K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2008, 00:04   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lightbulb Husk stearinlys lørdag mellem 20 og 21

Husk at slukke lyset på lørdag mellem 20 og 21.

Citat:
Verdensnaturfonden opfordrer på lørdag danskerne til at slukke lyset en time og tænde for de levende lys.

Af Martin Justesen

Sådan lyder opfordringen fra Verdensnaturfonden, der vil have verden til at slukke lyset på lørdag fra kl. 20 til 21. Det er en happening, der skal sætte fokus på klimaet.
http://www.burningpanda.dk/Menu/Sluk...vorn%c3%a5r%3f
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2008, 09:35   #2
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Ikke nok med at man spare på strømmen og gør en god ting for klimaet så er det jo også mega hyggeligt med kun stearinlys tændt. jeg er helt sikkert med på den. Hvor hyggeligt :-)
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2008, 21:59   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza godt du huskede os på det ,jeg havde helt svedt det ud igen, jeg er helt sikkert også med på den (men jeg gør det næsten hver aften ) sagde hun og pudsede glorien"
  Besvar med citat
Gammel 26-03-2008, 22:30   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Vil man gøre det endnu bedre, skal man bruge bivokslys.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 00:17   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja undskyld mig, men jeg anede ikke der fandtes andet??

Nej dette er selvfølgeligt ironisk ment, men jeg SPARER, som ind i hel..., for at få min kontanthjælp til at række, så her kører der nul elektrisk lys og mange , små billige fyrfads, men jeg kan sq mærke på min astma, at det ikke er helt godt, med alle de " levende..

Men ok, jeg ryger jo stadig, så..
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2008, 00:29   #6
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
sikken en super hyggelig ide og så hedder han sørme det samme som min lillebror griner!!
men jeg sidder nu alligevel i mørke eller næsten mørke hver aften, med starinlys..for hyggen, økonomien og miljøes skyld smiler...
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2008, 12:41   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Google slukker også lyset

Citat:
Vi har slukket lyset. Nu er det din tur - Earth Hour

www.google.dk

Husk det er mellem 20 og 21 i aften.

Og husk at stille uret om til sommertid.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2008, 21:01   #8
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Så er det nu...hehehe ... sikke en ro der kommer over verden...

...kun lyset ...ikke computeren...

Sidst redigeret af Stella; 29-03-2008 kl. 21:05.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2008, 23:37   #9
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
I vores kommune blev vi opfordret til ikke kun at slukke lyset men også tv og pc.

Så vi hyggede os gevaldigt med at spille uno og ludo i sådan en grad at det blev til 1½ time og ikke kun en time.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2008, 03:12   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
....og jeg glemte det - anede det i virkeligheden ikke. Før jeg her i nattens mulm og mørke kiggede forbi herinde og blev 'oplyst' 7 timer for sent!!

Kiggede på et tidspunkt ud af vinduet og tænke,,hold kæft, alle folk er ude og more sig'' - der var sort over hele linjen - pånær hos mig, der var nærmest bål i alle stuer, men jeg har jo også et trist live engang imellem.....


Anden gang jeg kiggede ud - så var folk ''kommet hjem'' helt synkront!!!

Sateme underligt når sådan noget sker.

(Gaaal hvor jeg flover mig nu), hihihi....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Støt Buy Nothing Day lørdag den 26. november! nocturne Politik og Samfund 5 27-11-2011 00:35
Demonstration i Kbh lørdag 2/4 Tassi Dit og Dat 1 30-03-2011 08:40
Trussel om sygedagpengestop på en lørdag Suk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 07-11-2010 20:38
Afslag på førtidspension på en lørdag Suk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 08-09-2010 19:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension