K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2008, 13:46   #1
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Hvor klager man over revalidering og jobcenter??

Er blevet så gal, at jeg nu ønsker at klage over den behandling jeg har fået..

Var personligt inde og afleverer en ansøgning til revalidering i Jobcenter i København den 25/2-08. Undrede mig over her 10 april, ikke havde hørt noget, og ringer. Her får jeg at vide, at de ikke har modtaget den!! Forklarede at jeg jo stod i et tidspres, da jeg mister min dagpengeret i september... Men som sædvanligt, ingen hjælp at hente.

Har efterhånden mistet troen på det system, som de siger de er til for at hjælpe. Har været arbejdsløs siden 2004, og har snart forklaret min situation til de første 20 forskellige mennesker, men er vist kun bevilliget til jobsøgningskurser, og mange af dem
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2008, 15:47   #2
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Øv, hvor er det en træls en at komme ud for. Du ved jo, at du stod der personligt for at aflevere ansøgningen, og når de så påstår de ikke har modtaget den, så er det desværre dit ord mod deres. Kan det virkelig være rigtigt at man skal bede om en kvittering på at man har afleveret papirer..... Grotesk

Håber der kommer en løsning på problemet så du kan blive revalidend snarest muligt.

Hvem eller hvor du skal klage ved jeg ikke, men det svar kommer om lidt andetsteds fra.

Held og lykke med det i hvertfald

Kram Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2008, 20:53   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Exclamation Hej igen Dorthemusen

Du spør hvem du skal klage til ang din ansøgning om revalidering.

Jeg ville helt bestemt klage til borgmesteren - vedkommende er jo arbejdsgiver for kommunens ansatte

Hvis du orker det så gå på kommunen igen og se om du kan finde vedkommende som du afleverede ansøgningen til(som jeg forstår det har du afleveret den personligt?)

Få vedkommendes navn og skriv en skriftlig klage over denne person SAMT din sagsbehandlers navn.

Jeg mener også at dette er nævnt i forvaltningsloven, altså til hvem du skal klage over netop dårlig sagsbehandling.

HUSK derefter ALTID når du afleverer noget som helst på skrift AT FÅ VEDKOMMENDE TIL AT KVITTERE FOR MODTAGELSE dvs stempel eller underskrift.
Synes de ikke det er nødvendigt skal du blot insistere og du flytter dig ikke en meter før du har fået dette
Blot et godt råd som jeg håber du kan bruge.

I yderste konsekvens - hvis man ikke reagerer på din klage - kan du henvende dig til ombudsmanden. Der også et link herinde til denne instans.

Det kræver et godt helbred at være syg i dagens danmark

Held og lykke

Buster
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2008, 22:50   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Dorthemusen...

Du kan klage til beskæftigelsesborgmesteren, Jakob Hougaard, i København:

Jakob Hougaard,
Rådhuset,
1599 København V

eller skrive mail til ham på: [email protected]

Forklar ham din historie, og at du da meget gerne vil komme videre.... !
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2008, 14:22   #5
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Tusind tak for svar.
Det er noget møg, når man ikke har nogen at gå til, som kan hjælpe... Og ja, har på den ansøgning jeg nu har afleveret bedt om et stempel. Snart 14 dage siden, men ikke hørt noget.
Har skrevet en mail til Jakob Hougaard og forklaret alt, så må jeg se om jeg får et svar.
Men igen tusind tak for hjælpen, dejligt der findes mennesker som gider:-)
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor klager man? MarianneNM Politik og Samfund 10 13-04-2012 16:05
Slagelse Jobcenter nægtede revalidering til lam! buster Politik og Samfund 8 18-10-2011 23:47
Slagelse Jobcenter: syge klager til Ombudsmanden buster Lægekonsulenternes Rolle 4 27-06-2011 08:43
hvor klager jeg ulla31 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 05-12-2009 14:59
hvem hvor klager man til baldur Dit og Dat 16 27-02-2008 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension