K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2008, 13:32   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Tilbage igen

Så er jeg tilbage igen, efter en vel overstået forundersøgelse er jeg tilbage igen, nu venter jeg så svar fra hospitalet på hvordan de vil operer mig og hvornår, så fik jeg også af vide at jeg kun har en blodåre op til hjerne i stedet for det normale 2, så måske det er derfor at jeg af en alder 42 år har udviklet et anurisme, da den jo så skal arbejde for 2.

Men ellers gik alt nogen lund. fik mente lægen dog en mindre blodprop i h hjernehalv dele, fordi at jeg fik synsforstyrelse i mit h øje men den opløste sig selv og det er det der kan ske når de går ind i hovedpulsåren for at sprøjte kontrast ind.

Ellers forgår det stille og rolig da jeg stadigvæk er utrolig øm og er både blå og gul.

Men jeg er ved godt mod, håber bare ikke det er den læge som lavet forundesøgelse som skal operer mig, for den operation som jeg evt skal have har han kun lavet en gang og hun endte på plejehjem som lam og så har han ikke opereret siden, det fortalte han mig imens jeg lå der og han var inde i min hovedpulsåre så blev sku lidt nervøs. Når men jeg vil bede om en anden læge hvis det kommer der til, for ham tør jeg ikke lægge min krop til.

Det var lige en lille hilsen fra mig

til jer alle skønne mennesker her på siden

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 13:56   #2
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Mai-Britt

Skønt at det er gået godt

Sikke en sød læge, og mon han får lov til at operere mere. Men fint at han siger det ha ha

V.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 14:45   #3
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
Smile

vil bare lige give dig et stort
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 14:58   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.770
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Mai-Britt.
Held og lykke. Er sikker på at du kommer i gode hænder.

Ja, så fandt man heldigvis een grund til at du har været på syge-dagpenge i så lang tid.

Pøj med det hele og lad os høre videre om dit forløb. Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 17:16   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
So far so good

Er sikker på du får en operationslæge med erfaringer!

Men ofte er det en rigtig god ide at læger ikke taler for meget. Specielt hvis budskabet ikke er åbenlyst positivt.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 19:08   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
bare lige et fra mig også.

Dejligt at høre at du er retur og har figtherånden i behold
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 19:09   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
So far so good

Er sikker på du får en operationslæge med erfaringer!

Men ofte er det en rigtig god ide at læger ikke taler for meget. Specielt hvis budskabet ikke er åbenlyst positivt.

fuldstændig rigtig, problemet er af de kun har ca 4 operationer af den slags om året i hele Danmark og ham her har nu været læge i over 2o år bare kun lavet 1 operation som jo så gik galt, så det kan jo være lidt svært at få erfaring når der er så få operationer.

Men han skulle ikke have sagt noget så havde jeg jo ikke vidst det.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever

Når men så må jeg hjælpe dem at få lidt erfaring

Sidst redigeret af Mai-Britt; 28-08-2008 kl. 19:12.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 19:23   #8
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Mai-britt

Vil også bare lige sige velkommen tilbage. Godt den første del her er gået godt.
Og så lige et knus

Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 20:58   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Velkommen igen.

Sikken læge

Jeg håber, det var sort humor fra hans side. Ellers noget dumt at sige sådan noget. Man er da nervøs nok i forvejen.

Men 20 års erfaring betyder vel, at han ikke er helt grøn.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 22:57   #10
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hej Mai-Britt

godt du er færdig med den undersøgelse

det lyder som en jeg fik lavet i 2004 hvor de også gik ind i lyskens pulsåre med en sonde og arbejder sig op i hjernens pulsåresystem, og fik sprøjtet kontrast ind eller op i de forskellige pulsåre til hjeren,jeg var dog ikke indformeret om hvordan undersøgelsen foregik

syndes det var en meget ubehaglig undersøgelse jeg fik udløst angst anfald af denne undersøgelse og lægernes manglene evene til at holde deres kæft ind til de ved hvad det er de ser.
angst anfald fejlede jeg ikke før denne undersøgelse
og så kunne jeg ikke tåle kontrasten, der var bare ingen læger eller sygeplejsker der ville høre på mig at der var noget galt

jeg skulle ligge stille i 12 timer først næste dag da jeg blev stik tosse og jeg kunne komme ud af sengen var jeg fuld af blodspængninger i huden, så skal jeg nok love for de fik fingerene ud, da det kan livsfarligt når man ikke kan tåle kontrasten .

jeg slås stadig den dag i dag med angst og især for læger og deres undersøgelser



vi har 4 pulsåre 2 foran på halsen og 2 nakkepulsåre

ved mig fandt de at min venster nakkepulsåre var lukket, og der fik jeg utrolig mange ubehaglige beskeder om hvorfor den var lukket, der gik næsten 2 mdr før jeg fik endelig besked, om at jeg nok bare var født sådanne, kunne de for fanden ikke bare holde deres kæft endtil de ved med 100 % sikkerhed hvad det er, i stedet for at skramme livet af en
jeg skal have min nakkepulsåre tjekket igen heldigvis ikke med den samme undersøgelse, men med en mr, skaning

Citat:
Ellers forgår det stille og rolig da jeg stadigvæk er utrolig øm og er både blå og gul.
det går faktisk langtid før man ikke er så øm , det har også noget at sige hvor voldsom de har været da de førte sonden ind det går noget hurtigt, men det skal det også



håber du snart kan få operationen overstået, kan godt forstå du ikke vil have den læge til dette, han lyder ikke til at have særlig meget omløb i hovdet, når han kan finde på at fortælle sådanne noget når man ligger med en sonde i hovdepulsårene

du må have god bedring Mai-Britt krydser finger for dig
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ØH frem og tilbage er lige langt eller noget - vedr førtidspension igen Lejeko Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-05-2013 20:01
Fra ledighedsydelse til §17 førtidspension og tilbage igen Teletrold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 23-05-2012 22:15
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Tilbage igen - brug for hjælp vedr. arbejdsprøvning krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 70 11-11-2007 20:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension