K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2008, 11:57   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hvilket kinesisk stjernetegn er du??

http://www.lachance.dk/article/animallistview/11

Jeg er en hane, en ILDHANE ( måske det burde være en høne?):

Hanen
Personlighed
Hanen indtager tiendepladsen i den kinesiske dyrekreds, og den er derfor selvbevidst, pompøs og motiveret. Er du født i hanens tegn, er du loyal og tillidsvækkende, og siger altid din mening. Dette skyldes ikke ondskab, men en medfødt trang til ærlighed. En kvalitet, som hanen også forventer sig af andre.

Hanen er utrolig social og elsker at være i centrum; den praler ofte af sig selv og sine bedrifter. Dette kan være ret irriterende for andre mennesker. Hanen er ligeså stolt af sit hjem som af sig selv; den er ekstremt organiseret, og derfor er dens hjemlige omgivelser altid i den skønneste orden.

Helbred
Generelt har hanen et godt helbred, hvilket skyldes dens aktive livsstil. Bliver hanen syg, får den det som regel hurtigt bedre. Påtager hanen sig for meget arbejde, har den dog en tendens til at blive stresset og humørsyg.

Karriere
Haner er meget motiverede og hårdtarbejdende medarbejdere. Derfor har de ofte succesfulde karrierer. Ikke overraskende er haner ofte dygtige skuespillere, musikere eller dansere. Andre gode karrierevalg er; bankmand, tandlæge, forsikringsagent, sekretær og bogholder. Haner er også dygtige militærfolk.

Parforhold
Hanens tendens til at dominere og sige tingene, som de er, fungerer ikke altid godt i forholdet til følsomme mennesker. Som kæreste til en hane skal du derfor være ret hårdhudet. Hanen er en god menneskekender, og lander den på rigtige hylde, vil dens hjerte flyde over af omsorg og kærlige følelser.

Hanen og de fem elementer

Metalhane (1921-1981)
Metalhanen har et meget stort ego. Den er derfor altid på udkik efter villige tilhørere, som kan ”booste” dens selvfølelse. Metalhanen er analytisk og dens aggressive natur kan til tider stå i vejen for både venskaber og romantiske forbindelser.

Vandhane (1933-1993)
Vandet har en blødgørende effekt på hanens væsen. Vandhanen har derfor ikke trang til at fremhæve sig selv og dens kommunikative evner er mere raffinerede. Den er energisk og ekstremt detaljeorienteret, men kunne have mere gavn af at fokusere på endemålet.

Træhane (1944-2004)
Træhanen er teamplayer, og den har derfor mange venner og bekendte. Træhanen forsøger altid at se det bedste i mennesker, situationer og i livet generelt, og dens eneste last er derfor, at den kan have svært ved at fuldende de projekter, den starter. En tendens, som forstærkes af, at træhanen ofte påtager sig mere end den kan klare.

Ild hane (1957-2017)
Som hanen over alle haner, er ildhanen mere end noget andet optaget af at gøre sit ydre perfekt. Den er særdeles dygtig til at organisere sociale events og den har tydelige lederegenskaber. Desværre har den også en tendens til at sige sin ærlige mening og den sårer derfor ofte andres følelser.

Jordhane (1909-1969)
Jordhanen er ekstremt organiseret og detaljeorienteret, og den er derfor dygtig til at multitaske. Den motiveres af fremgang og har høje standarder, som den også forventer, at andre mennesker følger. Dette kan føre til fjendtlighed og jordhanen bør derfor øve sig i at have en mere forsigtig tilgang til tingene.

Gode partnere
Hanen passer godt sammen med oksen eller slangen, men bør ikke indgå i forhold med geden og kaninen.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 12:11   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Wink Hjort er en gris

Nu "lukker" jeg måske denne tråd, fordi nedenstående viser, at man IKKE kan tro på det.

Hjort Frederiksen 60 år den 4. september 2007... dvs. tegnet er Grisen.

Læs her, om beskrivelsen passer:

Citat:
Grisen

Personlighed
Grisen indtager tolvte pladsen i den kinesiske dyrekreds, og den er grundig, barmhjertig og givende. Grisen er livsnyder og fordi den er vældig underholdende, trives andre i dens selskab. Grisen er et givende væsen og høster megen anerkendelse, når den hjælper andre – den kan dog have en tendens til at være for givende. Grisen er ærlig – og forventer, at andre er det samme!
Citat:
Karriere
Grisen hjælper altid andre og du kan altid regne med en gris. Den elsker situationer, der giver den mulighed for at udtrykke sig kreativt. Grisen er detaljeorienteret – en træk som beundres af mange. Grisen er heller ikke bange for at påtage sig ansvar. Gode karrierevalg; entertainer, kok, læge, dyrlæge eller indretningsarkitekt. Grisen egner sig også til handel og hospitalsvæsen.
Citat:
Ildgrisen (1947-2007)
Ildens gnist er synlig i alt hvad denne gris foretager sig. Den er chancerytter og har den først sat sig noget i hovedet, er det alt eller intet. Denne indstilling ses både i ildgrisens arbejdsliv og i dens kærlighedsliv. Ildgrisen er derfor en glimrende leder.
I kan læse resten her... Det eneste, der helt sikkert passer, er overvægt.

http://www.lachance.dk/article/view/dansk/11/25/20

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 12:16   #3
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ha ha, nej, det passer bestemt ikke på Hjorten.
Han er nærmere et svin..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 12:22   #4
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Grisen er liv snyder, passer da fint......
vældig underholdende.......enig, han er til grin
Grisen egner sig også til handel..........jeps, han handler med vores liv
sexet ............fald død om
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 12:55   #5
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Ved da ikke lige hvad jeg skal tro.

Fik her i formiddags foræret en lykkegris. Tog den glad i lommen, da jeg nok mener jeg kunne få brug for den.

Ser så disse indlæg her og tjekker lige. - Jeg ER gris.

Nu er jeg godt nok spændt på om lykke vil stå mig bi. Jeg har sådan brug for det resten af måneden.

Mvh. Grisen Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 19:43   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så er jeg en slange men ikke hvilke som helst slange nææ jeg er en træslange

Om det passer .. ja da alle de flatterende ting men de mindre flatterende ting det er løgn
  Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 23:42   #7
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Tjah, apropos kattegruppen så burde jeg måske være æresmedlem
Jeg er nemlig en Vandtiger

Tigeren

Personlighed
Tigeren indtager den tredje plads i den kinesiske dyrekreds, og dens personlighed karakteriseres ved mod, konkurrencementalitet og uforudsigelighed. Tigeren elsker udfordringer og vil acceptere enhver udfordring, hvis den har til formål at beskytte en elsket eller tigerens egen ære. Tigeren bekymrer sig aldrig om udfaldet, for den ved, at den altid lander på fødderne. Lad dig dog ikke narre af tigerens rolige ydre; den vil slå fra sig om nødvendigt.

Da alle tigere har ledernatur, kan de blive utrolig stædige, hvis det ikke er dem, der styrer begivenhedernes gang. De har en lille tendens til at være egoistiske, men generelt er tigerne ekstremt gavmilde. De er meget intelligente og altid på vagt. Tigerne er meget charmerende og vellidte af andre mennesker. De motiveres ikke af penge eller magtbegær.

Helbred
Eftersom tigeren af natur er byttetager, har den en tendens til virkelig at gå til den jobmæssigt. Bagefter kan den føle sig helt udmattet. Den oplader dog hurtigt, men står denne tilgang på over længere tid, kan tigeren få problemer med sit helbred. Tigeren kan derfor med fordel udvikle en mere afbalanceret tilgang til livet – så vil den kunne udnytte sin energi mere effektivt.

Karriere
Tigeren har hele tiden brug for nye udfordringer, og skifter derfor ofte job. Dette er ikke nødvendigvis problematisk, eftersom den er klog og hurtigt tilegner sig nyt stof. De bedste jobs for tigeren er dem, hvor den kan udfolde sit lederpotentiale. Passende karrierevalg er: reklamemand, kontor manager, rejseagent, skuespiller, forfatter, kunstner, pilot, musiker, komiker eller chauffør.

Parforhold
Tigeren er kreativ af natur og vil derfor aldrig kede sin partner. Den er udadvendt, høflig og pålidelig – men pas på. Tigeren har en tendens til at være dominerende. Tendensen er instinktiv, men kan, hvis den overvåges nøje, holdes under kontrol. Som partner til en tiger, skal du være parat til at følge dens nysgerrige natur.

Vandtigeren er følsom og rolig. Den har indset at andre menneskers mening også har værdi. Den er meget intuitiv, hvilket gør den god til at bedømme forskellige situationer præcist.


mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilket ordinært job Nullemusen Alt det andet 25 18-08-2010 16:10
Hvilket ben skal jeg stå på? lola44 Alt det andet 8 03-06-2010 09:10
Hvilket fleksjob har du? Simmer Spørgsmål ang fleksjob 16 24-02-2010 23:42
Klage til hvilket ministerie? akizuri Alt det andet 5 23-03-2009 14:09
Hvilket ministerium? Risa At søge førtidspension 2 29-11-2008 17:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension