K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2008, 16:12   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Venter bare ...

Det er ikke kun kommunen man skal vente på , ungerne skal man også vente på , i dag kommer der brev ud til de stakler der har søgt ind på div uddannelser

Og jeg sidder altså og vente på om min søn er kommet ind på seminaret, og jeg kan ikke få fat i brevet he he ....

Nå en time til han komme hjem fra arbejdet og får tjekket ... (håber jeg ) og bommer hvis posten som sædvanligt lige har glemt at smide i eller smidt i forkert brevkasse som han har for vane
  Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 16:41   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen tillykke.....for han kom ind....hurraaa
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 16:55   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
uhh, krydser fingre

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 20:57   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stort tillykke. Når det går godt med ens unger så er det lidt lettere. Endnu engang tillykke, Hejdien og CO. Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 21:02   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sikken lettelse.

Det var en rigtig god nyhed.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 22:12   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Takker alle sammen

Ja jeg glæder mig nu til at få ham i gang med uddanelse igen, et år på arbejdsmarkede som ufaglært har vist lært ham at det ikke er lykken uden en udannelse når man samtidig har fysiske problemer

Og hvem ved det kan være han bliver mere omgængelig for os andre så, syntes ikke den knægt har lavet andet end at skrabe penge sammen , sove spise og så arbejde igen ...

Så er der et helt år til vi skal vente på om den anden også kommer ind på drømme studiet ...

Heldigvis vil de begge have uddannelser hvor der er personale mangel ..
og vi havde også regnet med at han kom ind, men man bliver lidt usikker i dagene op til alligevel ...


Så nu må vi bare krydse fingere for at det går som han forventer, men en gevinst har han haft ud af at arbejde så meget det her år.. han har fået købt alt det han gerne ville til sin lejlighed så det er et sted der er godt at komme hjem til , hans arbejdsplads er blevet så begejstret for ham at de har timeansat ham nu , så han har et studie job han kan lave i søvne i det omfang han kan klare det , og sidst men ikke mindst så har han så meget afspadsering til gode som de har sagt at de vil udbetale månedesvis så det passer med hans su , altså en ekstra indtægt det første halve år på lige 7000 om måneden oven i su , så det er jo helt fint for ham .... (og mit madbudget )

Og nå ja han skal være socialpædagog
  Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 22:42   #7
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Tillykke med sønnens optagelse. Det er skønt at vide når ens børn går en god fremtid i møde.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 22:46   #8
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej HEIdken!
Stort tillykke,dejligt når det går ungerne godt og de får deres ønsker opfyldt...
VH SB
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2008, 00:06   #9
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen

Det er altid dejligt at høre, når det går de unge mennesker godt og det er noget som, vi forældre, mostre og onkler, ja hele familien, glædes over. Så et STORT TILLYKKE også fra mig.

Jeg vil lige fortælle at jeg hentede mit barnebarn på fritidsordningen i fredags og fik et knus der varede ca. 5 min. Hvad kan man ønske sig mere. Jeg har ikke flere ønsker.

Endnu engang tilykke med ham.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2008, 09:30   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10


også et stort tillykke fra mig.

som alle andre siger: når bare ungerne har det godt -så er alting godt

Hm, socialpædagog, øhh, hvad og hvor bruges den uddannelse?
Er lidt nysgerrig for jeg har en datter som stadig er i tvivl om hvilken retning hun vil gå og det lyder umiddelbart som en retning hun måske ville vælge

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad mon der venter NU? hboegelund Spørgsmål ang fleksjob 4 13-02-2012 14:09
imens jeg venter (køb af hus) ?? Sabina Dit og Dat 6 09-08-2011 15:33
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
Nu venter jeg bare på afgørelsen- og har job! DaisyBoo Din historie 7 26-01-2009 14:48
Venter på visitation Gladsaxe Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 9 03-04-2008 17:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension