K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2008, 11:59   #1
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Den dumme gamle kone.

Jeg er så gal.

Har lige ringet til sagsbehandler vedr. mit skriftlig afslag på flexjob.

Jeg fik personligt at vide i fredag at jeg fik afslag på flexjob. ringet til hende i dag, for at høre hvornår jeg modtager det skriftligt og hvornår hun havde tænkt sig at sende mine insigelser til anke.

Så ville hun lige fortælle mig, der også var andre i denne kommune end mig, som stod først.

Og så sKulle jeg ikke komme og belærer hende noget og ankenævnet og hvad der skulle fremsendes - fordi jeg sagde at jeg gerne ville videre med min sag, som hun sagde:som om der ville hjælpe - hun er så led, man ryger helt ud af flippen.......... dumme gamle kone......

cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 12:59   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
uh hvor kan jeg genkende dine frustrationer men det er da så godt at du har os herinde til at læsse af på

Ind imellem er det godt at blive vred for det kan give fornyede kræfter til at orke systemet -igen igen men prøv for din egen skyld om du kan vende følelsen rundt, rent psykologisk, hvis du kan følge mig

Brug dine kræfter på det skriftlige i enhver henseende. Ved godt at det er mere end anstrengende men en pine død nødvendighed i vore dage.

Tænker at nu har du jo telefonisk spurgt til hvordan det går i din sag og så kan jeg anbefale dig at du dd sætter dig ned, formulerer et ganske kort brev hvori du gør opmærksom på at du i dag har henvendt dig og talt med den og den, dato, tid og sted m.m og at du nu ønsker at vide hvornår du ca kan vente en skriftlig orientering om det hele?
Send også gerne dette i kopi til Jobcenterchefen og så må du væbne dig med tålmodighed

Men nu har du gjort hvad du kan for at sætte skub i sagen for som du sikkert har set herinde flere gange så rider man ikke samme dag som man sadler i det kommunale cirkus

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 14:43   #3
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Magen til uforskammet kælling.. De tillader sig så mange ting og overskrider så mange grænser.. Giv hende kamp til stregen - og skriv alt ned på skrift og ring til hende daglig så du kan sørge for at hun får lavet korrekt sagsbehandling..
Håber det bedste for dig.
Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 14:53   #4
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Håber du snart får den.. jeg måtte vente 14 dage på min.. har lige sendt 5 siders anke brev sammen med min fagforening.. så nu kan jeg vente igen
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2008, 09:05   #5
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej cape!
hold da op hvor uforskammet,jeg fik et godt råd af min psykolog..
hun sagde husk på afsenderen når du blir uretsmæssigt haglet ned af en proffesionel..

Mange gange siger det meget mere om afsenderen end det gør om dig..
Held og lykke med din anke.

ps det bedste man kan gører er at sende det skriftligt,så er de også nød til at svarer skriftligt..
Så har man en kvitering på at man har gjort indsigelse,eller rettet henvendelse..
At du ikke er den eneste ved man da godt men problemet er hendes ikke dit.
Hun burde gå til chefen med hendes problem,hvis hun er overbebyrdet med sager..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har Flyttet Fra Kone- glick Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-07-2013 21:13
Sygedagpengestop for min kone Mjølner Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 44 25-07-2012 23:52
Kone med til DK topomickey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-03-2012 21:26
Min kone skælder ud! phhmw Alt det andet 10 25-04-2008 15:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension