K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2008, 11:51   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
kommune breve og post danmark

Nå jeg sidder lige her og koger over et brev jeg har fået (det er noget værre pladder ) men ikke nok med at brevet er noget pladder så er der også lige i det at post danmark har forsinket det og der sidst i brevet står ...

Brevet skal retuneres inden for en uge da man elleres kan miste sin ledighedsydelse,...

Brevet er nået til mig den 24 og afsendt den 18 ... ergo nu skal jeg op på kommmunen med det , og det bliver afleveret for sent....

nå men mere om brevet lige om lidt , først vil jeg brokke mig lidt over post danmark ...

I sidste måned fik jeg et brev fra kommunen der havde været omkring et par naboer , jeg fandt brevet i min postkasse torsdag efter midnat (jeg skal ned på noget der hedder torvet for at hente min post , alle vores postkasser hænger dernede for at vi kan hyggesluddre når vi mødes )

Nå men da jeg kom hjem og åbnede postn lå der et brev fra en jobkonsulent om at jeg skulle møde fredag (dagen efter) hvis ikke jeg gjorde det så ville man overveje at stoppe for min ledighesydelse (hvordan kan det være at kommunen altid skal true og så kan de ikke forstå at folk er negative, hvorfor ikke bare kalde til møde )

Nå men jeg nåede det jo lige på et hængende hår så kunne jeg bare få ondt i maven ved tanken om hvad der var sket hvis brevet først var smidt i min postaksse fredag aften hvis en nabo feks ikke var hjemme....

Det fik mig til at skrive til min kommune , altså sagsbehandler og jobkonsulent...

Jeg vedlagde en klage som jeg havde sendt til postmesteren med klage over alle de breve jeg ikke fik, alle de forkerte breve jeg fik og pakker som ikke bliver leveret i døren ...

Her hvor jeg bor hævder posten at der aldrig er nogen hjemme i regnvejr for så skal posten jo ud af bilen , så de pakere helt oppe ved vores postkasser der kan de køre til i bil og så smider de sedler ind om at man skal hente sin pakke på posthuset ... og man bliver så negativ for mange gange ved man jo via track og trace at pakken er på vej og holder sig hjemme ... idioter...


Nå men sammen med klagen gjorde jeg kommunen opmærksom på at hvis man pr efterdags havde noget til mig som skulle sendes og som kunne influere på mit forsørgelsesgrundlag bedes man sende det via e-boks (det kan boligsikringskontoret jo finde ud af ) via mail eller som anbefalet post ...

denne skrivelse trode jeg så at jeg havde gaderet mig med,meeeeen jeg havde jo glemt den økonomiske sagsbehandler og fra dem kom så pladder brevet ....

for det første så er det et erklæring om oplysningspligt hvor jeg skal skrive sådanne ting som

arbejde... ved arbejde forstås både lønnet/ulønnet arbejde og arbejde som selvstændig erhvervsdrivende

uddanelse hvorvidt jeg er startet i uddanelse

Helbred er der sket ændringer som kan have betydning for arbejdsmarkedet

opholdsted


ophold i udlandet

indtægter


andre forhold som kan have betydning


Om nogen af mine børn er flyttet hjemmefra

om jeg har fået samlever

boligforhold har jeg fået varme penge tilbage er min husleje faldet osv

formue

ergo de samme oplysninger som kontanthjælpsmodtager skal oplyse for at få deres kontanthjælp ...

Nu er det bare sådan at ledighedsydelse tæller som dagpenge så om jeg så har vundet 36 millioner så¨har det ingen indvirkning på min ledighedsydelse da der ikke er noget i loven om at formue kan influere på ledighedsydelsen...

Alt dette mente de at de havde lov til at få oplyst på baggrund af lov om aktiv socialpolitik §74 hvor der intet står om det her.. samtidig med at jeg fik den fik jeg også en der hed en sagsopfølgning .. og det ved jeg jo så godt er fordi at nu har været på ledighedsydelse et år den 1-7-08

Nå men negativ det er jeg på kommunen såvel som post danmark ..

Og nu skal jeg så op på kommunen og aflevere de skemaer (sammen med et brev jeg har skrevet til dem ) og det skal jeg fordi jeg ikke får min post til tiden og fordi hvis det brev bliver væk enten fra mig til dem eller fra dem til mig så er det mig der er ansvarlig .. hvordan fanden kan det være....

Nå men jeg vil anbefale alle som en at skrive til kommunen hvis i har oplevet at jeres post bliver væk at i ikke vil modtage brev post medmindre at de er anbefalet ...

og så vil jeg anbefale alle som en at tage på kommunen med jeres breve og få stemplet at de er afleveret (hvis de bliver væk så giver kommunen post danmark skylden ) bliver et af vores breve væk for post danmark så er det vores ansvar men bliver et af kommunes breve væk så er det ikke deres ansvar....


Nå men her kommer den sure svada som jeg skrev til kommunen sammen med de skemaer jeg skulle udfylde, jeg har udfyldt skemaet som de beder mig om (man tør jo ikke andet) men bag hver sætning har jeg skrevet ikke fordi det rager jer ....


Citat:
Jeg har den 24-6-08 modtaget en sagsopfølgning fra jer af ang min ledighedsydelse.

Jeg kan konstatere at den er udskrevet ved jer den 18-6-08 og der er en uge til at få afleveret papirerne jeg gør derfor opmærksom på at papirerne først har nået mig den 24-6-07.

Ligeledes vil jeg gøre opmærksom på at der er en del problemer med post Danmark her i området, jeg har oplevet ikke at få post fået naboers post har såmænd også oplevet at måtte hente min post nede midt på torvet hvor mine breve lå og hyggede sig i vinden på pladsen…

Derfor vil jeg gerne anmode jer om at i pr efter dags sender sådanne breve som sags opfølgning til mig via e-boks jeg har e-boks og boligsikringen kontoret kan sende dokumenter igennem der så jeg kan ikke forstå hvis ikke det skulle være muligt for jer…

Det er jo ikke et hvilke som helst brev i sender til mig men derimod breve der gør at jeg kan miste min ret til ledighedsydelse hvis ikke i modtager brevene retur ..
Nu er det sådan at mine breve denne gang lå hos en nabo der var et par dage om at komme med dem men hvad med den dag hvor de er blevet væk…

Kan det så være i orden at jeg kan risikere at miste mit forsørgelses grundlag grundet sjusk hos post Danmark ?

Jeg har svaret på brevene men vil ikke lægge skjul på at det er da noget pjat at sende sådan breve til folk på ledighesydelse..


Jeg kan forstå at i har behov for at vide om mit helbred har ændret sig (og denne information har kommunen allerede via min sagsbehandler ) men hvorvidt min søn er flyttet hjemmefra eller om jeg er flyttet sammen med nogen blevet gift eller er kommer til lidt penge, det er faktisk for ledighedsydelsen irrelevant , da man ikke fra kommunens side kan gå ind og trække i ledighedsydelsen fordi jeg evt er indgået i et forhold har arvet lidt penge eller andet…

Jeg kan forstå at i har brug for denne viden når det drejer sig om kontanthjælpsmodtager men for ledighedsydelse modtager?

I henviser i jeres skrivelse til mig om at skrivelsen til mig er sendt pga lov om aktiv socialpolitik hvor kommunen har pligt til at opfylde sagsopfølgning efter et år på ledighedsydelse, nu er det sådan at jeg ikke har noget at skjule og jeg sådan set er ligeglad med den skrivelse derfor svare jeg på det , men jeg syntes at jeg vil gøre jer opmærksom på hvad der REELT står i den omtalte paragraf nemlig at


Ledighedsydelse
§ 74. Ledighedsydelse udbetales af kommunen til personer, der er berettiget til fleksjob, jf. kapitel 13 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Ledighedsydelse kan udbetales
1) i perioden efter visitationen, indtil den pågældende ansættes i fleksjob,
2) ved ledighed efter et fleksjob,
3) i perioder med sygdom eller barsel,
4) ved afholdelse af ferie eller
5) ved midlertidige afbrydelser i arbejdet, som ikke kan tilregnes den pågældende.
Stk. 2. Ledighedsydelse udbetales af kommunen til personer, der har været berettiget til ledighedsydelse eller har været ansat i fleksjob, men som er overgået til ansættelse i ustøttet beskæftigelse. Ledighedsydelsen kan udbetales
1) ved ledighed, der indtræffer efter ansættelse i ustøttet beskæftigelse,
2) i perioder med sygdom eller barsel,
3) ved afholdelse af ferie eller
4) ved midlertidige afbrydelser i arbejdet, som ikke kan tilregnes den pågældende.


Jeg kan ikke noget sted i denne lov hvor der står at jeg skal oplyse jer om mine private forhold, dog kan jeg læse at jeg skal være berettiget til fleksjob jf kapitel 13 og det eneste jeg kan finde der er denne passage Stk. 3. Kommunen skal foretage opfølgning i sager efter dette kapitel efter § 10 i lov om aktiv socialpolitik.

Men ingen af disse steder fremkommer det at man skal udfylde et skema om sine privat forhold og det er jo sådan set logisk nok da mine private forhold er min ledighedsydelse totalt ligegyldige..

Nu er der sket det i mine private forhold at jeg er sygemeldt og lige pt er i gang med udredning hos læge og hospital samt er i gang med behandling, DET ville have relevans at spørge ind til og have med i en årlig sags opfølgning men her har jeg allerede gjort mit ved at kontakte sagsbehandler, sygemelde mig, oplyse jobcenter om min sygemelding dog uden anden effekt end et jobcenter der troede jeg var rask , en sagsbehandler der har aflyst flere møder samt en sagsbehandler der ikke længere vidste om hun var min sagsbehandler men som ville give besked om det efter pinse (og jeg har stadig ikke hørt noget )

Derfor kan jeg godt blive grimt irriteret når jeg får sådan et brev fra jer hvor der står

Konsekvensen for at de ikke meddeler disse oplysninger

Hvis du undlader at meddele oplysninger som har betydning for hjælpens størrelse skal den hjælp som er udbetalt for meget ,, tilbagebetales. Der kan desuden blive tale om anmeldelse til politiet for bedrageri jfr retssikkerhedsloven § 12 og straffelovens § 279

Jeg har ingen oplysninger der kan have påvirkning af størrelsen for min udbetaling da jeg ikke er blevet mirakuløst rask , ej heller er jeg tilkendt førtidspension.

Og alle oplysninger i skal have dem har min sagsbehandler fået så brevet er der ikke noget formål med.

Jeg betragter ikke dette brev som en opfølgning af min fleksvisitation .

Med venlig hilsen
xxxx

Ps dette brev er ligeledes sendt til min sagsbehandler med kopi af de breve i har sendt til mig og jeg har bedt om at det bliver lagt ind i min sag ....
  Besvar med citat
Gammel 30-06-2008, 12:41   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
en klage som jeg havde sendt til postmesteren med klage over alle de breve jeg ikke fik, alle de forkerte breve jeg fik og pakker som ikke bliver leveret i døren ...
Du er ikke den eneste der har postproblemer... har også her i sidste uge sendt en klage til postmesteren her i området vedr. forsvundet post... modtagelse af andres post og pakker der skal afhentes uden der er forsøgt aflevering...
Ja måske en god ide at forlange anbefalede breve og epost fra kommunen... kan man forlange det hvis de nu ikke vil ?
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2008, 12:43   #3
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hejdien, jeg melder mig under fanerne!!! Uha, hvor jeg også har været og er sur på PD over sen, manglende eller forkert leveret post! Jeg har oplevet, at post til mig er havnet hos en genbo, som absolut ikke genere sig for at åbne og læse det, og så finder jeg det dage senere i skraldespanden Jeg har meddelt samtlige sagsbehandlere, at der er problemer med posten, så alt kommunikation skal foregå via mail. Sender de noget pr. post, som de forventer jeg skal reagere på enten ved at møde op eller underskrive og returnere, så ved de, hvad grunden er, hvis det ikke sker. Så det har jeg ikke umiddelbart oplevet problemer med. Til gengæld har jeg så også oplevet, at et brev af min sagsbehandler lå i flere dage i kommunens interne postomdeling inden det blev overgivet til PD... Det jo også smart!

Mht. det brev om oplysningspligt, som du har fået, så får jeg i januar et brev, jeg skal underskrive om oplysningspligt. Jeg er på KH. Men jeg synes da aldrig, jeg har skullet oplyse de ting du nævner... Bare underskrive og returnere.... Hvilket for så vidt er slemt nok...

Knus
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2008, 14:03   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
SÅDAN hejdien

Fat det dog ellers tag på kursus i lovgivningen kære sagsbehandlere m.m.

Tænk, det er også lige præcis sådan nogle skemaer og tekster jeg kan finde på at klage over.

Det handler om min integritet og som jeg hele tiden siger: jeg har intet at skjule !

Tja, tyv tror hver mand stjæler ikk´
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2008, 15:16   #5
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Hej Heidi,

Jeg forstår godt at du er sur på Post Danmark.

Jeg forstår også godt, at du ikke bryder dig om kommunens "truende" tiltaleform, og truslen om at ville stoppe din ledighedsydelse hvis du ikke dukker op til mødet.

Så vidt så godt, men så hopper kæden altså af for mit vedkommende.

Du har muligvis ret i meget af det du skriver i dit brev, men fordi kommunen ikke evner at kommunikere behøver du jo ikke gøre det samme?

Man kan komme frem med sit budskab på mange måder, men jeg ser ikke dine bemærkninger omkring "men bag hver sætning har jeg skrevet ikke fordi det rager jer .... "

Betingelser for udbetaling:
Det er en forudsætning for udbetaling af ledighedsydelse,

at modtageren opfylder betingelserne for at få et fleksjob,
at modtageren ikke har et rimeligt tilbud om ansættelse i fleksjob,
at modtageren tager imod et rimeligt tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats eller andre tilbud, der kan forbedre mulighederne for at få et arbejde,
at modtageren ikke er selvforskyldt ledig efter et fleksjob, og
at modtageren deltager i opfølgningssamtaler og samtaler i et individuelt kontaktforløb

Fint at du sætter dine personlige grænser, det har jeg virkelig forståelse for.

Men måden?

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2008, 10:33   #6
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
Heidi.

Vedrørende skema hvor kommunen beder om oplysninger om formue, boligforhold m.m. i forbindelse med ledighedsydelse.

Jeg har lige fået medhold i besk.ankenævnet om, at kommunen udelukkende har ret til at indhente oplysninger vedr. evt. andre indtægtskilder end ledighedsydelsen, kursusforløb. altså ikke ovennævnte.


Buller1.
Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2008, 12:55   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Synes bare lige at jeg vil sige at jeg dd har modtaget et lal brev ang min klage om Familierådgivningen.

Hold k.... hvor er jeg vred - sikke en gang mundlort og en total frasigelse af ANSVAR

Meeeen den går ikke med mig - jeg fortsætter for jeg vil have svar på mine 4 specifikke spørgsmål

De kan ikke løbe fra dem for jeg har det på skrift !

Er bare helt oppe at ringe i dag, godt jeg ikke er fysisk i stand til at stå ved disken i kommunen for så er det ikke sikkert jeg kunne holde min mund i

til jer alle
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2008, 16:32   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trine Se meddelelser
Hej Heidi,

Jeg forstår godt at du er sur på Post Danmark.

Jeg forstår også godt, at du ikke bryder dig om kommunens "truende" tiltaleform, og truslen om at ville stoppe din ledighedsydelse hvis du ikke dukker op til mødet.

Så vidt så godt, men så hopper kæden altså af for mit vedkommende.

Du har muligvis ret i meget af det du skriver i dit brev, men fordi kommunen ikke evner at kommunikere behøver du jo ikke gøre det samme?
Jamen det mener jeg faktisk at det gør , for ikke et brev fra kommunal instans er formuleret sådan at man kan sige at tvivlen kommer borgeren til gode , jeg møder op til hver eneste møde, alt dialog foregår her i kommunen på mit initativ , det er mig selv der søger for at div lægepapir bliver sendt , det er mig der beder om møder (som de aflyser j) og sådan køre den hele tiden, og så syntes jeg ikke under nogen omstændighed at den mistænkeliggørelse de kaster på borgere ved altid at lige få det sidst ord ind som din hjælp bliver stoppet hvis ikke du gør det eller det er på sin plads i min verden er den lige så grov som at jeg fortæller dem at det ikke rager dem for det rager vitterlig ikke dem....

Det oplysningsskema de har sendt mig har jeg fået i fire år mens jeg var visiteret til fleks på kontanthjælp l, ,den gang havde det relvans så jeg svarede pænt...

Nu har det ikke relevans så i og for sig ja så rager det ikke dem ,og jeg ved jo at det er en computer der står og spytter de breve ud en gang om året i mit tilfælde nu fordi jeg har været ledig i et år og der nu kan gribes ind over for kommunen i form af refusion hvis ikke de har fulgt mig op ...

Derfor skal de lige bruge sådan et skama og alt forståelse for det, men så lav da for hulen et der er beregnet til dem på ledighesydelse og ikke dem der er til dem på kontanthjælp....

Citat:
Man kan komme frem med sit budskab på mange måder, men jeg ser ikke dine bemærkninger omkring "men bag hver sætning har jeg skrevet ikke fordi det rager jer .... "

Tja det er som man ser det, jeg tror nogen gange at man bare kan få nok , og lad os lige slå fast at normalt er min tone og mine skrivelser meget sobere og let forstålige


Citat:
Betingelser for udbetaling:
Det er en forudsætning for udbetaling af ledighedsydelse,

at modtageren opfylder betingelserne for at få et fleksjob,
at modtageren ikke har et rimeligt tilbud om ansættelse i fleksjob,
at modtageren tager imod et rimeligt tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats eller andre tilbud, der kan forbedre mulighederne for at få et arbejde,
at modtageren ikke er selvforskyldt ledig efter et fleksjob, og
at modtageren deltager i opfølgningssamtaler og samtaler i et individuelt kontaktforløb [/
Skemaet har ikke noget med individuelt samtale eller kontantforløb at gøre , det er alle spørgsmål for at se hvorvidt min økonomiske situation har forandret sig sådan at min ydelse skal reguleres (som hvis feks børn er flyttet hjemmefra eller hvis man er blevet samlevende) men nu er det sådan med ledighedsydelse at ingen af oven nævnte har nogen som helst indflydelse på beløb størrelsen da ledighedsydelse er at sidestille med dagpenge...

Og a-kassen har jo heller ikke lige lov til at få alt at vide om dig

Citat:
Fint at du sætter dine personlige grænser, det har jeg virkelig forståelse for.

Men måden?

Trine
Tja måden kan man jo så diskuttere eller for den sags skyld være uenig i , men jeg har nu ikke noget problem med det , jeg har derimod et problem med offentlige instanser der mener at der skal være en trussel på alt hvad der kommer ud i brev for fra dem....

Jeg har været syg siden 1999 og været i system med arbejdsprøvninger , opfølgninger og alt hvad der medfølger ikke en gang har jeg ikke overholdt noget , men adskellige gange har kommunen ikke opfulgt som de skulle ...

og så må jeg indrømme at jeg bliver irreteret af h til... og ja ja det kan tænkes at jeg havde en dårlig dag og de ramte mig på et uheldigt tidspunkt .. men tror nu ikke at kommunerne tager skade af at vide at man KAN kommunikere med sine borger på en ordentlig måde....

Har diskutteret det med jobkonsulenten også og de ville gerne droppe truslerne fordi mange reagerede negativt på det...

Men det måtte de ikke , så derfor overvejer de nu om ikke de kan skrive det på en ny måde ... truslen skal med ,men så kan man vel skrive vel mødt til en kop kaffe..

Men det er jo det vi mennesker er så forsekllige du syntes måden er grov, det syntes jeg ikke , jeg syntes mere deres breve er grove .. men sådan er vi så forskellige .. heldigvis ligner vi ikke alle hinanden for så var der ikke noget at debattere

Citat:
Oprindeligt indsendt af Buller1 Se meddelelser
Heidi.

Vedrørende skema hvor kommunen beder om oplysninger om formue, boligforhold m.m. i forbindelse med ledighedsydelse.

Jeg har lige fået medhold i besk.ankenævnet om, at kommunen udelukkende har ret til at indhente oplysninger vedr. evt. andre indtægtskilder end ledighedsydelsen, kursusforløb. altså ikke ovennævnte.


Buller1.
Buller1. så var det dig jeg sad og var sikker på vi havde snakket om der herinde før men jeg kunne ikke hitte ud af hvem det var da jeg fik mit brev (og havde jo ikke lige tid til at finde ud af det ) har du brevet liggende så jeg evt kunne få dig til at skrive ordlyden ind til mig eller at sende det til mig på mail hvis du har scanner ??

du kan bare sende det på mail hvis det er ... jeg kunne godt tænke mig at se det
  Besvar med citat
Gammel 01-07-2008, 18:57   #9
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Jeg har også haft problemer med breve fra kommunen. Jeg fandt ud af at sagsbehandleren skriver et brev, men det tager mange dage før brevet kommer ud af rådhuset og hen på posthuset. Derfor er tidsfristen overskredet når jeg fik brevet. Måske foregår det også på den måde i din kommune?
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2008, 22:42   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja noget kunne da tyde på det he he

en ven af mig fik den 26 et brev fra sit boligselskab dateret den 25 med opgørelse over hans fraflyttet lejlighed og hvad der skulle betales , de skrev samtidig at de så havde givet besked til kommunen , så kom der et brev fra kommunen om at han skulle ringe til dem fordi hans indskud i den fraflyttet lejlighed var et indskudslån der var til forfald i tilfæde af flytning så langt så godt..

Dette brev var så dateret den 27 samtidig med det fik han så et brev fra opkrævningsafdelingen med et rykkegebyr på selvsammen indskudslån , rykkerbrevet var dateret den 26.. he he de rykker for pengene inden borgeren overhovdet ved hvad han skylder og inden boligselskab og kommune over hovdet har skrevet til ham om opgørelsen .. det er da genialt og så siger man at kommunerne er langsomme *GG*

men du har helt ret i at det kan foregå på den måde på min kommune og det har vi da også oplevet men lige i tilfældet med sagsopfølgningen så fortalte naboen at han havde haft det liggende et par dage ... (han havde glemt det )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
OBS! Tabte breve Risa Politik og Samfund 2 03-01-2012 18:03
Kvittering for breve Lenep Alt det andet 3 26-11-2008 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension