K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2008, 08:35   #1
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Overskuelig oversigt om sagsbehandling på det sociale område

Citat:
Kend spillereglerne

Om sagsbehandling på det sociale område

13 rigtige svar til mennesker med handicap og deres nærmeste
http://www.handicap.dk/dokumenter/pu...ikation_index/

Sidst redigeret af Stezu; 16-09-2008 kl. 09:22. Årsag: Det er nok at skrive lidt og så lægge link til mere
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2008, 16:21   #2
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
ja undskyld, at jeg er en nørd til at formidle viden videre pga. manglende pc'er viden, men det skal I da ikke trækkes med, så udmelder mig nu.

Mella
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2008, 17:14   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det skal du da ikke undskylde, Mella.

VI er mange, der ikke ved så meget om det.

Jeg ved, at databasen er stor, så derfor begrænser man, hvad der lægges på siden. (Og det kan du jo ikke vide.)

Håber da ikke, at du melder dig ud af den grund.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2008, 23:01   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi korter ting ned som er kopieret fra andre sider....på grund af Copyright regler og på grund af størrelsen på databasen her på K10...
Vores database er ved at blive rigtig stor...og for at holde størrelsen på databasen nede...korter vi ting ned som man alligevel kan læse på det link du har lagt...

Dette er jo ikke noget du kan vide...og derfor har en admin gjort det...

Jeg kan ikke helt følge dig i din reaktion på dette og at du vil udmelde dig på grund af det....men det er selvfølgelig helt op til dig....hvad du vil gøre....

Du skal bare vide at der ikke er nogen her der sidder og tænker nørd om andre...

Dette forum er oprettet for at hjælpe andre og ikke for at nedgøre dem...

Jeg bruger mine egne penge og min egen tid på dette projekt...og jeg har intet at vinde på at nedgøre folk...måske det var værd at tænke over...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny klagestruktur på det sociale og beskæftigelsesmæssige område Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 15-05-2013 23:00
Vejledning om retssikkerhed og administration på det sociale område calamityjane Nyt om loven 0 14-12-2009 04:46
Det sociale område omorganiserer i København @PerChr Alt det andet 1 22-11-2009 03:58
Regeringens lovprogram for foråret 2008 på det sociale område zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 22-01-2008 23:02
Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område Hejdien Et godt link! 0 19-10-2005 02:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension