, det har jeg da slet ikke tænkt på men tvivler nu på at det ændrer noget.
Sidste år blev jeg henvist af egen læge akut og blev ikke indlagt så jeg kan nok ikke "punke" dem den vej rundt?
Formoder at man skal have været indlagt for at kunne benytte sig af sygehusets socialrådgiver og ved ærlig talt heller ikke om der findes en sådan mere på "vores"

Men har noteret mig den gode idé, tak for den

Åh ja, når vennerne spør: hva´laver du, hvorfor hører man ikke noget fra dig?
Tja, så plejer jeg at sige: HYGGER MIG MED KOMMUNEN -kender i det

Pøj pøj fremover til jer alle
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Claus Hjort hvor ER de tal, vi venter stadig? buster Politik og Samfund 1 17-08-2011 11:17
Hallo K10 annasen Skal kommuner ikke overholde loven? 2 07-03-2009 22:25
Faldt af hesten i 2000 - venter stadig på pension zuza Politik og Samfund 1 20-02-2008 13:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension